לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכתיבה משחררת


© Picture- Danielle & Ziv

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 347206002 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

"כן, לא, לא יודעת..."


מה עובר עלי? אני כבר לא יודעת לענות לעצמי. אני עדיין קצת חולה, ועדיין מבולבלת.

 

רגשות אליו? אין לי באמת- יופי, מדבר אחד נפתרנו.

רגשות אליה? כנראה שתמיד יהיו- לפחות בזמן הקרוב ואין מה לעשות חוץ מלהדחיק.

רצון להיות לבד? אין בטח ובטח שאין.

מקום בחיים? לא הייתי מגדירה את זה כמקום אלא כחלל.

 

ישבתי עם מישל בבית קפה, כמה שעות טובות על כוס קפה וקצת יותר מחצי חפיסת סיגריות, את האמת, ואני מתקשה להתוודות, אני די מתה עליה. עם כל ההיסטוריה שלנו... היא ה-אקסית, לא יכולתי לבקש טובה יותר. נתנה לי כל מה שאיי פעם חלמתי שיהיה בקשר ראשון, אהבה ענקית, מריבות של טלנובלה, חזרות והפסקות, זכרונות מתוקים וסך הכל גם נשארנו חברות אחרי הכל... 

ישבנו לנו, אני משועשעת מהפרצופים של המלצרים שרואים אותי עם סיגריה ביד, מדברות על הסרטים והאקסים האחרים. למען האמת אני מבינה אותן קצת יותר, אני מבינה שהיחסים שלהן דומים אלי ולמישל. גם דיברתי על זה איתה והיא הסכימה, שיש לנו מן קשר שמוזר וכמעט בלתי אפשרי להרוס. שלא משנה כמה חברים וחברות נחליף עדיין תמיד תהיה לנו המשיכה הזאת.

 

לא יודעת מה להגיד, כל פעם שאין בחור או בחורה בסביבה אני משועממת מאוד. זאת אומרת מה הטעם בהכל אם אין איזה מערכת יחסים מעניינת..? יש אותו, יש נער גבעות, יש פעוט, יש הרבה מאוד דברים ואני רוצה משהו חדש, נמאס לי למחזר. אבל איפה תגידו לי מוצאים בחורה? טוב בקיצור מבולבלת...

 

DanDan מה שיהיה יהיה, בנתיים נעשה מהש עושים תמיד- תיאטרון...

נכתב על ידי , 19/12/2009 20:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



45,066
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDanDan™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DanDan™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)