לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אני לי מי לי?!..



כינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

פוטושוווווווופפ..!


וואי פוטושופ.. מישו באמת יודע מה כל כפתור עושה שם?!... זה תמיד עניין אותי..

טוב נו מה אכפת לי.. סתאם, לא, אכפת לי כי אני לא הכי מסתדרת עם הפוטושופ... איזה באסה?!.. כי אני צריכה ת'פוטשופ..

תקשיבו איזה חרה לי אני מנסה לעשות שם משו ולא מצליח לי וזה מביא לי ת'אטרף..!

אני מנסה לשנות את צבע הציור או הטשטוש או מה שזה לא יהייה ואני לא מצליחה והדבר הזה כל הזמן לאדום ואני צריכה אותו בלבןןןןן...!!!!!!!!!!!!!!!... אבל,.. אני בטוחה שאני אסתדר איתו... (בסוף..)(אה.. והוא זה הפוטושופ...)

טוב יאללה חפרתי אזז במקרה ואני אצליח לשנות או לסדר או משו בסגנון מי שקורא פה (אם בכלל) אתם תראו את יצירתי המהממתתת..!

 

בבההיי....! 333333>

טו נו קבלו תמונה יפה..:



נכון שהיא יפה?!... (תגיבו.. (= ) ביייייייי..... XP / XD

 

נ.ב.: פוסט הבא פוסט סמיילים... אזה מאניב?...

נכתב על ידי , 15/2/2009 21:46  
559 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!!!R.E.L אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !!!R.E.L ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)