לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"או אהבה פתאום היא מתפרצת.."




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

6/2008

"תן לי לטעום משפתיך,להסתכל בעינייך,לחוש את גוף המתעלס איתי ולהרגיש את דופק לבך האוהב אותי"


בגידה-בגידה זה הדבר שהכי שנוא עליי אני הרגשתי שבגדו בי ואני יודעת שלעולם אני  לא אוכל לסלוח על בגידה ומשום מה אמרתי לעצמי מאז שבגדו בי שאני לעולם לא אבגוד,כנראה שהמשפט באנגלית never say never,כל כך צודק,אני מרגישה רע עם עצמי כי בגדתי למה לעזאזאל אני מפחדת להשאר לבד.?! אין לי מושג לא בגדתי סתם בגדתי בו עם הילד שאני אוהבת,כן אני יודעת שתתאכזבו לשמוע אבל חזרתי להיות בקשר עם משה.

זה התחיל ביום ראשון,כששמרתי בבסיס,ניסיתי להרדם נרדמתי ופתאום המחשבות על משה העירו אותי מהחלום והתעוררתי נשארו לי איזה 3 שעות עד השמירה,לא הפסקתי לחשוב עליו נראלי שבאותו יום חשבתי עליו יותר מכל התקופה הזאת,כאילו הרגשתי שהוא קרוב אליי,היה לי דחף כזה שלא יכולתי לשלוט עליו זה נשמע הזוי ומוזר ובטח תגידו לעצמם אין דבר כזה אבל אי אפשר להסביר את זה איך הרגשתי כל כך שבא לי להתקשר אליו ולא רק לשמוע תקול שלו אלא לדבר איתו,אז ניסיתי להשתלט על הדחף הזה והלכתי לשבת עם אנשים וידידים שלי מהבסיס ושוב חזרתי לחדר ואין לא הצלחתי הוא חזר לי שוב ושוב למחשבות ושוב הלב דופק לי כמו לא יודעת מה וצועק לי שאני חייבת להתקשר אליו,ח=ו=ד=ש וחצי חודש וחצי לעזאזאל החזקתי תעצמי ושוב נשברתי..!!

אז ניסיתי ואני מחייגת תמספר שלו ומנתקת ככה מספר פעמים פעם אחר פעם,אבל בסופו של דבר הלב הטיפש ניצח את ההגיון החכם,והתקשרתי,שוב הוא היה נלהב מלשמוע תקול שלי שמעו עליו,הוא ענה אחרי כמה צלצולים,הוא שאל מה קורה מניינים אני עניתי בחזרה,ואז הוא אומר לי שהוא באירוע והוא לא יכול לדבר שאני אתקשר אליו יותר מאוחר אמרתי לו טוב לא משנה אז נדבר כבר,ואז הוא שאל אם קרה משהו מיוחד,אז אמרתי לו שלא,סתם רציתי לשאול מה קורה אם הכל טוב..ואז הוא אמר לי טוב אז תשמרי על קשר ואז אמרתי לו למרות הכל יש מצב שאני אשמור על קשר,ואז בלי שום קשר הוא אומר לי "דווקא אני מצלם באזור שלך",אז אמרתי לו וואלה?איפה?אז הוא אמר לי בקונגרסים אני באירוע של דתיים,פתאום אני חושבת לעצמי לכמה שניות שעכשיו אני מבינה מה היה הדחף העז הזה להתקשר אליו -הרי הרגשתי שהוא קרוב אליי !כל החודש וחצי האלה לא היה לי תחשק להתקשר אליו ופתאום עכשיו כשהוא ליד הבית שלי ממש לא יכולתי לשלוט על עצמי!

אמרתי לו חבל אני בבסיס הוא שאל אם אני סוגרת אמרתי לו רק היום שאלתי אם הוא חוזר לבסיס הוא אמר לי שמהיום בלילה הוא הולך לישון שם כי הוא חוזר גם ככה מאוחר חבל שהוא ייסע פעמיים לבית ואז לבסיס לא משתלם לו ואז הגענו לקטע של מה שהיה ב'מימונה' אז הוא התחיל לבלבל לי תשכל ולנסות לעוור אותי מה שלא כ"כ הלך לו עם כל האהבה שיש לי אליו.אמרתי לו שמה שהעיניים שלי ראו הם לא יכולות לשקר,והוא אמר זה לא מה שאת חושבת והוא לא הבין מה הוא עשה ואז הוא אמר לי שהוא לא יכול לדבר איתי ככה שאני אדבר איתו כבר כי הוא באמצע אירוע והוא לא מרוכז בשיחה והוא חושב שזה חשוב שהוא יידע מה קרה לי ואז הוא אומר לי 'אה עכשיו הבנתי למה התנתקת במשך חודש וחצי' המשפט הזה רק הראה לי כמה הייתי חסרה לו והשיחות איתי היו חסרות לו..

