לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בכל רגע אנחנו בסכנת חיים.

Avatarכינוי:  Sapir satla

בת: 29



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

קורטוב


לחץ אטומי

הכל משתנה

את מנסה לשמור על הנוהלים הרגילים

שומעת שם של חלל

רוצה להתקשר לכל גורמי הברה"ן שצריך שידעו

אין זמן לזה

עוד שמות של פצועים

עוד דיווחים על פעולות שם בפנים

שום דבר לא מתחבר לשום דבר

אין כאן סדר

העיניים לא שולטות בעצמן

הגב כואב השרירים לא עומדים בזה

כמו זומבית

והסמב"צית שאיתי מתרוצצת מפה לשם

מסוק, נ"ט, מחבל, מנהרות, נמר, סופה

הפצועים מחכים לפינוי

הקצינה שלי בוכה

מתחבקות חזק

אני הולכת לישון ממילא אני לא עוזרת בשום צורה, חוסר תפקוד מוחלט

העיקר אני אמורה לנהל את משמרת הזו

ישנה עם מזרן על הרצפה בכל מיני פינות הזויות בחמ"ל הזה

קמה אחרי שעה ב6וחצי :"ספיר קומי צריך לקום"

מתעוררת בחדות

יש עוד הרוגים

למה קוראים לדבר הזה מבצע

מה מבצע פה בכלל

זאת מלחמה לכל דבר

לקראת הסוף כאשר שלוש שעות אני מנסה להעביר את הזוועה הזו לאחמ"שית שמחליפה אותי ובסוף אני מבינה שזה לא הולך לקרות

אנחנו מקבלות דיווח על תומר שמאושפז במצב קשה בטיפול נמרץ

תומר שהיינו חברים בכיתה ט'. הייתה לנו אהבה גדולה. הטלפון על חיוג מהיר לבלינסון אבל אין חדש. לא יודעים עדיין אבחנה. יש שם באלגן ענק. שלא לדבר על סורוקה. 

זהו

בבית

העולם בחוץ לא אותו דבר וככה זה צריך להיות

הלכתי לישון נרדמתי לשש שעות 

אני ואלדד יושבים במרפסת, מספרת לו כל מה שקרה

הוא אומר עזה זה כמו קן צרעות, מאז שהם בפני עצמם ואין שם נציגות שלנו הם רק התחמשו והתחמשו הכל שם זו מעצמת נשק אחת גדולה

זה כמו מחנה פליטים, הייתי בג'נין, הייתי בלבנון, שם לא יצא לי להיות אבל אני מתאר לעצמי שזה מקום נוראי, דמייני את הבית קברות הזה פה, אז זה עזה רק בקטן, הכל צפוף צפוף. צריך לקבץ את כל האזרחים שם במקום אחד ולמחוק הכל מעל האדמה. 

זה נשמע רדיקלי אבל זה כל כך נכון

אני ברת מזל שאלדד פה איתי

הקשבתי לאלעזר שטרן מדבר בחדשות, הוא אמר שצריך לחשוב שכל חייל אחד כזה שנהרג מנע מוות מכמה חיילים אחרים שזה איזה שהוא קורטוב

 

דיברתי עם החבר הכי טוב של תומר, הוא אמר שתומר בסדר ושיכול להיות שהיום הוא כבר בבית

אני רוצה לשמוע רק בשורות טובות

 

תמימות    פחד     אמונה

עם חזק

 

 

 

 

נכתב על ידי Sapir satla , 21/7/2014 12:53  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הדר ב-22/7/2014 20:36




55,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSapir satla אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sapir satla ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)