לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Wolf's Rain


Cause I confide in Wolves at Night... Well, have you seen my Baby Girl? She's lonely, Oh, so lonely


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

מארבל הורנטס.


זה היה אמור להיות סרט סטודנטים קטן ומוזר כזה, אבל תוך חודשיים אלכס הבמאי החליט לשרוף את כל הקלטות ולברוח מארצות הברית. ג'יי, חבר שעזר לו בצילומים וההכנות, החליט לקחת את הקלטות, במקום שיישרפו. כשהוא עובר עליהן כדי לבדוק את טיב הצילומים - כדי שאולי ישמשו אי פעם כקבצי ארכיון או לניסיון הסרטה חוזר, הוא קולט כל מיני דברים מאוד מוזרים בקלטות.

משהו רודף אחרי אלכס.

ועכשיו, כשג'יי מחטט ומחפש תשובות - אז גם אחריו.

http://marblehornets.wikidot.com/

אם זה היה רעיון שלי, הייתי יכולה להרוויח מיליונים. לכל פוסט של תהליך ה'חקירה' של ג'יי כבר יש למעלה מחצי מיליון צפיות ביוטיוב. כרגע יש כ-55 סרטונים, אולי יותר.

זה סוג של שילוב בין המשחק אמנזיה לבין *משהו מפחיד אבל שמשתמש בקונספט של* סרטי פעילות על טבעית, וכצופה שכבר פרנואידית ממילא בגלל צפייה במשחק הנ"ל ובסרטי אימה נוספים ומגוונים, זה אחד הדברים היותר קריפיים שיצא לי לראות. אני קופצת מהכיסא\מזרן, משקשקת מפחד, צועקת. וזה קצת פחות אדרנלינ-איש משאמנזיה היה. אני חושבת שלמוח שלי נמאס לפחד ושהציפרלקס מגביר את זה לכדי חרדתיות.

מצד שני, אני גם היפוכונדרית, אז,

מאיפה לדעת.

 

וויתרתי על המועד ב' במתמטיקה. 70 זה לא כזה נורא..

רק ב12 וחצי יכולתי לצאת מהשער, ואז נסעתי לאהוב שלי. לא היה לנו הרבה זמן אבל אכלנו בבט נפלא, אהובי קנה לי קשתות לשיער ואני משועשעת לומר שכמעט עשינו סקס יבש ברחובות ירושליים~

עכשיו אני במיטה, צופה בסרטון 24 של מארבל הורנטס, עוקבת אחר משלוח הדומינוס שלנו (תוספות בלי הגבלה מאדר פאקרס~) ומחכה שאהובי יסיים את הבד"ן הגדול ויתקשר אליי..

 

שיהיו לכולנו חלומות רטובים הלילה

נכתב על ידי , 25/3/2012 20:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה




9,427
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHowIingWoIf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על HowIingWoIf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)