ואז אמרתי לו שאני אדבר איתו,התקשרתי אליו למחרת והסברתי לו תעניינים ואז הוא אמר לי שהוא מצטער וסליחה והוא לא אומר סתם סליחה ואני יודעת את זה אמרתי לו זה כמו שאני אתנשק עם גבר אחר מול הפרצוף שלך זה לא מכבד וזה אפילו מגעיל ולא בקטע של יחסים שאתה "חייב לי משהו או אני לך" אלא בקטע של כבוד לכבד את מה שהיה בינינו.ושזה הגעיל אותי איתו יותר בקטע של בנאדם מאשר של גבר הוא אמר שהוא לא ראה את זה ככה ושההיא שהיתה איתו אחותה חברה של אחותו ושבגלל זה היא היתה שם וכו' וכו' הכי חשוב בשיחה הזאת שהוא ביקש סליחה!!!וכן ראו שהיא היתה מכל הלב הוא אמר לי שהוא מצטער אם נפגעתי ושהוא לא התכוון לפגוע בי.

יצאתי מהשיחה הזאת די מרוצה עם עצמי כי השגתי את מה שרציתי את הסליחה הזאת אמרנו ביי וניתקנו

ואז במהלך היומיים דיברנו כרגיל לא משהו חדש,ואז יום רביעי כלומר שלשום,הייתי בטירה בקניות(בזמן שחבר שלי נמצא בבסיס הוא חזר לבסיס,שימו לב את השתלשלות האירועים כמה שהכל מלמעלה!! כי הוא היה 4 חודש בגימלים ופתאום הוא היה צריך לחזור אולי אם הוא היה פה כל זה לא היה קורה!),ואמא שלי כל הזמן אמרה לי שאין דבר כזה בלתי אפשרי,שאני יכולה להשיג את משה שרק את המתים אי אפשר להחזיר הבנתי שהיא כ"כ צודקת והלכתי על זה,התקשרתי אליו ואמרתי לו מה קורה מניינים ואז הוא אמר לי שאני אדבר איתו עוד 20 דקות,ואז אמרתי סבבה התקשרתי אליו שוב אמרתי לו שוב מה קורה מניינים ואז אמרתי לו שומע?אני בטירה בדיוק (הבסיס שלו בטירה כזכור לכם!),עשיתי עם אמא שלי קניות וחשבתי לקפוץ להגיד לך שלום,אז הוא אמר לי יאללה סבבה תבואי אבל מה עשית בטירה אז אמרתי לו אמרתי לך כבר הלכתי עם אמא שלי לעשות קניות הוא אומר לי איזה קניות?אמרתי לו קניות לבית משה אתה יודע..

אז הוא אמר הבנתי טוב אז דבריתי כשתהיי בש.ג אני אבוא.אמרתי סבבה

אמא שלי סיימה לאכול ואני קפצתי לבצ'ת,לבשתי מכנס קצר שחשף את השיזוף שלי ואת העובדה שרזיתי וחולצה שחורה כזאתי קצת חשופה ,בקיצור נראתי משהו אש!

ירדתי בבסיס שלו והתקשרתי אליו שיבוא,חיכיתי לו כמה דקות שהיו נראות לי כמו נצח מרוב שרציתי לראות אותו אחרי כ"כ הרבה זמן,והתחלתי לרעוד והלב שוב התחיל לפעום חזק חזק הבטן שלי התהפכה מהתרגשות,ושוב מצאתי את עצמי נסחפת בעקבות הלב שלי פשוט חלשת אופי!!

הוא יצא מהש.ג ולאט לאט התקרב אליי,הרגשתי שאני פשוט בשיא התרגשתי כל כך שאי אפשר לתאר לכם!,ואז הוא התקרב אליי אמרנו שלום כידידים!,והתיישבנו סתם התחלנו לדבר(והאמת שלא היה נראלי שאנחנו הולכים לדבר על משהו אלא סתם לשתוק ולהסתכל על השמיים ובכלל לא דמיינתי שאני אהיה איתו כל כך הרבה זמן),הוא היה נראה טוב כרגיל,עם העיניים שלו האלה שיכולות להמיס אותי רק במבט,עם השיער בלי הקוצים,ובקיצור הוא לא השתנה הרבה,גם לא באופי בקטע של הצחוקים,התחלנו לדבר על נושאים לא כ"כ מעניינים סתם כזה איך עבר היום וכו'.הוא בחן אותי כל כך שאתם לא מבינים אומר לי פשיי סחטיין על השיזוף שדפקת אמרתי לו מה רואים,נו משה לא רזיתי אז הוא מסתכל עליי נוגע לי בבטן,נוגע בי אחרי כל כך הרבה זמן ששכחתי בכלל איך הוא נוגע ומלטף ואומר לי כן קצת.

