לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?! לסביות ?! בלי בושה



Avatarכינוי:  אורביט!!! 333>>

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

עיצוב חדש =]]


תגיבוו!!!

 

 

 

נכתב על ידי אורביט!!! 333>> , 18/8/2007 17:51  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורביט!!! 333>> ב-20/8/2007 01:17
 



פרק 8 - האמיתי!


"את כל כך יפה" אייל אמר לי.

הסמקתי, הרגשתי הרגשה מוזרה. לא ידעתי מה לענות ואיך להגיב.

לבסוף החלטתי להגיד לו את האמת: "אייל...אני צריכה להגיד לך משהו."

"אני..אני..אני לסבית." אמרתי לו בפנים רציניות.

"מההההההה?" הוא פלט.

הוא חיכה לתשובה, אך לא עניתי.

לבסוף הוא אמר: "את סתם שיחקת בי עכשיו?!" הוא קם והלך חזרה למועדון, לא הרגשתי צורך לרדוף אחריו או לקרוא לו ורציתי שזה יסתיים ככה.

השעה הייתה כבר 3 בלילה והחלטתי לחזור במילא כל היציאה הזאת הייתה חסרת טעם.

פתחתי את דלת הבית בשקט ובצעדים מהירים עליתי לחדרי. זרקתי את עצמי על המיטה ונרדמתי.

צלצול הפלאפון העיר אותי, אותו צלצול מוכר שהייתי ישר קופצת עליו כשהייתי שומעת אותו, הצלצול של נטע. התלבטתי אם לענות או לא כבר שבוע לא שמעתי ממנה. לבסוף עניתי.."הלו" אמרתי בקול רדום.

"היי סתיו, זאת נטע" היא אמרה בשקט.

"אמ...תקשיבי, אני ממש ממש מצטערת על מה שקרה באותו יום, אני הייתי שיכורה, אני הייתי בדיכאון ממה שקרה ולא ידעתי איך להתמודד עם זה, לא הבנתי מה אני עושה. תביני אותי, אני לא חשבתי שהקשר בינינו כל כך היה חשוב לך ושהוא רציני בעינייך. בשבילי זה היה סתם משהו זמני, אני לא חושבת שאני באמת אהבתי אותך, רק בתור חברה הכי טובה והעניינים התגלגלו וקרה מה שקרה."

לא ידעתי מה לענות, שתקתי. הרגשתי את הדמעות עולות בגרוני,הפלאפון נשמט מידי, התחלתי לבכות.

 'למה הכל קורה בבת אחת, התקופה הזאת קשה לי ואני לא יכולה יותר, רציתי שדניאל יהיה פה לצדי וינחמם אותי כמו פעם, רציתי לשמוע את הקול שלו שוב..בפעם האחרונה.'

הרמתי את הפלאפון וקמתי מהמיטה. הלכתי למטבח. לקחתי סכין חדה והחבאתי אותה בכיס. רצתי מהר לחדרי כדי שאיש לא ייראה, חלפתי על אחי שישב בסלון וצפה בטלוויזיה. הייתי נסערת ומפוחדת, גופי רעד ללא הפסק. סגרתי את דלת חדרי,ישבתי על הרצפה, רעדתי.קירבתי את הסכין החדה אל ידי,זה כאב,זה כאב מאוד.

 

 

 

_____________________________

 

 

 

אל תתייחסו לפרק הקודם =]]] סתם לצחוקק..חח

תגיבוו בבקשה!!

אורביט 3>

 

נכתב על ידי אורביט!!! 333>> , 16/8/2007 16:30  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורביט!!! 333>> ב-19/8/2007 18:19
 



פרק 8


השתוללנו לנו בדשא.

אחרי זמן מה, היה לו פיפי, עכשיו מה עושים?! משתינים?! איי דונט טינקס סווו!!!!

קיצצצצ, הלכנו יחד לשירותים.

הוא נכנס עשה קצת פיפי ניגב - ובישם. נכנסתי לתא ועשיתי קקי...

הוא הסתכל עליי בזמן שהחלפתי את תחבושות המחזור ושאל :"מאמי מה יש לך מחזור? לא קצת צעירה בשביל להקים משפחה? האא?" מרגע זה והאלה, הבנתי הכל.

הבנתי שהבנאדם שאיתו התגלגלתי על הדשא בכיף, התנשקתי בתשוקה, רקדתי בחושניות -הוא לא מי שחשבתי.

למעשה הוא כזה חש שלא יכולתי להישאר לצידו אפילו דקה אחת נוספת.

הזדרזתי להרים את החצאית-מיני-שווה על התחת-שקסי-הורס שלי.. ועפתי משם הכי מהר שיכולתי.

אייל רץ אחרי וצעק "בונא יא שרמוטה מה את בורחת?!" .

ניבהלתי מהצעקה ורצתי בכל כוחי

זה כבר הפך לעניין של חיים ומוות

אם הוא יתפוס אותי

הכל יגמר

אני

יושמד.

 

 

 

 

______________________________

 

 

 זאת פריצה אני  חברה של אורביט.

שמי  MUST.

 

פרק יפה נכון?!

ביי תגיבו.

 

 

(אורביט אל תמחקי את יכולה לעשות גם אחד משלך קנאית)

נכתב על ידי אורביט!!! 333>> , 15/8/2007 00:34  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורביט!!! 333>> ב-20/8/2007 03:20
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

3,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורביט!!! 333>> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורביט!!! 333>> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)