לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Devil's Life



Avatarכינוי: 

בן: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


היי קיצר אין לי מה לכתוב אז אני אספר על החלום שלי
חלמתי את זה אחרי שראיתי בטבעות טבעת על יהודה לוי
חח חלמתי שיהודה לוי עובר לגור ליידי XD הלוואי
אז קיצר העירו אותי בשיא המתח!
מעניין אם החלום יהיה כמו סיפור בהמשכים חחח XD
היום אני בטח אחלום על רן דנקר חח סתם
טוב ביי לא היה לי מה לכתוב אז אם מישהו יכול אז שיפרש לי את החלום!

נכתב על ידי , 15/8/2007 21:48  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש!


היי עשיתי עיצוב חדש אם לא שמתם לב
ועוד משהו הנה משפט מהחיים אני לא בטוח אם ככה אומרים אותו אבל הנה
כל בנאדם עושה טעויות ואם  הוא לא עושה טעויות אז הוא לא בנאדם
ובנאדם גם סולח על אותם טעויות ...
תפנימו הוא עוד יעזור לכם -_-
ביי אני הולך
נכתב על ידי , 13/8/2007 14:31  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני עכשיו בכרמיאל ועצוב לי כי אני מתגעגע לרעננה ולאנה ולכולם )-:
וגם כי שכחתי את הטאקי ברעננה חח
קיצר היום קניתי תיק צד חדש ירוק נחמד כזה
ושלי אני מיצטער אם עשיתי לך משהו )-:
וזהו אין לי יותר מה לכתוב זהו ביי
נכתב על ידי , 12/8/2007 13:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

394

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlindDevil אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BlindDevil ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)