לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  and thats me

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

ויקטורי


לא רואים את זה במבט הראשון, גם לא השני. איש צריך להכיל בתוכו תכונה נעלה כמו אבחנה עצמית וכנות אכזרית בודאיות שלה. אני מכירה את עצמי הכי טוב מכולם, וזה רבותיי, נרכש. התקופה האחרונה לא רעה בכלל. בעצם, התקופה האחרונה טובה די.

היום חזרתי הביתה משבוע בבסיס, ישבתי עם ההורים היקרים עד מאוד שלי במטבח ודיברנו, אמא ציינה שאני אחת משלוש הבנות שהכי עוזרת לה, שעד עכשיו נופר קיבלה הכל וזה מפסיק פה.

"מה, למה?!"

"ככה, כי לא מגיע לה. אני מפנקת אותה, נותנת לה ארוחות עד החדר וכשאני מבקשת ממנה..."

אמא, את מכירה את המשפט: אם אתה רוצה שדברים ישתנו עלייך לשנות את עצמך תחילה?

אז היא אמרה שאני צודקת. ובכן,

ככה זה, קיבלתי את זה שהייתי ילדה, קטנה, בכיינית ולא אחראית. בכיתי הרבה רק על ההכרה שאני כזאת חלשה, שמוותרת לעצמה בקלות. גם כן סוג של פתאטיות. שיניתי גישה. אני לוקחת על עצמי הרבה אחריות, נותנת מעצמי מעל ומעבר, אוהבת לסבול ולהתלונן על זה. אני במרוץ עם עצמי ועם הדד-ליין שקבעו לי, וחבר'ה...אני מובילה. גם אנצח.

שום דבר לא נשאר לנצח, המשפחה נאמנה עד המוות, האחרים והשונות ינשרו מדרכי עוד לפני וזה בסדר, המצבים המשתנים נותנים לנו הזדמנות להתפתח. אל תדאג לצורה שבה דברים משתנים. אין לו כרטיס למופע הבידור שלי יותר וחבל כי העלילה משתפרת אבל את זה הוא החליט בעצמו. בהבנה מוחלטת נתתי לו ללכת. יש לו מקום עצום בלב שלי, אבל באותה הזדמנות נכנס עכשיו בשקט  למרתף עוד בנאדם מקסים. הדברים משתנים ולפעמים צריך שאתה תיתן קצת ולו מאמץ הכי קטן שדברים ישתנו כפי שאתה מייחל. האהבה שלי אליה פסקה, התרחקנו, והאהבה שלי לאותה האחת הישנה נצרבה בלב ואני שומרת את דמותה כתבנית-ציפיות שלי מהבחורה הבאה שתצוץ בדרכי. אין ספק שהמשיכה מותחת גבולות, ומכניסה אותי לבלבלות. חנהל'ה התבלבלה לה. גררתי אותה להיות הכפית החיצונית, פעם ראשונה ואחרונה בחייה שהיא עושה זאת. מתוקה. אני לא דואגת, זה עוד יפתיע אותך ואז את תזכרי בי, אני יודעת לבטח.  כשאת שוכבת מעל גופתי ונשמתי מרגישה אותך אין מילים בפי, כי התרחקנו, אני פשוט יודעת שעדיין לא הגעת להבנה. כל עוד יש הבנה יש לב שקט. דבר אחד בלבי אני מצטערת עליו- יש מבחינתי רק משיכה פיזית ותו לא.

יש בי רצון עז לתת מעצמי למישהי, לאהוב אותה. אני לא ידעת מאיפה להשיג תווית החלפה אבל זה יקרה. איפה זה ישים אותה? ואיך היא תגיב? כל שתעשה עדיין מתוקה.

 

איבדתי ספר יקר ללב, "משחק האל". חסרת אחריות.

 

שבת שלום וחג שמח.

נכתב על ידי and thats me , 23/12/2011 03:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,733

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לand thats me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על and thats me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)