לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

lock


היי בבלוג הזה אני אכתוב סיפור אם תגיבו יותר אז אני אשים יותר פרקים ויותר מהר:] הנה הפורום של הבלוג: http://www.tulz.net/?f=29121


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

פרק 10


פרק 10

 

גלי:יא מפגר אמרתי כן

אורי:הא טוב

אורי נישק אותה

ופתאום......

........

 

ופתאום נועה,רני ותום באים

(מה שלא ידענו שהם ראו ושמעו הכל)

וצעקו מזל טוב!

ואורי וגלי הפסיקו להנשק כראו אותם

גלי:מה אתם עושים פה??!

רני:נועה אמרה שאתם פה

גלי:נועהה

נועה:מה..

גלי:נועההההה

נועה:טוב ידעתי שבטוח יקרה משהו כזה

אורי:חחחח

תום:יאלה מה זה בואו לחגוג...

רני:יאלה איפה?

תום:יאלה בואו אלי

 

הלכו לבית של תום וחגגו

השעה: 20:30

גלי:טוב אני אלך..

כולם:טוב גמאנחנו

איפ מחר יש בצפר

תום:כןן טוב יאלה בייביי לכולם לילהטוב

כולם:לילההה

 

.......כולם הלכו......

 

גלי:היי אמא חזרתי

גלית:היי מה קורה?איפה היית?

גלי:מה קרה שאת שואלת איפה הייתי בחיים לא שאלת אותי

גלית:כי את נראית כל כך מאושרת עד הגג

גלי:חח רואים עד כדי כך?..!

גלית:כן..אז מה...

גלי:כלום אחותי חוזרת אז אני מאושרת

גלית:גלי...

גלי:מהה

גלית:אל תעשי את עשמך את הבת שלי

גלי:טוב נוו יש לי חבר

גלית:וואלה באמת?!מי?

גלי:אורי

גלית:איזה אורי?

גלי:הוא מכיתה ט

גלית:הא מתי אכיר אותו?

גלי:אמאאאאאאא

גלית:לא אמרתי כלום

גלי:יאלה אמא עפתי למעלה

גלית:טובב

 

גלי עלתה למעלה ונכנסה לאייס

שלחו הודעות פה ושם וסתם התכתבה ואחרי כמה דק' אורי נכנס ושלח לה הודעה:

אורי:נשמהה שליי

גלי:הא ......

אורי:מה קורה??

גלי:קורה קורה..

אורי:האהא...מה את עושה?

גלי:סתם פה מתכתבת

אורי:האהא

גלי:מה קרה עם ה..האהא

אורי:חחח

גלי:תעזור לי לארגן מסיבת הפתעה לאחותי?

אורי:למה לא ?!בשמחה..

גלי:=]יופי

אורי:מחרתיים לא?

גלי:כן:]

אורי:יפה נעשה לך מסיבה שלא תשכח לעולם=]

גלי:טוב מאמי עפתי יאלה תהנה לךךךך לילה טוב:-*

אורי:לילה.

 

השעה 22:30

..

גלי הלכה לישון

.....

 

 

גלי...גלי...גלי גלי..גלי

 

גלי:קמתי אמאאא דייי

גלית:סוף סוף

 

גלי קמה

השעה 7:15

שטפה פנים הלכה..

לבשה טרינילג  וחולצת בצפר ונעלה נעלי ספורט

עשתה קוקו למעלה בשיער

וירדה למטה לאכול

אכלה..

צחצחה שיניים

ופתחה ת'דלת ופתאום.....

.....

 

 

המשך יבוא!!

 

 

נכתב על ידי דינושק'לה , 12/11/2007 19:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  דינושק'לה

בת: 30






166
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדינושק'לה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דינושק'לה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)