לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שייק מעצבים.


הרבה בלוגים של עיצובים יש בנענע. אבל שייק עיצובים?! אין כמוהו אפילו 1 בנענע!! [חוץ מזה כמובן.] אז רוצים לראות איך אנחנו מעצבות?! רוצים להזמין עיצוב/ביקורת?! כאן זה המקום! אז קדימה תזמינו! =]

Avatarכינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

הזמנות + פרסים + הודעות + כנסו ...




שלום לכלכולםםםם..
אין לי מילים לתאר על כמה שהתגעגתי..
זאת אור כע..
לאפרת יש הרבה בעיות במחשב והייתי צריכה לעשות את הכל..
שזה 4 עיצובים כפתור והפוסט הזה,
וזה ממש לא כל , באמת ,
אז אני מקווה שתעריכו את העבודה שלי , סליחה , העבודה
הקשה
שלי ותגיבו באמת , זה מה שאני מבקשת ...
אבל לפני זה ,
רציתי להגיד שאפרת קצת כועסת עלי וזה די בצדק ,
אז אולי זה לא הזמן ולא המקום אבל ,
סליחה .
אז בואו נתחיל עם העיצוב של ייעוץ בשבילכם,











מקווה שאהבת.

ועכשיו אחד העיצובים היפים ביותר שהכנתי
לבלוג הפרסום



















בקרוב אני יעלה את העיצוב של באלגן גדול , יש סיכוי שמחר..
אבל אני שמחה להודיע שסוף סוף נגמר המבצע של העוגות והנה הפרסים והתוצאות..
מקום ראשון:
עוגייה תחרויות ומשחקים.











מקום שני:
החיים והשאר.


מקום שלישי:
מאיה ושאר ירקות , אני כבר מלנקקת ברשימות
.

ופאקן ובלגן גדול אותכם אני מלנקקת פה:
508612 - הבלוג סגור לרגל שיפוצים אז אני לא יכולה לתת קישור.
273097

תחרות הכפתור - שק 3 נרשמו אליה...
וכדי שעוד ירשמו..
זה הולך ככה אתם צריכים בכל תוכנת עיצובים כל שהיא לעשות כפתור לשייק עיצובים ( עזרה וביקורת ) מספר המשתתפים לא מוגבל ..
כמובן שיש פרסי ניחומים
:כפתור לבלוג.
והפרס למקום הראשון הוא שנשים את הכפתור שלו וניתן קרדיט , נלנקק אותו ל10 פוסטים הבאים וגם הוא יקבל כפתור..
אז אין לכם מה להפסיד מהרו להירשם...
שם:

 שם הבלוג וקישור:
תוכנה שאני מעצב בה :
הגשה:
כל משתתף יצטרך לשים את השלט למטה פלוס קישור עד לתום התחרות..

 


רשומים:

שם: שיר

שם הבלוג וקישור: בלאגן גדול
תוכנה שאני מעצב בה :
 פיינט שופ הגשה: http://img84.imageshack.us/my.php?image=image3va1.jpg
שם:
נוגה שם הבלוג וקישור:
את מכירה את הבלוגXD ואם לא, יש קישור למעלה. תוכנה שאני מעצב בה :
פוטו
הגשה: http://img215.imageshack.us/my.php?image=74634633ba6.jpg
שם הבלוג וקישור: שירים וכאלה..

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=493810
תוכנה שאני מעצב בה : פוטושופ
הגשה:  http://img295.imageshack.us/img295/2432/20038782cs5.jpg


תירשמו ותגיבו ,
זה מה שאני מבקשת כי השקעתי ,
ואני עוד ישקיע ,
תמשיכו להזמין ,
ובקרוב אני יעלה גם את העיצוב של ש'רוצי,
אני זזה לעשות שיעורי בית ,
שונאת את זה !
בביי,
3> אורצ'ה.



נכתב על ידי , 22/1/2008 20:58  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mousis ב-21/4/2010 11:20
 



הזמנותתת... + מבצעע...


