לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

שנה, חודש ויום.


רק הבוקר התעוררתי לידך ועכשיו את שוב רחוקה.

אין לי מילים לתאר את מה שאת עבורי.

את מה שאני כשאני איתך.

את מה שהלב שלי מרגיש כשאת לידי.

את מה שעובר על הגוף שלי כשאת נוגעת בי.

את מה שהולך איתי כשאני חושבת עלייך.

את כמה שאת עצובה כשאת לא פה.

 

כמה ואיך הלב שלי בכה כשנסעת.

 

 

אני לא יודעת מה יהיה בעתיד. איתנו. איתי. איתך.

אני לא יודעת, ואף אחד לא יודע.

 

אבל, ואוו. אנלודעת מה יהיה, אבל את חתומה לי על הלב.

את את שלך עשית.

אני בחיים לא אשכח אותך, קרן.

נכתב על ידי נעהלה. , 21/8/2007 20:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  נעהלה.

בת: 33

תמונה




7,013

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעהלה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעהלה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)