לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עצבות נועלת שערי שמים, תפילה פותחת שערים נעולים, והשמחה - בכוחה לשבור חומות.



Avatarכינוי:  moremor

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

"שוב מזוודות קטנות פתוחות על המיטה שלי


אורזת את כל השקרים שכבר סיפרת לי

והסיפור אותו סיפור של מוות ופרידה

שלום,געגעועים, להתראות לאהבה

הזכרונות מאחוריי ישארו קפואים

חנות של מסקרות תקנה לי כמה חדשים.

 

ובטיסה אל תוך שמיים שצבועים שחור

אני נשבעת אף פעם לא להביט לאחור

אתה וודאי ישן אז בטח לא תשמע אותי

אני לא בוכה צועקת ולא נשברת לא חוזרת בי

החברים מאחוריי ישארו שלך

ממילא הם היו שם ותמיד רק בשבילך.

 

רבות הדרכים לאהוב אותך

ארוכה ביותר הדרך לשכוח

אהבנו עמוק, אהבנו פתוח

אבל  הכי בטוח זה מרחוק .

 

בכל סיפור יש התחלה של משהו חדש

ומרחוק אפשר לראות את זה לא מטושטש

האהבה שלך אליי הייתה לאזיקים

סגורה בתוך קופסא נשארת תלויה כמו בובת חוטים

הכאבים מאחוריי השאירו בי סימן

רבות הן הדרכים וארוכות

אבל לאן...

 

רבות הדרכים לאהוב אותך

ארוכה ביותר הדרך לשכוח

אהבנו עמוק, אהבנו פתוח אבל הכי בטוח זה מרחוק..

 

 

שוב מזוודות קטנות פתוחות על המיטה שלי

אורזת את כל השקרים שכבר סיפרת לי

אתה וודאי ישן אז בטח לא תשמע אותי

אני לא בוכה צועקת ולא נשברת לא חוזרת בי

הכאבים מאחוריי השאירו בי סימן

רבות הן הדרכים וארוכות

אבל לאן...

אבל הכי בטוח זה מרחוק

כן הכי בטוח זה מרחוק

כן הכי בטוח...

 

רבות הדרכים לאהוב אותך

ארוכה ביותר הדרך לשכוח

אהבנו עמוק,אהבנו פתוח

אבל הכי בטוח זה מרחוק."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי moremor , 19/12/2007 20:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



==והפעם השאלון השבועי==


 

בנושא :  חלומות  

 

דווקא נושא  נחמד..למרות שאני לא מקדישה משמעות רבה לזה.

 

 

 

  • האם את זוכרת את החלומות שאת חולמת?
    זה נדיר בכלל שאני זוכרת...ואם כן, אז ממש לעיתים רחוקות.

  • מה החלום הטוב ביותר שחלמת עד היום?
    לא זוכרתבדר"כ החלומות שאני זוכרת הם מפחידים או הזויים מידי..
  • מה החלום הרע ביותר שחלמת עד היום?
    היו כמה...חלמתי על תקיפת נחשים,יריות בבית שלנו בזמן מלחמה... ושכל המשפחה שלי ביער ואיזה כמה יורים באחותי והורגים אותה
  • האם קרה לך שהתעוררת מחלום בלאות?מה עשית כדי לשכוח אותו?
    כן קרה לי פעם...התעוררתי כשכולי בפאניקה והזעתי כמו סוס וצעקתי לאמא שלי,ונראה לי שאפילו בכיתי.. איך שכחתי? לא זוכרת,כנראה פשוט נרדמתי בחזרה.

  • האם את מאמינה בפירוש חלומות?אם כן,האם את מנסה לפרש את חלומותיך?אם לא,מדוע? 
    כעיקרון אני לא מאמינה,אבל אם אותו החלום חוזר על עצמו מספר פעמים אני מאמינה שיש לזה משמעות כלשהי..ואני לא מנסה לפענח את זה או משהו. למי יש עצבים להתעסק בזה..
  • האם קורה לך שאת חולמת ויודעת שאת נמצאת בתוך חלום?אם כן,איך את מרגישה באותו הרגע?
    לא יודעת.. אני לא חושבת על זה יותר מידי.
  • האם את נוהגת לספר על חלומותייך?אם כן,למי?
    כן,לחברה טובה\לאמא.

  • קרה לך שסיפרת למישהו על חלום שחלמת,והוא לעג לך?
    כן, קרה.

  • האם ישנו חלום שרודף אותך מאז שהיית קטנה? אם כן,האם סיפרת עליו פעם למישהו?
    לא קרה לי דבר כזה.

 

 

  • ולסיכום:האם את מאמינה שחלומות מתגשמים?מדוע?

          לא, כי פשוט כמשמעם- זה רק חלומות

 

 

 

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 

נכתב על ידי moremor , 16/12/2007 20:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט תמונות- אופנת רחוב





















































 

 


 

התאהבתי בשיר המדהים הזה..

 

 

"פעם טעינו בדרך

שכחנו לאן

נראית לי כ"כ מיואשת

פחדנו כ"כ

אחת,שתיים שלוש

אני מנסה את הכל

אני מנסה את הכל

אני מנסה לא לחשוב עלייך

אחת,שתיים שלוש

אני מנסה את הכל

אני מנסה את הכל

אני מנסה בלעדייך.

 

שמעתי אותך מנותקת

שוקעת לאט

בעיר רטובה ורועשת

איבדתי אותך

אחת,שתיים שלוש

אני מנסה את הכל

אני מנסה את הכל

אני מנסה לא לחשוב עלייך

אחת,שתיים שלוש

אני מנסה את הכל

אני מנסה את הכל

אני מנסה בלעדייך.

 

אחת,שתיים שלוש

אחת,שתיים שלוש

עולה ויורד מסלולים מקבילים

לקחתי הכל על עצמי

מתקרב מתרחק מתחמק לפעמים

גיליתי את כל הקלפים

אחת,שתיים שלוש

אחת, שתיים שלוש

אחת,שתיים שלוש

אחת, שתיים שלוש."

 

 


נכתב על ידי moremor , 15/12/2007 11:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmoremor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על moremor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)