ואז שתקנו לכמה דקות,והוא התחיל להתקרב אליי כזה ולחבק אותי,ואז כמעט התנשקנו ואמרתי לו כמעט עשיתי טעות(בכוונה),ואזהוא אמר אם לא הייתי עוצר אותך זה באמת היה טעות .כאילו רק אני רציתי להתנשק איתו,ואז שוב פעם יצא מצב שהתקרבנו והוא הסתכל עליי מקרוב ופשוט ב-ו-ףףףף-! זה קרה התנשקנו,השפתיים העבות שלו,אלה שלא הרגישו את השפתיים שלי הרבה זמן פשוט נגעו בשלי ,האווירה היתה כאילו עוד שנייה עפים זיקוקים באוויר,לא רציתי שהנשיקה הזאת תגמר ופעם אחרי פעם אנחנו רק מתנשקים ומתחרמנים,ואז ראיתי שהוא ממש להוט עליי אז לא זוכרת מה אמרתי אז הוא אמר לי "למה חסר לך משהו שאני לא אמשך אלייך או משהו כזה"..אני יודע איך את נראת וכו'..

ואז המשכנו להתנשק ולהתחרמן,והוא הסתכל לי בטלפון,ואז אמא שלי התקשרה ודיברתי איתה והוא ישב לידי אז הוא אומר לי מה היא דואגת תביאי לי אותה הוא דיבר אמא שלי שוב כל כך יפה ואמר לה בהזדמנות הראשונה שיש לי אני אבוא לבקר מבטיח לך,אמרתי לו לפחות אל תחרטט אותה הוא אמר לי זה קשה לתמרן בין שני הדברים ואת יודעת שאין לי זמן אם היית בסדר יום שלי שאני חוזר מהבסיס היית רואה שאת בקושי בעצמך תראי אותי ואני מבטיח לך מתי שיהיה לי משהו באזור אני אקפוץ מלא פעמים אני אומר לידידות שלי לבוא לאיפה שאני מצלם לשבת איתי.

אמרתי לו סבבה המשכנו לשבת עוד ושוב ראיתי שהוא נפתח אליי,רבנו קצת מכות צחקנו נשכנו אחד ת'שני אבל אצלי הסימן של הנשיכה עברה לצערי חח :/ וראיתי שהוא היה עייף עוד מאז שהוא בא לראות אותי אז הראתי כאילו אני צריכה ללכת בגלל שאני צריכה לקום מחר מוקדם וכל שנייה רציתי ללכת לבד אז הוא אומר לי לא את תשארי פה אל תלחיצי את אמא שלך ואל תלכי לבד היא תהרוג אותי חח,כל הקטע שהוא ניסה להתקרב לאמא שלי הראה לי משהו ובכלל אותו וים ועד עכשיו אני יודעת שיש לו משהו אליי בוודאות ועכשיו יש לי תקווה ולא רק תקווה אלא גם אמונה שאנחנו עוד נהיה ביחד והוא עוד יתאהב בי אני אומרת לכם זה לא הסוף של הסיפור שלי ושל האדון הזה,יצא שישבנו ככה איזה שעתיים שלוש ביחד,היה כייף איתו כל כך מושלם שיא המושלם,ואז ההורים שלי באו ואמרתי לו אמא שלי תתבאס עליך אם לא תגיד לה שלום אז הוא הרים כזה תיד לשלום ואמר לה שלום והלך לכיוון השער של הבסיס היא דיברה איתו קצת,ואז הוא כל שנייה אומר לי דברי איתי דבריתי ואז אמרתי לו אממ נחשוב אם בא לי נראה וכו' אז הוא אמר לי רק אם בא לך..

אה חשוב לציין שהחבר שלי אם אפשר גם לקרוא לו ככה כי אני לא מרגישה שיש לי חבר כל שנייה התקשר שהייתי עם משה וסיננתי אותו,ומשה עושה לי "בטח שמה תשעון מעורר בשביל להראות שהיא מבוקשת"..אז הראתי לו ואז הוא כזה עצם תעיניים כאילו הוא לא רוצה לראות,וראה שמחייגים אליי..

כשחזרתי ממנו אי אפשר לתאר תהרגשה שהיתה לי,הרגשתי שיא המאוהבת שיא החולמת ושיא המאמינה,ואני ראיתי היום הזה הראה לי וגם האתמול הראה לי שלאדון הזה יש משהו אליי ולא יעזור כלום עם כמה שהוא יחביא את זה על ההתנהגות שלו שהוא איתי רואים הכל,למרות שהוא לא מתקשר ואפילו לא שולח לי הודעה שזה בעצם מה שמבלבל אבל לו אין שיחות(למרות שזה גם לא תירוץ) אבל בואו נגיד שהוא לא אדיש לנוכחות שלי

אז כמו שהבנתם- זה לא הסוף של הסיפור,אתמול עבר עליי יום ממש קשה,אבל בתוך היום הקשה הזה כל הזמן חשבתי על משה,כ-ל הזמן על מה שהיה יום לפני,ועל זה שאני בטוחה שיש לו משהו אליי,ונגעתי כל שנייה בשפתיים שלי בשביל שהטעם של השפתיים שלו לא יירד מהשפתיים שלי!

