לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


החיים מהזווית שלי... עקומה עד כמה שתיהיה..

Avatarכינוי:  DuSiK

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

תשובות לשאלון השבועי- הדברים האחרונים


הפעם האחרונה שצחקתי
כל היום כל הזמן D:
אבל תאמת... הצחוק האמיתי שהיה לי ממש עד דמעות....היה אתמול כשבכור ניסה לספר לנו איך אלי וארתור "הלכו מכות"...
הוא תמיד אומר לפחות חמש פעמים בין כל משפט "פה שם, שם פה..הגענו למצב....."
חעחעחע זה קורע אותי כל פעם מחדש!

הפעם האחרונה שנפגעתי
שלשום כשאמא שלי אמרה לי :"למה שאנחנו צריכים להתחשב בך?"

הפעם האחרונה שבכיתי
אחרי שאמא שלי אמרה את זה...=\

הבנאדם האחרון שהתקשר אלי
יוליה D:

הדבר האחרון שחכיתי לו הכי הרבה
בצפר D: ....
לראות את כל הילדים שוב D: אחרי חודשיים....

הפעם האחרונה שהתאכזבתי
האכזבה הכי גדולה בזמן האחרון...כשהייתי דלוקה על מישהו ובסוף הייתה לו מישהי אחרת =\..

הפעם האחרונה שפגעתי
כשאמרתי לבכור שיש לו ציצי שפיצי... אבל זה היה בצחוק.... :)

הפעם האחרונה שכעסתי
היום בבוקר על אח שלי כי הוא הציק לי!

השיר האחרון ששמעתי
DOTA של BASS HUNTER....
השיר הזה תמיד גורם לי לקפוץ ולרקוד D:

הפעם האחרונה שהופתעתי
לפני שעה כשגיא קרא לי חרמנית -.-"

הדבר האחרון שאכלתי
תפו"א מטוגן עם קטשופ D:
...
...
...
אהההה... וגלידה D:

נכתב על ידי DuSiK , 31/8/2007 17:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



126
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDuSiK אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DuSiK ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)