לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה בתוך כלוב אתם קוראים לזה חופש אולי חופש גדול שתיכף נגמר...



Avatarכינוי:  motek ^^

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

איבדתי אותה אני חושבת לתמיד..


אני לא מבינה איך אם אנחנו היינו כלכך חברות טובות

אני אהבתי ואוהבת אותה עדיין מאוד

אבל היא התרחקה והיא אפילו לא שמה לב

שאני רוצה לדבר לספר לה מה שבלב

לדעת מה איתה ומה עם החיים שלה

זהו לא נוכל לחזור להיות כמו פעם כמו שחשבתי שנהיה

אני כל כך מיואשת אני רוצה לדבר איתה ולשאול מה קרה

מה נהייה שנהפכנו כאילו אנחנו לא מכירות אחת ת'שנייה

אבל אני לא יכולה דמעות עולות לי בעניים

זה נגמר החברות היפה שלנו

אני יודעת שחברה טובה לא שוכחת ת'חברה שלה

אז כנראה זה אומר שהיא לא הייתה באמת כזאת

אבל אני כלכך החשבתי אותה לכזאת וחשבתי שגמהיא

זה כלכך קשה להיפרד ממשהו שאוהבים

ובמיוחד אם נקשרים אלייהם וכמעט נהיים תלויים

כמו המקרה שלי אני לא רוצה!!

אם הייתי יכולה להעביר ת'גלגל לאחור

הייתי חוזרת ורואה מה הרס למה התרחקנו

אני מרגישה שאני נשרפת מבפנים וזה אוכל אותי

שפשוט לא יכולתי לשמור זאת והוצאתי הכל פה

אני שונאת ת'עצמי חזרתי לדיכאון ופשוט..

חזרתי לשקוע בדיכאון עמוק עד שבא לי למות

אני כל כך זקוקה לשיחת נפש כי זה לא עוזר לי לפרוק את הכאב

אני מרגישה את הגרון חנוק אני בוכה אבל הכאב נשאר אני צריכה דחוף פסיכולוג!!

 

הצילו...!!

נכתב על ידי motek ^^ , 5/9/2007 17:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,018
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmotek ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על motek ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)