עם כל היום הקשה שעבר עליי היתה לי מין מועקה כזאת בלב כאילו אני יודעת מה הולך לקרות היום,וגם התערבבה לי מין הרגשה של אני אראה את משה היום ,אבל לא ציפתי לזה ,אלא זה רק עבר לי במחשבות והיתה לי תחושה,חזרתי מאוד מאוחר,כי גם עברתי למפקדת אחרת,ואיך שאני יורדת מהרכבת,אני כזה פתאום סתם זה עבר לי במחשבות שאז סיפרתי לכם שראיתי את חבר שלו בדיוק גם ביום חמישי אוכל באיזה מקום במרכזית,אמרתי לעצמי בטח הוא שוב פעם אוכל שם וחייכתי.

אני עולה במדרגות הנאות שהם לא עבדו ולפני שאני עושה צעד,אני רואה מישהו עם מדי חיל הים ועוד אחד מולו שהגב שלו מופנה אליי עם מדי ב' ,ואז כזה פתאום המועקה נפסקה ואמרתי לעצמי משה פה על בדוק שזה בכלל לא היה משה,ואז אני פוסעת לעבר האוכל ,אני מסתכלת ימינה ואני רואה את משה,ואת החבר שלו ההוא בדיוק אחד יושבים באותו מקום שראיתי את עמית ואוכלים,אני מחייכת לעצמי והפעם לא התרגשתי,זוכרים כמה חיפשתי לראות אותו??וכמה רציתי לראות אותו תמיד במרכזית כשאני חוזרת מהבסיס.!?!אז הנה זה קרה מבלי לחפש ומבלי שומדבר,קיצר אני באה אני רואה אותו ובאמת באתי רק להגיד שלום וללכת,ואז הוא אומר לי מה קורה מניינים באת מהבסיס אמרתי לו כן אז הוא אומר לי פשש מאוחר ואז אמרתי לו מה אתם אוכלים פה הוא אומר כן ולא היה לי כל כך מה לדבר אז הרוב שתקתי,וגם הייתי כזה שוקיסטית כי עוד לא הצלחתי להבין שראיתי אותו מבלי אפילו להתאמץ חחח איך שהכל מלמעלה אני אומרת לעצמי,חבר שלו ממש בחן אותי,לא הפסיק להסתכל עליי,ואז הוא אומר לי מזה רוית רזית אז אמרתי לו כן ראית מזה מה רואים במדים?ומשה מתפוצץ מצחוק יעני מקטע של לסתלבט אז הוא אומר לי נהיית כוסית על אז אמרתי לו מה אתה מתחיל לסתלבט אז משה אומר גם נותנים לך מחמאה וגם את ככה מתנהגת,התבאסתי עליו כזה יעני מה ליד אנשים אתה בנאדם אחר וכשאתה איתי לבד אתה בנאדם אחר?!

ואז עמית אומר לי רוצה נקח אותך לשפרינצק וזה אמרתי לו לא תודה אני אסתדר באוטובוס אז אמרתי לו למה אתה פה עם האוטו הוא אומר לי כן ואז הוא אומר בואי נקח אותך אמרתי לו איזה זה לא בדרך שלך אז הוא אומר לי למה לא בדרך שלי?אז משה אומר לו איזה אחי זה כיוונים שונים אחרים ואז הוא עשה לי נשיקה כזאת יעני עמית ביי,ואני התחלתי ללכת והם היו מאחוריי ,אז משה כמו ילד קטן מנסה לקבל צומי שורק  כזה בשביל שאני אסתובב ולא התייחסתי ואז כבר זה עצבן אז הסתובבתי אז הוא עושה שלום כאילו הוא שרק למישהי אחרת.חשבתי לעצמי כמה ילד קטן הוא יכול להיות והוא עוד אומר שאני ילדה קטנה מבינים?

ואז כבר התעצבנתי אז אמרתי לו יאללה ביי(כאילו כי עצרתי איפה שהאוטובוס שלי והוא בכוונה הלך משם,)אז הוא אומר לי פה האוטובוס שלך אז אמרתי לו כן ואז אמרתי לו יאללה ביי משכתי אותו כזה לבחוץ ואז אמרתי לו  תביא נשיקה כזה בלחי אז הוא הביא לי והלך...לא דיברתי איתו מאז כי אין לי חשק לדבר איתו הוא עצבן אותי אותו יום עם ההתנהגות הילדותית והקטע של לסתלבט.

אז לא התקשרתי אליו מאז,כאילו מאתמול שיבין שהוא מעצבן!!!

