לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Miss IQ


בלוג אישי , וגם בלוג עיצובים . הכל בבלוג אחד .

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

שאלון דפוק . XD


האם את מאמינה במשפט: "חייך אל העולם והעולם יחייך אלייך בחזרה"?
תלוי . רוב הפעמים שאני מחייכת לעולם הוא נבהל ומתחבא .


אם כן - האם את ממשת אותו?
תלוי אם אני רוצה להבהיל .

האם יש לך משפט אחר, שהוא מוטו לחיים?
נדנד וינדנדו לך בחזרה . תזהר !


האם את אוהבת את החיים?
נראה לי שכן.


האם בד"כ את מסתכלת על חצי הכוס המלאה?
ביום חלוקת דמי כיס . XD


האם את יותר מחייכת או יותר בדיכאון?
שניהם . מאושכאון .


כמה פעמים ביום יוצא לך לומר למישהו שאת אוהבת אותו?
לספור !?!?


במידה וחברך נפרד ממך, האם את מקבלת את זה ברוח של "הכל לטובה", או בוכה במיטה במשך שבועיים?
תלוי .. אם הוא שיקר \ בגד .. בסטירה .. [סתםםם]
המ .. יומים במיטה , ואז הכל לטובה .. ו..מוצאת חבר חדש .. D: 


בקיצור - האם לדעתך את חושבת שאת אופטימית?

זאת מטרת השאלון .. לא ? =D

______
השאלון הכי מעצבן ביקום .. ><"

 

נכתב על ידי , 24/8/2007 04:07  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט פתיחה \ הכרות \ עיצוב ראשון \ מבצעון \ תמונות .


עריכה : סליחה על ההקפצות , הפוסט כל הזמן זז לימין .. >< " 
_________
יאאאאיי , [[ :

לא . אני לא שמחה כי גילתי שחופש .
אני פשוט שמחה על הפוסט הראשון ..
אוווח .. עזבו אתכם שטויות .. כ:
_________
הכרוות , P:
אני אולי , P:
המ .. עוד פרטים עלי , ? בקרוב .
בלוג .. ראשון .. P:
לא הצלחתי להחליט .. בלוג אישי ,
או עזרה ועיצובים . אז החלטתי לשלב .. :
D תאהבו ת'רעיון , תאהבו את הרעיון .. XD ^^
המ .. נמשיך ?
_________
עיצוב ראשון.. XD
יצא לי חמודעי .. D:

השקעתייי .. [X
תגיבו לי .. P:
כפתור לינקוק ? איין ..[ =
שכחתי להכיין .. W
: תסלחוו לי הפעם .. DD
: _________
מבצעון .. O:
תסלחו לי על הכיעור ..
נסבול את מה שיש .. סבבי ? D:

שם :
שם אתר \ בלוג :
כתובת \ מספר : צבע בקבוק : 1. ג'ני , 258012 , כחול .
2. רחלי , 157844 , ירוק .
 3.
4.
5.
6.
* שכחתי לשים כתובת . אוי למי שמעתיק !! *
_________
תמונות . S=
כוולן מהתיקיה שלי במחשב ..
ישבתי ואספתי , והעלאתי . P:
למי שיש גם באתר ? מקרי . D:
הבאתי את היפות ביותר . 
 1 \ 2 \ 3 4 \ 5 \ 6
*שימוש אישי*
_________
עידכון הבא ? ^^
- עיצוב ריק .
- פיקסלים .
- מבצע חדש .
- עיצוב חדש .
- תמונות .
_________
D:
אוליי

נכתב על ידי , 23/8/2007 23:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

1,468
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiSs IQ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MiSs IQ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)