לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פיצ'פקעס פיקסלים [ pixels ]



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

איקוניי פיקסלים מיוחדים + מבצע קטןן ^^


צהרייםם טובייםם ,

אזז - מהה בפוסטט הזהה :

1. פיקסלל ממש יפהה שעשיתיי , ^

2. איקוניים של פיקסלים שעשיתי (=

3. מבצע קטן ;]

4. ההזמנות

 

תהנו~ (=

 

עשיתי משו ממש חפהה -

כלומר ,

לא אני עשיתי את הפיקסלים ,

אבל שיניתי טותם מעט ,

ויצרתי משו ממש יפה באנימיישין :

 

השתמשתי באלה :

 

- לקחתם ?! , לנקקתם ! -

 

עשיתי אייקונים מיוחדים עם פיקסלים ,

עבדתי הרבה ,

- לקחתם ?! לנקקתם ! -

 

   

   

 

בהשראת אלה :

מבצעע קטןן :

 

המגיב ה- 10 זוכה בפיקסל שם מיוחד !1

מנהלת גראפיקה וכאלה :

[ לא היה כתוב שם , אז כתבתי המנהלת ! ]

המגיב ה-20 זוכה בפיקסל שם מיוחד + לנקוק 14 !1

המגיב ה-30 שוכה בפיקסל שם מיוחד + לנקוק 18 !1

המגיב ה-40 זוכה בפיקסל שם מיוחד + לינקוק 24 !1

המגיב ה-50 זוכה בפיקסל שם מיוחד + לנקוק 36 !1

 

חוקים :

* מי שמציף , לא מקבל בכלל =/

* מי שכותב אני התגובה ה-... לא מקבל =/

* לכתוב תגובה עניינית בלבד !1

* תגובות שלי נחשבות - אם אני אהיה פרס , מי שיגיב אחרי יקבל (=

ההזמנות :

 

ההזמנה של angle :

- לא לשכוח לתת קרדיט בפוסט הבא / הזה , גודל 18 + קישור !1 -

                                         

ההזמננה של טלי מפוטו גירל :





[ הראשון יצא לי צבעים כהיםם =/ , אם תרצי אחר , תגידיי , והשניי בטעותת עשיתיי באנגליתת , אזז גםם אםם תרציי חדשש בעברית , תגידיי ^^ ]

- לא לשכוח לתת קרדיט בפוסט הבא / הזה , גודל 18 + קישור !1 -

                       

ההזמנה של talala:



[ אמרת לא מחליףף צבעים אחרר , אזז חשבתיי זהה - אםם לאא תגידיי אניי אתקןן ^^ ]

- לא לשכוח לתת קרדיט בפוסט הבא / הזה , גודל 18 + קישור !1 -

 

 

הצטרפו לטבעת שפתחתי - רק לאוהבי פיקסלים (=

 

 

 

נכתב על ידי , 6/10/2007 14:44  
88 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוש!#...!# ב-1/12/2007 10:47
 



מבצע שכל אחד זוכה בו , מוגבל ל-30 גולשים , ^^


ערבב טובב , ;]

אזז , מהה יהיהה בפוסטט זהה :

1. משו מגניבב שעשיתיי , והשקעתיי , ^^

2. מבצעע מיוחדד מאודד - עםם פרסיםם שוויםם , ;]

 

ועודד דבריםם יתווספוו בהמשךך , (=

 

תהנו , ~ D z

עשיתי משו ממש מיוחד של תמונת סצינה מתוך היי סקול מיוזיקל 2 ,

תודה להם על פיקסלי השחקנים ,

אבל יש חולצות ודברים ששילבתי וצבעתי , כדי שיהיה תואם לאמיתי , ;]

- הזכויות שמורות לי :

[ יותר מאוחר אני אוסיף את התמונה המקורית - להמחשה והבדלה , ~ ]

מבצעע מיוחדד :

אוקיי - אזז משוו שאניי המצאתי ,

ישש 30 מספרים , מ1 עד 30 ,

כל אחד בוחר מספר ,

יש בכל מספר מתנה אחרת ,

כמו : לינקוק בגודל 12-36 , פיקסל מיוחד עם שם , 2 פיקסלים עם שם , וכו'...

- ברגי שיהיה פוסט חדש גדול ( לא משוו סתמיי כזהה כמוו הקפצהה וכאלהה ) , המבצע יסגר ,

ולא יכולו יותר לבחור , ^^

שימו לב איזה מספרים תפוסים ,

מה שתפוס , יהיה מסומן בקו ובהיר יותר , (=

 

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,

16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30

 

-נסגר , לא לבקש יותר , ;] -

מקווה שנהנתםם (=

 

פרסים :

לינקוקים:

Photo Michal xD

אחלום לנצח

הבלוג של לונה+ בלוג עיצובים וביקורות

החיים שלי ,בתמונות.

גורדן . P:

סתם בלוג סתם מנהלת .

entire life

הצל שלי ואני

Far Away

קסם

I'm sorry I can't be perfect.

זה רק אתה אני והפרצופים שלי

פרפר :)

גראפיקה וכאלה ..

my life

ממלכה קפואה

 things i'll never say

אני שניצל ( מאוד מקורי נכון ??? )

A BEAUTIFUL LIE

השגעונות הקטנים של אנה

בלוג ריקוד

 

פיקסלים עם שמות , שכל אחד יקח את שלו , ~

 

 

 

[ הפרס קבוע מראש , לא להגיד שאני מזייפתת ! ]

 

הצטרפו לטבעת שפתחתי - רק לאוהבי פיקסלים (=

 

 

נכתב על ידי , 5/10/2007 20:21  
104 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צוות בלוג העיצובים הגדול ב-14/10/2007 12:45
 



לדף הבא
דפים:  

72,144

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeren pixels - 457542 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keren pixels - 457542 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)