לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

א י ר ו ט י ק ה


בלוג סיפורים אירוטים. לא לילדים מתחת לגיל 15.

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

צעצועי מין


קשרתי את הבגד ים הסגול ומעליו לבשתי שמלה לבנה קצרה.

"אמא, אני הולכת עם טאי לים. אני חוזרת בשתיים!"צעקה לעבר חדר הכביסה.

"טוב חמודה. תהני!" בירכה אמא שלי.. סגרתי את הדלת מאחורי ודילגתי

במהירות במדרגות. טאי ישבה בלובי, לבושת סטרפלס כחול

מעל הבגד ים ומכנסי ג'ינס קצרצרות. היא החזיקה בידה שקית,

אז התענינתי: "מה יש פה?" והחוותי בידי לשקית. תוך

כדי הליכה אל המונית אמרה: "הפתעה!" ופתחה את דלת המונית הלבנה.

"שיהיה." וותרתי וניכנסתי למונית. ישרתי את שמלתי וניכנסתי.

חצ שעה של כאב ראש טוטאלי לנהג המסכן, ששמע אותנו מפטפטות

בלי הפסקה מי חבר של מי , ומי המפורסמים לא התלבש יפה שבוע שעבר,

המונית עצרה ליד מדרכה רחבה בצבע קרם מלוכלך. פתחתי לטאי את הדלת והיא שלמה לנהג.

"חם.." אמרתי לה. "כן , אה? בואי, אני רוצה להראות לך משהו.." אמרה.

כבר ניחשתי שזה קשור לשקית. הלכתי אחריה והגענו למעיין גבעה בחול,

כ150 מטר מהחוף. היא פרסה את המגבת הירוקה שלה שנוכל לשבת ושמה את

השקת על ברכיה. בינתיים הורדתי את השמלה המכבידה והתישבתי לצידה.

טאי אמרה, סגרת את השקי הלבנה בידייה. "מאמי, אנחנו הולכות להגשים לעצמנו

פנטזיה." אמרה. "תפתחי את השקית." גישה לי אותה במבט שובב. "וואט אוור."
עניתי, ופתחתי את השקית, אחוזת סקרנות. ידיות פלסטיק בצבע שחור אדום , בערך

בעובי של פרק כף היד שלי, נחו בסבלנות בשקית. "לא.  את מתכוונת לצעצועי מין?"שאלתי.
"בול." אישרה טאי. הייתי המומה ומצפה כאחד. זו באמת פנטזיה שלי..

"נו, מתחילים?" הרימה את גבותיה. "אבל אז ניהיה ערומות!"
"אוי נו, לא סיפרתי לך שהחוף הוא של דוד שלי ? הוא חסם אותו למבקרים, כי אמרתי

לו שאני רוצה לבלות עם חברה. זה בסדר, כל חמשת הקילומטרים האלה ריקיים."
בדקתי את החוף לראות שהוא ריק, וכשמצאתי לנכון את דבריה פרמתי את

קשרי הביקיני, והיא כמוני. שתינו ערומות , מול השמש, דוחסות אחת לשנייה

איברים מפלסטיק אל תוך הכוס אחת של השנייה. זה היה כל כך גדול שהכוס המגולח שלי

נמתח, וזה כאב, אבל כאב מהנה , של אורגזמה. "אהה!" נאנחה טאי, כשדחפתי

לה בהנאה זין מזוייף אל התחת, בעוד אני מוצצת בהתמדה אחד אחר.

שלוש שעות, שלוש שעות ובהם קיימנו יחסי מין עם צעצועי פלסטיק, צעצועי מין.

"השעה רבע לשלוש.." אמרה טאי ושלפה מתוכי את האיבר העשוי מפלסטיק.

"מתלבשות?"שאלתי. "יאלה." אישרה טאי וקשרה לעצמה את הבגד ים.

לאחר הנסיעה חזור נפרדתי מטאי ועליתי במדרגות. נכנסתי הבייתה בטריקת דלת.

"אז איך היה?" שואלת אמא.

נכתב על ידי , 20/8/2007 18:06   בקטגוריות סקס, סקסיות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקס עם שליח הדואר


שקט. אני לבד בבית. המים הרותחים של האמבטיה נוגעים

בגוף שלי. אני מרפרפת ביידי על גופי הערום, בעזרת הסבון.

קול נקישה מגיע מעבר דלת הבית. 'אוי שיט. דווקא עכשיו?' שואלת את עצמי במחשבה. מפסיקה את זרם המים ומושיטה את ידי

לעבר מגבת לבנה ורכה. עוטפת את שדיי עד לברכיים, ויוצאת.

אני מול דלת העץ החומה, פותחת אותה. מולי בחור רזה

ושרירי עם חולצה כחולה קצרה, מחייך לעברי חיוך כובש.

"סליחה.." מתנצל החמד. "אתה הורס!" נפלט לי.

הוא מחייך חיוך מסתורי של הרהור ועונה:"תודה.." "תכנס," מחווה בידי הימנית לעבר שאר הבית ובשנייה שומרת

שהמגבת לא תיפול. "אז למה באת?" שואלת ובולעת את רוקי.

"אני שליח דואר.. שלחו אותי להגיד לך שממתינה לך חבילה בדואר.."

בוחן את הספה. "אוקיי.. תרצה לשתות משהו?"פותחת.

"כן."מהנהן בראשו ושוב חושף את החיוך המדהים ההוא.

"מה?" מחזירה חיוך מתקתק. הוא מתקרב עליי עוד ועוד, ולבסוף לוחש: "אותך."  ומנשק אותי נשיקה שכוללת לשון. אני משתפת פעולה,

וכעבור כחצי דקה, המגבת הלבנה מושלכת לצד הספה.בגדיו

פזורים על הריצפה, והוא לוקח מתיקו קונדום.

הוא מלביש אותו על הזין הגדול שלו, ומכניס אותו על פי.

"תמצצי!" מכריז. ואני, זורמת. לאט לאט הוא מוציא מפי את הזין העסיסי

ומרמז שעכשיו תורי. "טוב.." ממלמלת ויורדת לו עם הלשון. עולה ויורדת.

ואז מלקקת את התחת העגלגל בסיבובים. אז הוא מסתובב ואני מתיישבת על הספה,

ערומה. הוא יושב עליי כמו שיושבים על כיסא הפוך, ולאט מכניס את הזין,

מוציא את הזין. מכניס ומוציא, ואז הוא חודר לתוכי. אני נושכת

בחושניות את הפתמות שלו, וגונחת מכל חדירה.

לאט הוא מושך אותי למטבח, ואני עושה "שפגעט" (עם אתם מכרים) ונותנת לו

להעביר את הלשון שלו על הכוס שלי. כל העסק מתחמם.. הוא מכניס את

לשונו על הכוס שלי. ונאנח. הוא מוציא את הלשון הרטובה ואני

מתהפכת בתגובה, הוא עולה על השיש ויוש עליי בצורה שהזין שלו

מתכוון לפי הטבעת שלי. אני גונחת מכאב מתוק, נהנת מכל

רגע.. אז הוא גומר. "אני צריך ללכת לעבודה.." מתבאס,

 ומשאיר אותי ערומה, לבד בבית, על השיש במטבח. 

נכתב על ידי , 16/8/2007 16:52   בקטגוריות סקס, סקסיות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[:[:[: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [:[:[: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)