לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

- זוקו -


חיים, נעורים, חוויות, רגשות, כל הדברים שקשורים לגיל הזה אני וגם אתם נמצאים בו עכשיו... נראה שדי הבנתם שלא באמת קוראים לי זוקו אבל בכל זאת שווה הצצה לבלוג... תיכנסו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


אז.....

האמת שרק אתמול פתחתי את הבלוג ואני רק חושב על עוד ועוד דברים לכתוב בו...

עכשיו אני באמת יכול להבין איך אלפי בני נוער פותחים בלוגים...

זה פשוט ממכר~! אבל מה שמפתיע אותי שהלכתי עם הזרם...

זה לא ממש אני וגם בגלל זה אמרתי שהדבר האחרון שחשבתי לעשות זה לפתוח בלוג...

נוו טוב אם כבר אז כבר...

אז עוד יומיים אני בחו"ל... איזה כיף=]

קצת חופש מכל מה שקורה סביבי...

דווקא שחצי עולם מסביבי עצוב ומדוכא, אני טס...

ולשם שינוי לא כל כך אכפת לי שהם מדוכים...מגיע להם!

אני הייתי ככה כל הזמן הזה והם לא טרחו בכלל לשאול...

שיירקבו בבתים המסריחים שלהם וייחשבו קצת...

ייחשבו על מה שהם עשו לי ואז למה הם מדוכים... בעע

אז ממש לא אכפת לי...

מה שכן אכפת לי זה מהבלוג הזה ולכתוב לכם=]

אז האמת שקיבלתי הודעה בICQ לעצה מ"שרון" (ככה נקרא לה) והיא בת 15

היא אומרת שהיא מאוד עצובה ובדדה רב הזמן, שכל החברות שלה לא רוצות איתה קשר

והם מנסות להצויא אותה מהקבוצה למרות שהן טוענות שזה לא נכון. היא לפעמים בוכה בחדר בלי סיבה

ורוצה להתאבד... מה לעשות?

 

טוב ,שרון, לפעמים במקרים כאלה ההרגשה שלך היא נובעת מנקודת מבט אישית של עצמך והיא לא ממש תואמת למציאות... אני יכול לומר לך שמהרגשות כאלה של "הם חושבות שאני מגעילה והם לא רוצות להיות חברות שלי יותר" קשה מאוד להפטר מהן ע"י רק שיחות הבהרה... את מדוכאת כיוון שהחברות שלך מתעלמות מהרגשות שלך וזאת עצם העובדה למה את בדיכאון. דברי עם החברות שלך, או עם רק אחת מהן שהיא חברה מאוד טובה שלך, ויהיה יותר קל לדבר איתה, ותספרי לה מה שעובר עלייך... ככה החברה שלך תוכל לתמוך בך לגרום גם לשאר החברוות לתמוך בך... תזכרי שההרגשה שלך היא הרגשה אישית  ולא בהכרח תואם למציאות...

 

טוב אז אם גם אתם רוצים שנפרסם את העצות פה תשלחו לי בעיות לICQ ונפרסם פה רק ברשותכם...

המספר: 383912868

והמספר נועד גם שתוכלו לדבר עם מישהו או כל מה שבא לכם...

אתם יכולים להשאיר הודעות שםואני אקרא שאני אחזור בעוד שבועיים=]

אתגעגע...

אוהב, זוקו

 

נכתב על ידי ~zoko~ , 2/8/2007 00:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אאאחחחחח

אז מה יש כבר לומר?!

האמתי... שהרבה

הדבר האחרון שחשבתי לעשות זה לפתוח בלוג

אבל...זה קרה... נוו טוב

נראה לי שכבר הבנתם מההתחלה שלא קוראים לי זוקו

אבל נוו באמת... אדם שפוי לרוצה להביע באמת את הרגשות שלו,

היה עושה את זה מתוך יומן, או אם הוא באמת רוצה להפתח, באינטרנט אבל באילום שם...

אני מצטער, אבל יכול להיות שבאחד מן הימים אני אגיד לכם את שמי...

אז קודם בכל זאת

זה דיי אפשר לקרוא לזה הפעם הראשונה שלי בבלוגים

ואני מקווה שתישארו קוראים

כי המטרה האמיתית של הבלוג

הוא פשוט לפתוח את כל מה שאתה מרגיש

והעובדה שזה מתפרסם באינטרנט

מחזק את ההרגשה שאתה פותח באמת את הלב כלפי האנשים....

בבלוג אני עומד לדבר על הרבה דברים

אני מקווה שתישארו לקרוא לעוד הרבה זמן

הבלוג כנראה יחודש תוך שבוע או פחות

תלוי לגבי מה ההרגשה שלי באותו הזמן

טוב, אז המטרה האמיתית שלי פה

חוץ משתיארתם לעצמכם שזה דיי לפתוח את הלב שלי לפניכם, הקוראים המסורים שלי=], זה יותר גם לענות לכם על בעיות/ שאלות דברים שאתם רוצים לדבר עליהם או שאתם פשוט מרגישים שאתם לא יכולים להתמודד עם כלום יותר ופשוט חייבים להתפרק ומבפנים אתם חושבים שהכל חרא... ויש עוד מלא...

העיקר... שעכשיו יש לכם עם מי לדבר... אני פה דיי בשבילכם ופתחתי גם איי סי מיוחד שלי שתוכלו לדבר עם מישהו שאתם ממש חייבים לדבר או פשוט לפרוק עצבים ומה שבא לכם... המספר:383912868

ואל תחשבו אפילו לפנות למבוגרים בבעיות שלכם ולחשוב שבגלל שהם עברו את הגיל הזה, והם יודעים איך זה עם כל ההורמונים ובלה בלה בלה... יש לי רק דבר אחד לומר להם... אל דזיינו בשכל...

אתם אולי עברתם את הגיל הזה אבל אתם לא יודעים כלום ממש שעובר על בני נוער בכלל...

היחידים שבאמת מבינים

אלה החברים שלכם ומי שמכיר אותכם באמת...

השאר

כנראה רוצים לפגוע בכם או שפשוט מנצלים אותכם לטובתם האישית...

אוףף אני פשוט שונא כאלה!...

אתה סומך עליהם וחושב שהם חברים שלך

ברגע הראשון הם ייתקעו לך סכין בגב

אחר כך מסתבר שהם האנשים הכי צבועים שתכירו

ומי אני שאדבר?!... רק מעביר ביקורת

עצה ממני (יהיו עוד הרבה אל תדאגו):

אל תבטחו בכל אחד

רק מי שמכיר אותכם באמת ושאתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו באמת... הוא חבר אמיתי...

אני עוד חושב שאני לא בטוח שמצאתי כאלה

אבל אולי בהמשך...

נעדכן אותכם על מה שעובר ואל תשכחו את המספר או שפשוט תגיבו כאן ונפרסם בבלוג את התגובה שלי לבעייה...

אוהב אותכם

זוקו

נכתב על ידי ~zoko~ , 1/8/2007 23:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  ~zoko~

בן: 30






149
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~zoko~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~zoko~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)