לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כמה מילים עלייך ועל הבלוג. התיאור יופיע ברשימות. מוגבל ל-255 תווים.

Avatarכינוי: 

גיל: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

יום האלכוהול הבינ"ל (או בשמו האחר: יום העצמאות)


<אם מתעלמים מכאב בטן ממש חזק> זה היה יום העצמאות הכי טוב בחיי.

 

עד תשע היינו עדיין שפויות, התלהבנו מהעליית גג של גל .מ. <ג'קוזי,חדר-כושר,פלזמה> ויצאנו לדרך.

מסתבר, אנשים, שיותר מדי מים מינרלים יכולים לגרום לבן-אדם (או לי) להיות שיכור.

בהתחלה רצנו בין האנשים בעומס המטורף וצרחנו: "אעה! זאת בריטני ספירס שם! רוצו לבקש חתימה!" ורצנו כמו מטורפות ונתקענו באנשים.

אח"כ התערבתי איתם שיש לי אומץ ללכת לאנשים שאני לא מכירה ולהגיד: "יאאא, כמה שנים לא התראינו, ראיתי אותך כשהיית כזה קטן, זוכר אותי? תן חיבוק!" ואפילו אומץ להתחיל עם ערסים. <מאוד לא מומלץ>.

 

אח"כ הלכנו להופעה של אביב גפן בחינם <אהא! ראיתם?! אויל זה לא כזה חור פה> וחשבתי שיהיה נורא משעמם אבל היה פשוט גדול.

צרחנו כל הזמן: "אביב צעשה לי ילד!" או "אביב תעשה לי שניצל!" ובשלב מסויים שחר השנייה ואני החלטנו שהאיש חש-פוזואיסט יותר-מדי, אז צרחנו: "צביקה פיק המלך!!!!" וזה ממש לא משנה שנאי לא סובלת אותו.__."

 

אח"כ, תאמינו או לא, התחלתי להקשיב לשירים שלו <היה חביב> ואז הוא כבר עבר את הגבול ואמר: "אנחנו להקה של פמינסטים.. (צרחות בקהל) השיר הבא מוקדש לכל הבנות (חצי קהל מתעלף) בנות שוות יותר (כן מה שתגיד)" וצרחנו עד שיצא לנו הגרון. 

בסוף ההופעה יצאנו וראינו מורות שלנו (.__.") והייתי כ"כ שיכורה שהתחלתי להגיד להם שטויות על איך-באים-ילדים-לעולם.

מזל שגררו אותי משם..

 

כל פעם שהיו זיקוקים צרחנו ואנשים הסתכלו עלינו באופן מוזר, מה גם שעשינו פדיחות לעצמנו בעיקר בהופעות <לדוגמה: אני צרחתי: "למי בקהל יש שעון? מה השעה?" וכשנכנסנו לשירותים הכימיים צרחתי: "מי כיבה את האור?!">

 

בקיצור היה יום עצמאות ממש שווה.

חבל שבסוף לא ישנתי אצל גל בגלל קרפ מקולקל.. סיפור ארוך.

שאב3>

 

נכתב על ידי , 9/5/2008 10:24  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שאביישן. 3> ב-16/5/2008 17:58



5,482
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשאביישן. 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שאביישן. 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)