אתמול יצאתי לסיטי הול וגם את זה 'חבר שלי ' לא יודע,לא יודעת איך להפרד ממנו ואם אני בכלל רוצה עוד לא אמרתי לו על זה כלום.אבל אני מתכוונת לחשוב על זה בשישי שבת שיש לי.

קיצור היה אחד הלילות אתמול והשתכרתי לאללה,ואחד שהייתי איתו בקשר ממזמן לא הפסיק להציק לי חח והתנשקנו אבל  זה לא היה בקטע של בא לי עליו אלא בגלל שהייתי שיכורה ולא זכרתי ממש רק חברה שלי אמרה לי את זה ,והרגשתי רע יעני שהוא נישק אותי מבחינת משה כי רציתי שרק השפתיים של משה יישארו עליי לנצח,זה כבר אומר משהו אם בגדתי זה אומר שזה לא זה וזה לא יהיה זה כנראה כי ההתחלה צריכה להיות הכי יפה.

זהו ,אין עוד מה לספר מה שהיה לי סיפרתי,מה אני אגיד לכם אני מרגישה הכי רע שבעולם שבגדתי בו המצפון לא הציק לי כ"כ באותו רגע אבל עכשיו הוא מתחיל לאותת סימנים,אנ'לא יודעת מה לעשות,אולי בגלל שאני מפחדת להיות לבד ואני ארגיש רע אם אני אהיה לבד אבל זה לא סיבה לפגוע במישהו .

קיצר נראה מה יהיה ב.ה! ,ויהיה טוב ב.ה

 

אני רק יכולה להגיד לכם שהספר ה'סוד' ממש נכון,תבקשו,תאמינו שזה שלכם ופשוט תקבלו גם אם יעבור הרבה זמן ואני יודעת ומרגישה שיש למשה משהו אליי,הרגשתי שגם אחרי שהם הלכו אתמול הוא דיבר עליי ועברתי לו במחשבות התחושה הזאת ממש היתה חזקה.

 

יאללה בקיצור אני הולכת להתארגן לפני שבת,אז שיהיה שבת שלום,ונתעדכן שיהיה חדש! :]

 

נכתב על ידי , 27/6/2008 15:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"המתנה היחידה שהאהבה דורשת היא - אהבה"


מסתבר שלא מזמן רשמתי לכם עד כמה אני זקוקה לאהבה,למישהו חדש,להתחלה חדשה,מי היה מאמין שזה יהיה מישהו שלא שמתי לב שהוא מתחת לאף שלי,הוא היה שם כל הזמן ולא ראיתי את זה..

אז ירדתי לטבריה לחמשוש כזה,לנקות קצת את הראש-מבלי לדבר על כלום,מבלי לחשוב,להנות ולמצות כל רגע,אז כן אני לא אכחיש חשבתי עליו חשבתי שאם הוא היה שם זה היה שיא המושלם בשבילי,אבל שוב התעוררתי לעובדות עצמם והחלטתי שאני צריכה לקבל אותם ולהשלים אותם עם כמה שהם גרועות ו'מרות' בשבילי.

אז הילד הזה הוא היה מין סוג ה"ידידים" שמחזרים אחריי אולי בעצם לא צריך לקרוא לו ככה אלא אחד שחיזר אחריי הרבה זמן,הוא גם היה ביומולדת שלי רק שאז לא הבחנתי במי שהוא באמת או לא ניסיתי לחשוב על זה אפילו כצ'אנס,גם בל"ג בעומר כשנפגשתי איתו לא חשבתי על זה ויותר מזה לא רציתי את זה.

הוא היה איתי במלון כי אבא שלו ואמא שלי עובדים באותה חברה,בהתחלה כשבאתי לשם הייתי נורא מצוברחת כי עוד איכשו השם "משה" צץ לי מידי פעם מי היה מאמין שאחרי החופשה הקצרצרה הזאת הוא יחלוף פחות ופחות מיום ליום! בקיצור ביום חמישי שהגעתי,הייתי איתו,ישבנו דיברנו ,התחלנו להכיר אחד ת'שני יותר קצת לעומק ממה שהכרנו,אפשר לומר שהכרנו באופן שטחי למדי,הלכנו להסתובב בטיילת והחזקנו ידיים הוא הציע לי לשתות ופתאום היתה לי מין הבזקה כזאת משהו שלא קרה קודם לכן,הסתכלתי עליו בעיניים אחרות בקטע של גבר,ולא בקטע של עוד ידיד,או עוד 'מחזר',כשחזרתי למלון התחלתי קצת לחשוב אם אני בכלל מסוגלת להכנס לקשר ואם אני רוצה אותו בכלל,פקפקתי בזה,אבל אמרתי שההחלטות יגיעו מתישהו ושזה יבוא מהלב זה יקרה אם הוא מחזר אחריי הרבה זמן זה כבר אומר "דרשני"!

