לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט סיפורים


אם לא נכנסים לא יודעים..

Avatarכינוי:  הסופרת הקטנה

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

מלאך/אדם-פרק 4 :


היי,אממ אני חושבת שדי תאהבו את הפרק הזה..והוא מאוד קצר ואני יודעת את זה אבל אם הייתי ממשיכה זה היה נהרס..

 

פרק 4

מאירועי הפרק הקודם:

 

*...- "אתה יודע שזה לא לעניין אתה צריך לעזור לה בשליחות לא להפחיד אותה"

...- "יותר כיף ככה אבל הלילה אני מתגלה אלייה"

...- "מה בסוף קבעו לה?"

...- "הבחירה שלהם הייתה מאוד קשה הם חושבים על לתת לה את האפשרות לבחור מה היא רוצה"

...- "חשבתי שהם קובעים את זה"

...- "כן אבל הם מתכננים לה משהו גדול יותר היא צריכה לבחור"

 

*הגיע כבר הערב והייתי עייפה נכנסתי להתקלח וכשיצאתי עטופה במגבת אור לבן סינוור אותי ולפתע התגלתה אליי דמות בעלת שיער שחור עם עיניים בצבע כחול עמוק.

...- "שלום נוגה"

אני- "מאיפה אתה יודע איך קוראים לי?מי אתה בכלל?מה אתה עושה פה?"

...- "אני המלאך שלך"

 

* * * * *

אני- "אתה המה שלי?!"

המלאך- "מלאך,מלאך..בחיים לא שמעת על זה?"

אני- "רגע אתה צוחק עלי?!"

המלאך- "למה לי לצחוק?את חושבת שיש לי זמן פנוי?"

אני- "מה אתה רוצה?"

המלאך- "לא כדאי שקודם כל תתלבשי?"

אני- "טוב אז תצא!"

המלאך- "תאמיני לי שכבר ראיתי אותך בכל מצב אבל ת'אמת?,יותר יפה לך בלי בגדים.."

אני- "אתה רוצה להגיד שאתה מציץ לי?"

המלאך- "לא מציץ,אפשר לומר מביט.ונהנה."

אני- "אתה פשוט סוטה!!!!"

המלאך- "למה להעליב?"

אני- "צא ל מהחדר!"

המלאך-אני לא יכול.."

אני- "מזתומרת לא יכול?"

המלאך- "תראי אני צריך להודיע לך על משהו אז קודם תתלבשי"

אני- "טוב אז לפחות תסתובב לא נוח לי ככה כשאתה תוקע בי מבטים"

המלאך- "אוקיי"

הוא הסתובב כשסיימתי להתלבש אמרתי לו להסתובב..

אני- "קודם כל יש לך שם?"

המלאך- "אאממ..תקראי לי מיכאל"

אני- "אוקיי,מה אתה עושה פה?מה אתה צריך להודיע לי?"

מיכאל- "וואו! את יכולה להירגע אני מלאך לא סופרמן"

אני- "אתה רוצה לומר לי שבשמיים אתם רואים טלוויזיה?"

מיכאל- "אפשר לומר"

אני- "טוב תענה לי על השאלות"

מיכאל- "אני באתי להודיע לך שאת.."

אני- "אני מה?"

מיכאל- "עומדת למות"

 

תצביעו לי?!

נכתב על ידי הסופרת הקטנה , 4/10/2007 12:17  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

4,425
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסופרת הקטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסופרת הקטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)