לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


יש ילדים עגולים, יש ילדים מרובעים, ויש, יש ילדים זיג-זג/גרוסמן.

Avatarכינוי:  חפרנית שקטה.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2009

חדש-ישן.


הבלוג הזה ישן מאוד.

פתאום, כשישראבלוג שלחו לי הודעת טרום-מחיקה, נלחצתי. הרי לא ייתכן שבלוג כזה, שהיה יקר כל כך לליבי, יימחק כמו אלפי בלוג אחרים.

אז כמו פולנייה טובה, במקום לזרוק, מחזרתי. וכך נולד הבלוג החדש-ישן שלי, רק שהפעם אני אשתוק (טוב, בערך), ואתן לתמונות לפטפט במקומי.

לפעמיים אני אוסיף שיר, סיפור, או סתם קצת הגיגים גאוניים ממוחי הקודח, אבל הדוגמניות שלי יהיו העיקר.

 

לצילומים אני קוראת דוגמניות כי זה בדיוק אותו דבר. תמונות מראות את המציאות בדרך יפה יותר אך אולי גם כואב יותר.

כך גם דוגמנית. הן מראות את האופנה, את החיים, את הסטייל, את העידון המעודכן, אבל עם זאת הן כאלה, קצת עגומות לפעמיים.

 

אז, בהצלחה?

 

עכשיו תורי, עכשיו תורי לאהוב.

עכשיו אני, לי מגיע שיהיה מישהו כאן קרוב, יחבק וירגיע,

אחד-אחד את השדים במלחמה הזאת. אחד-אחד את הפצעים שלא נותנים לחיות.

 

 

מישהו לרוץ איתו\דניאל סולומון.

נכתב על ידי חפרנית שקטה. , 11/1/2009 21:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חפרנית שקטה. ב-11/1/2009 21:55



4,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחפרנית שקטה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חפרנית שקטה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)