יום שישי למחרת,כשיום חמישי כל הלילה ביליתי איתו,הלכתי למסאז' שבו ניקיתי את הנפש ושחררתי את הגוף,לא חשבתי בכלל באותו רגעים שהמסאזיסטית פירקה לי את הגוף על משה אלא עליו אם אני רוצה להיות איתו ושכ"כ בא לי לנשק אותו אבל אני לא אעשה אותה טעות כמו שעשיתי עם משה,'זה או שאני מתנשקת איתו ונהיית חברה שלו,או שאני בכלל לא מתנשקת איתו ולא נהיית חברה שלו ומשאירה את המצב כמו שהוא'.

החלטתי שאם הוא יבוא ללובי של המלון שלי היום אני הופכת רשמית להיות חברה שלו ופשוט מתנשקת איתו.כשאני יוצאת מהמסאז' שכל כך הרגיע אותי ועשה אותי מישהי אחרת(זה הזוי לחשוב כך אבל כן זה ניקה לי את הנפש והשכיח ממני את הכל,פשוט הייתי מצויה בעולם שלי!),אני רואה שהוא רשם לי "ב9 תהיי בלובי"..

ואז חשבתי ושוב חשבתי עד שהגיע הערב,והחלטתי שאני לוקחת את עצמי בידיים ואחרי הכל דיי צריך להמשיך הלאה,עם התחלה חדשה אם אני לא אתן לעצמי להתאהב ואקח ריזיקות בחיים אז אני בחיים לא אשכח את העפולאי הזה!,הלכנו לטייל שוב פעם בטיילת ואז אמרתי לו שאני מוכנה להיות שלו ואז התנשקנו,זה היה רגע מקסים ולא חשבתי בכלל על משה,ומאז כלומר משבוע שעבר אנחנו ביחד.

ובילינו המון השבוע הזה אחד עם השני אני הלכתי אליו הוא בא אליי,נכון אני לא חושבת על משה כמו אז,אבל יש לי אליו משהו,רגש שעדיין שורד למרות הכל אנ'לא יודעת איך להסביר אבל לדוגמא היום התקשרתי אליו שוב מחסוי בשביל לשמוע תקול שלו ואחרי זה אני חושבת לעצמי לעזאזאל אני עם מישהו עכשיו כמה מגעילה אני יכולה להיות.אבל זה משהו שלא עוזב אותי לא יודעת למה,אני יודעת שמשה לא חושב עליי בכלל,ואני בכלל לא יודעת מה איתו אם הוא פנוי או לא פנוי והאמת?זה לא אמור לעניין אותי במיוחד!

למשל כשהוא איתי אני לא חושבת בכלל על משה,אבל כשאני בלעדיו פתאום משה מתחיל לעלות לי במחשבות,כשהתחלתי לצאת איתו משה היה רחוק מאוד מהמחשבות שלי,אז איך פתאום שוב הוא צץ וחזר אליי?

אולי משום העובדה וההרגשה שאני יודעת שאם הייתי עם משה עכשיו הייתי שיא המאושרת,וזאת היתה ה-א-ה-ב-ה האמיתית זאת שגורמת לי לחיוך מבלי אפילו לזייף ולו לטיפה

אבל מה לעשות שככה זה הסתיים ובוא נודה באמת הוא לא בדיוק מעוניין בי או רוצה אותי,הוא בשלו ולא מעניין אותו שומדבר,מעניין מה כלכך רע עשיתי לו שהוא ככה מחק אותי מהחיים שלו.

או שהוא פשוט "מיצה" מה שנקרא..

אפשר להגיד ששכחתי ממנו קצת שהוא ירד לי מהמחשבות קצת יותר,ושהחשק לדבר איתו או להתקשר אליו לא קיים,אבל עדיין הוא שם איכשהו בלב שלי,כל פעם שרק אומרים "עפולה" או יש איזה שיר ישן ומוכר שמתנגן לו ברקע מזכיר לי אותו,הוא שם הרגש הזה לא נכבה מעצמו,הוא ממשיך לשרוד גם ברגעים כאלה.

לפחות אני מתנחמת בעובדה שזהו הוא משתחרר אוטוטו ואז לא יהיה סיכוי שבעולם שאני אראה אותו ואני אפסיק גם לחפש אותו במרכזית בימי שני בגלל העובדה שאני אדע שהוא משתחרר.

אין מה לעשות ה'חיים הם באמת לא פיקניק ',אבל איך אני אסביר לכם.?יש לי הרגשה ואני בטוחה שמשהו צריך לקרות בינינו !!וזה עוד יקרה אתם תראו :] אין לי מושג מה אם זה רע או טוב אבל ככה כמו שזה הסתיים זה לא יכול להסתיים ככה ,צריך להיות לזה סוף גמור!!!

אני זורמת עם מה שיש לי כרגע,ובאמת הבן זוג שלי כרגע הוא בנאדם נהדר,ילד טוב ביישן כזה,אבל מה לעשות שהלב בוחר במשהו אחר?!

