לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Soory Fuck Off


כינוי: 

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

למה התאהבתיי?!



הסתכליי איך בי פגעתתתתת תסתכלי לי בעיינים אם יש לך את האומץץ להודותת שהיההה זהה רקק משחקק אז תודיי ובליי טובותת לא רוצה לראות תפניםם שלךך די לי בשקריםם שלךךך!
ממבט אחדד שלךךך הרגשתי בשמיים אבל אתת לא שווה כלוםםםם אם את לא רוצה שאני יתקרבב אלייך את לא רוצה שאני ידברר איתך סבבה אני מוכןן אני לא יבוא להתחננן אלייך ולא יבקש סליחהה על שוםם דברר שעשיתיי  למה מי את חושבתת שאתת את רקק ילדהה קטנההה שתופסת מעצמהה יותרר מידי זה הכלל הגורללל שובב פיתהה לא לומדד מינסיוןן כל מה שעשייתתת ילדהה לא תופסס ההיגיוןןן הפכתת אותיי לבדיחהה אחתת מסכנהה ויריתת לי בכלל התקוותתתתתתת
למה למה התאהבתי לא נותר בי כח מהאש רוצה לברוחח שרפתת אותי בגחליםם אלוקיםם זהה לא חיים
נכתב על ידי , 11/9/2007 11:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust me and again me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just me and again me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)