לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה בתוך כלוב אתם קוראים לזה חופש אולי חופש גדול שתיכף נגמר...



Avatarכינוי:  motek ^^

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

דבר מפחיד שקרה לי אתמול בסביבות 2 בלילה..


אחרי שכיביתי ת'מחשב הלכתי לסלון וראיתי טלוויזיה ומחשבות מתרוצצות בתוכי על התמונות שראיתי לפני מספר דקות שהם 90% אמיתיות על עב"מים ורוחות.. כשראתי תתמונות רק צחקתי וזה בכלל לא הזיז לי ולא הפחיד אותי והמשכתי להסתכל... אמרתי לעצמי שאני סתם דימיינתי שכשראיתי תתמונות של הרוחות ושהרגשתי רוח קריריה מהחלון אמרתי מוזר כי בדר"כ אין פה רוחות החדר תמיד חם רק אם פותחים ת'חדר נכנס משב רוח.. התחלתי להסתכל במסך ושקעתי במה שהתרחש שם.. ואז אמרתי לעצמי סתם ככה : "אם האישה האנורקסית שראיתי מתה אז שיקרה משהו.."

[נכנסתי לבלוג של אחת התגובות והיה שם קישור על איזה מישהי אנורקסית ואימל'ה היא כולה עצמות..:O

http://news.walla.co.il/?w=/3850/926389

אני ואחותי ראינו ביחד אבל בפעם הראשונה ראיתי לבד וכלכך הצטמררתי ועם אחותי לא ממש..]

ופתאום שמעתי את התריס שלנו יורד.. כל כך נבהלתי זה היה כל כך מפחיד בגלל שאת התריס שלנו קשה להוריד צריך להתאמץ ומאוד

ופתאום זה ככה סתם נופל לו ואז שמעתי קול בחדר כאילו זרקו משהו אמרתי לעצמי טוב תרגעי קודם כל.. בטח יש הסבר הגיוני לכל זה אמרתי בטח אחותי זרקה משהו בחדר ומישהו בטח הוריד את התריס אבל איך..? זאת השאלה שאני לא מוצאת בה תשובה כי היה שקט בבית אם מישהו היה מוריד את זה היתי שומעת צעדים או את הנשיפות של האחרי ההתאמצות ואז חשבתי לי לרגע אולי זה נכון שהיא.. לא אין מצב וגם אם כה [נקווה שלא] לא יכול להיות שרק כדי להוכיח לי את זה היא הורידה.. אלוהים ישמור אני משתגעת פה על מה אני חושבת.. אחרי כמה דק' אחותי יצאה מהחדר ובאה ישבה איתי בסלון שאלתי אותה מה קרה למה זרקת משהו לחלון..?

והיא אמרה לי שמישהו זרק אבן והיא יצאה לחלון ולא היה אף אחד..

זה כבר נהיה לי חשוד סיפרתי לה מה קרה לתריסים והיא אמרה מוזר וזהו כאילו לא קרה כלום התחילה לדבר על דברים אחרים

ואחרי זה הרחתי ת'גז וישר רצתי למטבח אבל זה היה מכובה למזלי [מרוב שנבהלתי חשבתי שהרחתי אבל זה היה ריח כל כך אמיתי וואי מה הפחד יכול לעורר אצל אנשים..=\]

 

 

השנה קרה משהו דומה סבתא שלי הלכה לאחותה שגרה בפתח-תקווה ואני ניצלתי זאת והלכתי לישון בחדרה [ישלה חדר לבד איזה כיף לה] אז גם בסביבות הללו היתי ערה אבל עשיתי שיעורים [נהפכתי לילדה טובה ;] ושמעתי שמלא ספרים נפלו בחדר של אחים שלי פתחתי ת'דלת וכולם ישנו חזק אפילו נחרו ונבהלתי ישר כי מי יכול להפיל ת'ספרים הכבדים [חייבת לציין] חוץ מהם אחרי שסיימתי ת'שיעורים פחדתי לישון רציני..

 

רק אני נבהלת מזה אחיות שלי דווקא היו מעבירות את זה כאילו זה לא קרה

מזה פאק רק אני שמה לב לדברים החסרי היגיון שקורים בבית..

 

אם קרה לכם מקרה דומה מוזמנ/ים/ות לספר כי אם לא נראה לי שאני יתחיל להשתגע מרוב הזיות..:P

או אפילו סתם לשכנע אותי שאני לא משתגעת כמו שאני חושבת בעע

נכתב על ידי motek ^^ , 28/8/2007 18:28  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של just me ב-31/8/2007 21:20



1,018
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmotek ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על motek ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)