 

יהיה בסדר ב"ה...

זכרו מה אמרתי ביני לבין אבוטבול זה לא הסוף משהו עוד חייב לקרות!

אני עפה לישון מחר יש בסיס ואין לי כוח לזה ב=כ=ל=ל=! :/

 

שיהיה שבוע טוב!

 

 

נכתב על ידי , 17/6/2008 18:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"לגעת בשמיים,לעצום עיניים,וט-י-פ-טי-פ-ה למות מאהבהה!!"


אוף אני לא מבינה מה יש לי בתקופה האחרונה,אני כל כך רוצה להשען על מישהו,לדבר אליו בכינויי חיבה,לבלות איתו מתחת השמיכה,מישהו שייתן לי אהבה,שיפנק אותי,שישמע אותי כשאני צריכה,בקיצור המישהו הזה שמזמן לא היה לי.

אולי בגלל זה הוא חזר לי למחשבות ובענק,יש רגעים שאני מתגעגעת אליו וחושבת על התקופה איתו,לא הייתי איתו ביחד אבל בתוך תוכי ואין לי מושג למה התחושה הזאת קיימת אני יודעת שאם הייתי איתו הייתי מאושרת והיה לזה סיכוי טוב מאוד(אולי בגלל שאני כ"כ רוצה מישהו או אולי אותו אז אני משלה את עצמי),אבל לא יודעת אני כל כך מבולבלת בתקופה הזאת

היום לפתע התחלתי לבכות,ממש בכי מר שכנראה התפרץ מאז שהוא פגע בי,כל הזמן אני שואלת את עצמי מה עשיתי לו לעזאזאל רע שהוא ככה זלזל בי ופגע בי,נתתי לו את כל הטוב שבי(שזאת היתה טעות)אבל זאת אני כשאני אוהבת,למה אני פאקינג לא קולטת שהבנאדם לא מעוניין ואני לא מעניינת אותו במיליגרם ומאשימה את עצמי שמשהו איתי לא היה בסדר שאני "אשמה" בכל הסיפור הוא כל כך נותן לי הרגשה של חוסר בטחון.

היום יצאתי לבלות,נהנתי התפרקתי רקדתי צחקתי והייתי עם חיוך מזוייף על הפרצוף,והוא עבר לי במחשבות כל הזמן לא משנה מה-המילה "אם" ואם כל הזמן עברה לי בראש,למה אני לא מבינה שאין דבר כזה -אם- יש עובדות קיימות בשטח ואני צריכה כבר להסתגל אליהם,אני חודש וחצי עוד מעט חודשיים לא ראיתי תבנאדם ולא דיברתי איתו ואין אין לא יודעת מה יש לי איתו לא יודעת מה הוא עשה לי ומה הוא גרם לי החתיכת אפס הזה.

אני כל כך רוצה מישהו שייתן לי חום ואהבה,שיהיה לי מישהו לצחוק איתו,לבלות איתו,לעשות חיים אחרי הכל בקשרים האחרונים שהיו לי רק אכלתי חרא אז מתישהו לא מגיע הטוב???עד עכשיו התרגלתי להיות לבד חיפשתי את זה גם,איבדתי אמון בגברים,לא רציתי להתאהב,אבל עכשיו אני כ"כ זקוקה לזה משום מה רק אני מפחדת שאם אני אתחיל קשר הוא עוד יותר ירוץ במחשבות שלי,מתי תגמר האהבה הזאת??היא לא נכבת והיא לא פוסקת,והיא ממשיכה לשרוד גם ברגעים כאלה.

אין לי את הרצון ואת החשק להתקשר אליו,אני יודעת מי הוא אני גם יודעת בדיוק מה הוא שווה ולמה אני ראויה אבל את הלב שלי זה לא מעניין כל הדברים האלה אני עכשיו פועלת עפ"י ההגיון,ועושה בשכל.כי אם הייתי פועלת לפי הלב שלי מזמן כבר הייתי הולכת להפגש איתו,אחחח איך התגעגעתי לנשיקות שלו לשפתיים העבות שלו,הוא פשוט החולשה שלי,הוא הבנאדם שבמילה או בשיחה יכולים לגרום לי להיות מאושרת ולעלות לי חיוך על הפנים וזה באמת יהיה חיוך אמיתי,הוא יכול לגרום לי לבכות מאושר.

בחיים לא אהבתי מאז האהבה הראשונה שלי,אבל אותו אני בטוחה שאני אוהבת,כי הנה הוא עושה לי דברים מגעילים ואני עדיין ממשיכה לחשוב עליו ,התקשרתי אליו בחסוי לשמוע תקול שלו כמה פעמים השבוע ,הוא היה נשמע שסבבה לו למרות שאי אפשר לדעת,אחרי כל הקשר הזה איך לא אכפת לו?!?!?אני שואלת את עצמי,מה עד כדי כך אני אפס בשבילו??למה הוא מחק אותי ככה???אוףף אם היה לי תתשובות לשאלות האלה אולי הייתי יותר רגועה.

