לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים בזרם


עזבו אותכם מתאורים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

כמה זמן לא עידכנתי...


אז זה הקטע מוזר לי עכשיו זאת אומרת ... אני חושבת שהחברות של מעולות .. ( אותן תותחיות אני מתה עליכן)

אבל משום מה קשה לי... פעם זה לא היה ככה ...

אני פחות מופנמת ואני מתחילה לשים לב לרגשות שלי ... אני שומעת את המילה "אבא" ונהיית עצובה .

אני לא יודעת מה לעשות אני יותר עצובה ואבל גם יותר שמחה הכל כזה מוקצן , ולא החלטתי עם אני אוהבת את זה או לא

 

אני ממש שמחה שאתן חברות שלי עכשיו ( אני גם שמחה שאתם חברים שליXD)

אני לא חושבתשאני מראה את זה מספיק .. את זה שאני אוהבת אותכן ואת זה שאני מודה לכן ( מודה זה מילה מוזרה )

ואת זה שממש יותר טוב לי בזכותכן ( יעל בזכות .. WTF XD )

 

 אז יעל מאיה הילי וכל השאר ..( חח... כל השאר, סתם אני מתה עליכן )

             תוווווווווודה 3>

 

זהו .. וחוץ מזה מה חדש אצלי .. ?

אז ככה .. יש לי הליקס ( כבר לא כל כך חדש )

ו.... היום ההיתי כל היום על המחשב שזה חדש ..

ו.... ואין לי כוח לחשוב אבל זה לא חדש ...

ו.... אני שונאת ממש ממש ממש ממש ממש ממש את הפלא שלי הוא מטומטתם .. את פלא עם אתה רואה את זה אני

ש-ו-נ-א-ת- א-ו-ת-ך !!!!! תמוווות...

 

 

 זהו אני אעדכן בעוד מאה שנה בערך .

נכתב על ידי , 30/1/2008 19:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 31

MSN:  יחפה




855
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליחפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יחפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)