לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Wolf's Rain


Cause I confide in Wolves at Night... Well, have you seen my Baby Girl? She's lonely, Oh, so lonely


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

מעבירים את הזמן


בעיקר בצפייה כפייתית בסרטוני אוכל ביוטיוב ועינוי עצמי. מדי פעם זגזוג לכיוון הטלוויזיה.. אפילו סיימתי ספר אחד (שהשאילה לי המתרגמת! *שוויץ*) ועבדתי במשך שבוע. גם ביליתי סופ"ש אחד עם חברים, הייתי עם -בני אדם-.

אבל עדיין נשארה לי העבודה הנוראית ההיא בתנ"ך ומבחן התנ"ך, והחל משבוע הבא מתחילים להגיע קרובי משפחה מחו"ל בתורות. אני לא חושבת שיש לי כוח לזה.

 

סימנים לזה שאני מתחילה להיות בחורה סתמית כמו כולן: אני קונה תכשירי שיער כדי לנחם את עצמי.

 

ממש ממש בא לי למות. או שכל האחרים יעשו את זה. כבר אין לי כוח לכל השהות הסתמית הזאת

נכתב על ידי , 22/7/2012 20:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה




9,427
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHowIingWoIf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על HowIingWoIf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)