לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Miss IQ


בלוג אישי , וגם בלוג עיצובים . הכל בבלוג אחד .

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

עיצוב חדשיי , משחקים , כוכב נולד . D:


שלום לכם גולשים חמדמדים . =D
איך התגעגעתי ... ( : "
סליחה על אי העידכונים .. xd
חזרנו לשגרה .
ישבתי בבית , וחשבתי מה אפשר לעשות .
אז הכנתי עיצוב חדש , והחלטתי על פוסט משחקים .
בנוסף הבאתי עיצוב ריק . =D
בגלל כמה תקלות , לא יכולתי לכתוב עליו כתובת .
אז יש את השלט שאתם חייבים לשים . =D
נעבווור ..
_____________
העיצוב :


2Send.Us - העלאת קבצים בחינם 
אני מודעת לזה שיצא מזוויע .
___________

עיוותים :
 

                          
    קשה במיוחד .       
                                  
 - > קסם הכתיבה מ465126
- מותר עד עיוות אחד . =D
___________
השלם ת'שיר :

לפעמים אני משתגע ____ שיהיה טוב , טוב ..
אין ____ קטנה לתת לך אין ___ קטנה
זה לילה סתויי ואין ___
____
מזל טוב ,
לבועז מעודה !!
הוא הכוכב נולד 5 . =D
___
אולי

נכתב על ידי , 30/8/2007 10:59  
1937 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מזל טוב לישרא השמן 1 ! !


ישראבלוג חוגג 6 .

ישרא ?
שהצטרפתי ? חשבתי שיש בינינו משהו .
משהו חזק , אמיתי . לא ידעתי את הגיל שלך .
אתה ידעת את שלי . לא חשבתי שאתה בן 6 .

עכשיו ? מה שיש ביננו ? יותר מיוחד .
קוראים לזה .. אהבה !!
ישרא , ?! עד גיל 12 ברוך השם .. XD
עד אז אולי תחליפו מנענע , לתפוז . =D
תמשייך .. להעסיק אותי , פדלאה משועממת
חסרת חיים .. P:



a white cake with strawberry frosting, adorned with marzipan berry fluffs, liquered strawberries, sugary sweethearts along the border, and a meringue berry cream topping. Give it to your valentine this year! a white cake with strawberry frosting, adorned with candied raspberries and sprigs of mint, lined with bittersweet chocolate morsels. a white cake with strawberry frosting, strawberry yogurt, and garnished with strawberries~!    a cake glazed in strawberry Fondant, adorned with freshly picked strawberries and marzipan dots a tiered cake glazed in strawberry Fondant, dressed in pink candy hearts and a pretty little pink bow. garnished with a tiny little chapel and a heart talisman. give this to the one you love this valentine's day! the tartlet i made, based off a piece of stationary i have. yummy~ a woodland fairy cake, complete with fresh raspberries, sprigs of mint, and a yogurt topping a cake glazed in strawberry Fondant, adorned with candied rose petals and a rock candy starflower, topped with a sugary meringue~ strawberry jam filling.

אנשים ?!
מ - ש - ע - מ - ם  @@
נראלי אני מפתחת משו ..
שעממת , או משו כזה .. ><"
אני מאוכזבת .. 1!~
הפסקתם להגיב לי 1!
מזה פה ?!
רצייתי להביא לכם בשני פוסטים הבאים :
פוסט משחקים , ופוסט בצפר .. [ = "
נראלי אני אלך על פוסט משחקים ,
עם תמונה של הציוד שלי .. XD
בעי

נכתב על ידי , 26/8/2007 13:24  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט שני \ מבצעון \ תמונות לעיצובים \ כפתורים \ עיצוב ריק .


בא לי להופיע שוב ברשימת הבלוגים שעודכנו לאחרונה .. 1 ! o; [X
אז .. במקוום להקפייץץ ... XD " ~
אפשר להגיב לפוסט זה , אבל הוא ימחק .. @ ~~ [3X
אווליי
- הצלחנו .. XD -

הפוסט עצמו למטה .. @ , ~
ואווו .. 75 כניסות .. ^^

נכתב על ידי , 24/8/2007 20:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,468
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiSs IQ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MiSs IQ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)