מקורה??.
כאן אור ,

אפרת רצתה לעשות את הפוסט הזה אבל במחשב שלה נתקעעע,
אז אני יכין את העיצוב של לבבית ,
והיאמ תעלה את העיצוב של היועצת של ישרא , או משו כזה...
אז הנה העיצוב של לבבית:: ( דרך אגב זה עיצוב לאתר בטיפו.. )




 







לא ביקשת עוד משו נכון?
טוב עוד מעט אפרת תעלה את העיצוב הבא..
אני ממש מאושרת שכמות הכניסות והתגובות עלתה אבל אני אשמח עוד יותר אם היא תגדל יותר..:]
ואפרת תעלה אחר כך את המבצעע של האיפודים אבל בנתיים תוכלו להירשם למטה..
תמשיכו להזמין..
אוהבות
אור + אפרת.


נכתב על ידי , 10/1/2008 16:55  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בלה בלה בלה ב-27/12/2008 19:04
 



פרסים למבצעים + הודעות + הזמנה + מאחורי ה... - כנסו ותהנו:]]]


ממצב איתכם ??< , זאת אור...
איך החיים??!?
אצלי סבבה..
אני שמחה שבזמן האחרון אתה מגיבים טיפ טיפה יותר מהרגיל ונשמח עם זה יגדל
להרבה יותר מהרגיל ( אם הבנתם את הרמז ).
אז קודם כל הנה העיצוב של טלה קטן יצא נחמד מאוד..








 

מקווה שאהבת ,
דרך אגב פעם הבאה להזמין במפעל ,
אם אתם חוששים שלא נראה את ההזמנה למרות שאנחנו נכנסות למפעל כל יום ,

אז תגידו בפוסט הכי עדכני - שהזמנתם במפעל ובבקשה להכין..
טוב?



עכשיו ,
היה את המבצע של העיוותים והיה ילדה שפתרה 4 עיוותים ,
ואני בפירוש ביקשתי שלא אז את לא מקבלת פרס , רק שחף וזה הכפתור ,
ת'אמת הוא יצא מזה מזעזע:]]]



הוא רק ממברשות...


תחרות הכפתור - שק 3 נרשמו אליה...
וכדי שעוד ירשמו..
זה הולך ככה אתם צריכים בכל תוכנת עיצובים כל שהיא לעשות כפתור לשייק עיצובים ( עזרה וביקורת ) מספר המשתתפים לא מוגבל ..
כמובן שיש פרסי ניחומים
:כפתור לבלוג.
והפרס למקום הראשון הוא שנשים את הכפתור שלו וניתן קרדיט , נלנקק אותו ל10 פוסטים הבאים וגם הוא יקבל כפתור..
אז אין לכם מה להפסיד מהרו להירשם...
שם:

 שם הבלוג וקישור:
תוכנה שאני מעצב בה :
הגשה:
כל משתתף יצטרך לשים את השלט למטה פלוס קישור עד לתום התחרות..

 


רשומים:

שם: שיר

שם הבלוג וקישור: בלאגן גדול
תוכנה שאני מעצב בה :
 פיינט שופ הגשה: http://img84.imageshack.us/my.php?image=image3va1.jpg
שם:
נוגה שם הבלוג וקישור:
את מכירה את הבלוגXD ואם לא, יש קישור למעלה. תוכנה שאני מעצב בה :
פוטו
הגשה: http://img215.imageshack.us/my.php?image=74634633ba6.jpg
שם הבלוג וקישור: שירים וכאלה..

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=493810
תוכנה שאני מעצב בה : פוטושופ
הגשה:  http://img295.imageshack.us/img295/2432/20038782cs5.jpg




מאחורי האיפודים :

פרס ראשון - עיצוב מלא לבלוג.
פרס שני - כפתור לינקוק לבלוגך.
פרס שלישי - לינקוק ברשימות שלנו.
פרס תנחומים - לינקוק בפוסט הזה.
1..2. 3.  4.  5. 

תירשמו עם קישור לבלוג שלכם

עוד מעט אפרת תעלה עיצוב חדש וגםםםם
את הפרסים למאחורי העוגות סוף סוף..:]

 

 

 

לאב פור אבר -
אפרת+אור.
התגיבו?

התירשמו?









נכתב על ידי , 6/1/2008 18:14  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גאיוש :] ב-5/12/2008 14:07
 





13,367
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנהלות שייק עיצובים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנהלות שייק עיצובים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)