לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

lock


היי בבלוג הזה אני אכתוב סיפור אם תגיבו יותר אז אני אשים יותר פרקים ויותר מהר:] הנה הפורום של הבלוג: http://www.tulz.net/?f=29121


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

פרק 11


פרק 11

 

בפרק הקודם:

וירדה למטה לאכול

אכלה..

צחצחה שיניים

ופתחה ת'דלת ופתאום.....

.....

...        ...

 

ופתאום..

אורי:שלוםםם

גלי:היי אורי מה אתה עושה פה?

אורי:באתי לבוא איתך לבצפר

גלי:האהא איזה חמוד=]

אורי:יאלה בואי:]

 

הם הלכו קצת פה ושם דיברו והגיעו

בשער בצפר:

נועה:גלושששש

גלי:נועוששש

אורי:מה קורה עם ה ששש בסוף

נועה:שתוק ותגיד שלום

אורי:איך אני אשתוק וגם אגיד שלום?

גלי:אל תהיה חכמלוג

ארי:אוקיי היי נועה מה קורה?הכל בסדר נשמה?הא?מאמי??

נועה:הכל בסדר גמור אתה לא צריך להגזים אתה יודע

גלי:האלו האלו מה קורה יאלה די נאחר לשיעור בגלל השטויות שלכם

כבר יש לי מספיק איחורים בגלל נוע'לה

נועה:בגללי?

גלי:יאלה עזבי בואו

 

הם נכנסו לשיעור

גלי:היי כולםם

 

היייי!!

 

יעלה:גלוש נועוש מה קורות?

גלי ונועה:הכל פסדררר

אורי:יעלי מה קורה את לא תשאלי אותי?

יעלה:אתה חבר שלי חחחחח

סתםםםם מה קורה אחי.?

אורי:הכל מצווין איך לא?כשיש לך חברה מושלמת=]

גלי:חח תודה

 

וככה סתם דיברנו כולם וזה

 

 

צלצול

יש כמה דק' ראשונים בוקר טוב

המחנכת נכנסה

הלכנו לשבת למקומות

(אם לא שככחתם גלי יושבת ליד תום)

תום:אז מה גלי?מה קורה ?עם החבר?=]

גלי:חח הכל מושלם איך לא

 ככה תום וגלי פטפטו

 

התחיל השיעור

שיעור מתימטיקה

המורה נכנסה לפני שנגמר לצלצל

 

גלי:ואי איזה מורה מעצבנת היא לא יודעת לאחר ב2 דק' אפילו

תום:נכוןן

 

המורה(רונית):שלום לכולם עשיתם שיעורים ?מי לא עשה?מה לא הבנתם?

 

כולם אמרו וככה

ורונית אמרה איזה עמודים לעשות

 

גלי:ואי מה כל זה הרבההה

תום:באמתתת מעצבןן

 

ככה עברו השיעור

-נגמר-

 

שיעור שני אנגלית

המורה נכנסה

יש לה מבטא אנגלי שהיא מדברת אי אפשר לא לצחוק

קיצר הלך השיעור משעמם פטפטו וזה..

ומישהו זרק פתק לשולחן של גלי ותום

תום ראה והיה כתוב לגלי אז היא נתנה לגלי

תום:גלי זה בשביל בטוח מהחבר שלך

גלי:טוב מעניין מה כתוב

 הא איך זה יהיה מהחבר שלי הוא לא בכיתה שלנו

"לגלי:

היי בואי למקום הזה שנפגשתם את ואורי בהפסקה

הוא רוצה צריך להגיד משהו אל תספרי לאף אחד

ככה הוא אמר לי להגיד לך"

 

...

תום:הא גלי מה זה היה אם אפשר לדעת

גלי:אמ...סתם מישהו שלח לי ידיד של אורי

להגיד לי משהו שאורי אמר לו סתם משהו משעמם

תום:איך אפשר שלא

 

*צלצול*

הפסקה

 

יעלה:תום איפה גלי הלכה מהר כל כך?

תום:לא יודע היא אמרה שהיא צריכה לעשות משהו

יעלה:ולא שאלת מה?

תום:לא היא הלכה מהר

יעלה:טוב

....

יעלה:רני'לה נוע'לה תומוש יאלה בואו לספסל בחוץ

אור בואי גם את אם את רוצה=]

אור:טוב תודה

 

ככה הלכו לספסל ודיברו סתם ככה ואכלו

 

...

בנתיים במקום שגלי ואאורי נפגשו:

 

גלי:היי מאמוש מה רצית לספר לי?כל כך חושב

אורי:לא אמרת כלום לאף אחד נכון?

גלי:לא אמרתי,למה קרה משו?

אורי:האמת שכן

גלי:מה קרה?אתה נראה מודאג

אורי:לא יודע מאיפה להתחיל ואיך לספר

גלי:יאלה תתחיל את מלחיץ אותי

אורי:טוב

אז אתמול בבית של רני ראיתי שההורים שלו מספרים לו משהו

גלי:על מה?ואז מה?

 

 

 

המשך יבוא...

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי דינושק'לה , 27/11/2007 19:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  דינושק'לה

בת: 30






166
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדינושק'לה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דינושק'לה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)