פשוט בא לי על יום אחד איתו,לחבק אותו חזק חזק ולעצור את הרגעים האלה לנצח,לספר לו את כל מה שרע ואת כל מה שטוב,לנשק אותו,להרגיש שלווה,שקט להתנתק לכמה רגעים מהשגרה המשעממת,כנראה שזה לא יקרה בזמן הקרוב הא?

 מעניין מה איתו אם הכל בסדר איתו אם הוא זקוק לאיזשהי עזרה,הוא חסר לי יום יום-ביומולדת שלי זה הורגש לי במיוחד הייתי מאושרת ושמחה כי אמרתי לעצמי שאפ'חד ושום דבר לא יגרום לי להיות עצובה ביום שלי אבל הוא היה חסר לי!

הגבר "שלי",זה שבו אני מעוניינת יותר מכל אחד,התגעגעתי להסתכל לו אפילו בעיניים ולו רק לרגע,בעיניים היפות שלי הכחולות והעמוקות המסתוריות משהו.

זאת תקופה כזאת מעצבנת ולא משהו בחיים שלי שאין דברים לתאר אותה,תקופה משעממת שגרתית שהיא מתחילה להמאס עליי,בא לי על משהו חדש על התחלה חדשה עם מישהו חדש,אני יודעת שאני לא צריכה לחכות/לצפות או לחפש אלא זה יגיע לבד מעצמו,אבל אני פשוט כל כך זקוקה לזה,אני רואה זוגות ברחוב וכל כך בא לי על מישהו שיחלוק איתי את החיים ואת החוויות שלי,התגעגעתי לזה,התגעגעתי למשפט"אני אוהב אותך"ובכנות מלאה,התגעגעתי לפרגון,התגעגעתי לאהבה הרגש הכי יפה והכי טהור על פני האדמה.לפעמיים אני מפחדת שאני לא אצליח להתאהב שוב מרוב שאיבדתי אמון באהבה ובגברים,אבל אני בטוחה שיבוא המישהו הזה שידליק לי את הלב מחדש,כל כך יהיה לי קשה להגיד לו שאני אוהבת אותו ולסמוך עליו וזה חלק מהסיבה שאני לא בטוחה שאני רוצה להתחיל קשר.

מעצבן אותי לחשוב איך הוא זלזל בי פשוט מעצבן אני נזכרת ברגע הזה בפלאשבק שעולה לי כשהוא מנשק אותה ומחבק אותה וזה מגעיל אותי בטירוף כי אני לא מצליחה להבין מה עבר לו באותו רגע בראש שהוא עשה את זה מולי מה היה בא לו להתעלל מה הקטע שלו אנ'לא מבינה,איכס מגעיל אותי לחשוב שנתתי את כל מה שטוב בי לבנאדם שבכלל לא ראוי לזה ולא היה מעריך את זה.הוא היה לוקח את זה ואותי ביחד כמובן מאליו וזה מה שהיה גרוע.

אבל למרות הכל אני עדיין מתגעגעת,עדיין רוצה להיות איתו,אומנם לא הכי בטוחה כמו פעם,אולי בגלל שאני לא מאמינה שיש סיכוי ולו הכי קטן שהוא יתקשר זה לא קורה,אבל לא יודעת למה זה ככה איתו אני בטוחה שהגלגל יסתובב כמו שהוא הסתובב לי עם כולם,אבל אי אפשר לדעת מתי

איזה תקופה רעה וקשה אני עוברת שבא לבכות פשוט,הוא חסר בחיים שלי אפילו שהוא לא היה חבר שלי,אבל הספיק הקשר איתו,מה קשר אותי בצורה כזאת אליו???זה ששכבתי איתו?א'נלא יודעת באמת מה מסביר את זה,אולי עצם הידיעה שאין לי מה לעשות בנדון אז אני מקבלת את זה כ"הפסד שלו" וזהו זה.

כל השבוע החלומות היו עליו,שהיד שלו אוחזת ביד שלי שאנחנו מתנשקים ואנחנו  מתחבקים וכייף לנו ביחד והוא אומר לי "אני לא יודע איך לא ראיתי את זה לפני זה",באמת הייתי עושה אותו הכי מאושר שיש,לא הייתי יורקת לכיוון של אפ'חד אחר,הוא ממש הגבר שלי!!!

 

בקיצור זה רק היה בשביל להתפרק,אז שיהיה שבת שלום,

ונדבר כשיהיה חדש ..אולי כשהאביר על הסוס הלבן/ או אח שלו עם ההונדה יגיעו נעדכן אתכם חחח

 

צ'או

נכתב על ידי , 6/6/2008 04:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 35




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~R~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~R~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)