לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנה של נטשה.


סיפורים מרתקים ומרגשים מהחיים האישיים שלי.

Avatarכינוי:  hate :]

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

יש לך אותי,ובכל זאת היא תמיד יותר טובה,האקסית שלך.


יש לך אותי,ובכל זאת היא תמיד יותר טובה,האקסית שלך.
לא משנה מה תגיד זאת הרגשה פנימית שלעולם לא תצליח לנקות אותה,ואם אתה אומר שאני לא צודקת
אז למה רקדת איתה ?,קבעת את זה לפני?וסיפרתה לי אחרי שכבר הכל נעשה.ואתה ידעת שאני לא רוצה שדווקא איתה.
אז למה כ"כ קשה היה לך לא להזמין אותה ליום הולדת שלך ?,ולמה תמיד אתה אומר "היא לא כזאת"
ומה שהכי הרג אותי כשאמרת "אם היא ענתה לך ככה,אז אולי את התנפלת עליה" , נכון הרי היא בחיים לא הייתה מגיבה בצורה חריפה כי "היא לא כזאת".
היא מלאכית עם כנפיים,וכשאני בקשתי לא לדבר איתה התגובה הייתה " למה את כזאת רעה,לא רק אלי גם אל אחרים".
תגיד לי אתה האם צריך עוד סיבות לזה שהיא יותר טובה ממני,שהיא לא כמוני,שהיא לא כזאת איך אמרת את זה פעם "היא אף פעם לא הייתה מפרידה בין  בני זוג" נכון היא לא כזאת,אז איזה היא ?
הזאת שיודעת שרבנו בגללה ובאה ליום הולדת שלך היחידה שבאה עם מתנה בשבילך,הזאת שרשמה לך מכתב ליום הולדת וזאת שיודעת שלפני זה רבנו בגללה אם הייתה באמת כזאת תמימה היא לא הייתה מביאה מתנה ומכתב כדי לא לגרום לי לקנאות אבל היא לא כזאת,היא תמימה.
ואת התאריך של היום הולדת שלה אתה זוכר בעל פה,עזוב את זה אתה גם סופר ימים.
תגיד לי,האם הסיבות האלה הן סתם ילדותיות?תגיד לי שעוד לא התבגרתי,שאני סתם רעה אליה שאין לי סיבה לשנוא אותה,תגיד לי את זה שוב,
הרי אני כזאת רעה,כזאת לא כמוה.
וכרגיל אתה תגיד"עוד לא התבגרת".
נכתב על ידי hate :] , 22/2/2010 19:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,250
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhate :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hate :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)