לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Wolf's Rain


Cause I confide in Wolves at Night... Well, have you seen my Baby Girl? She's lonely, Oh, so lonely


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

עלילותיי עם כדורים


חלמתי שאני צורחת, צועקת. שמישהו תופס אותי ממש חזק וברור לחלוטין מה קורה עכשיו. חלמתי שאני צורחת כמו שנשים צורחת, בטון גבוהה ומתחתית הגרון. אף פעם לא הצלחתי לעשות את זה. ואז חלמתי שכבר התעוררתי מהחלום הזה ואני בחדר שלי, וממשיכה לצעוק כדי שמישהו יבוא וידאג לי כי אני בוכה.

 

זה היה הסיוט השלישי שאני זוכרת. בזה שלפניו הייתה רעידת אדמה ועתיקות שהיינו בהן התחילו להתפורר לתוך תהום, אבל הצלחנו להתמקם איפשהו שממנו לא ניפול - רק שגם לא היה איך לצאת משם ולברוח לפני שיקרה עוד משהו. בזה שלפניו, הייתי חלק ממשחק מחשב, כמו כל משחקי האימה שאני צופה בהם. פתרתי חלק מהפאזלים ואז הייתי צריכה מפתח לעבור הלאה. קצת לפני כן תקף אותי משהו שמזכיר את הדברים האלה משיעורי ביולוגיה, כזה שלד שמכוסה בכל השרירים אבל בלי עור. עכשיו כשהייתי צריכה מפתח הוא היה בנאדם עם פרצוף משוגע שכזה והמפתח היה תקוע באמצע הגרון שלו. לא זוכרת מה היה לי ביד אבל שיספתי בעזרת זה את הגרון שלו שוב ושוב ושוב אבל לא הייתה לזה שום השפעה, היצור-איש אמנם לא תקף אותי או משהו אבל הוא המשיך לבהות בי בבפרצוף משוגע ומפחיד.

 

מהחלום הראשון אבא העיר אותי. ישנתי יותר מדי בגלל הכדור ורצינו לסוע לאכול עוד מעט. מהחלום השני התעוררתי לבד. השעה הייתה 5 וחצי בבוקר בדיוק והתהפכתי במיטה במשך שעה בערך, ואז קמתי לאמא שעשתה התעמלות בסלון. מהחלום האחרון לא התעוררתי. גם בתוך החלום עצמו אף אחד לא בא ולא עזרו לי, אבל חזרתי למין שינה שקטה יותר ואחרי כמה זמן המשכתי לחלום על כל מיני דברים אחרים ואטריות.

 

כדור שלם או חצי כדור, אם אני לוקחת אותם וישר הולכת לישון וישנה בלי שיפריעו או יעירו אותי - לא יוצרים את התופעות לוואי הגופניות (ירידה חדה בלחץ דם, משהו די נדיר של הכדור. הפסיכיאטר אמר שעדיף לקחת בכל מקרה ורק לקחת פחות, רבע כדור, לפני שעוברים לסוגים אחרים שממכרים). רבע כדור לא מרדים ישר (תוך איזה 10 דקות) כמו הכמויות הגדולות יותר, ולוקח לי להרדם בערך אותו זמן אם הייתי בלי הכדור. אבל, עם רבע כדור התעוררתי מאוד מוקדם. אם כדור או חצי כדור מרדימים אותי לבערך 12-13 שעות, רבע כדור הרדים אותי לבערך 6-7. ברגע שהכדור זה מה שהעיר אותי, אני לא יכולה להרדם בחזרה עד הערב.

 

 

 

לחץ דם נמוך זה לא מגניב, סיוטים זה לא מגניב. אמא הציעה אולי לדבר םע הפסיכיאטר שוב על הקטע של הסיוטים ולראות מה הוא אומר. אני שוקלת פשוט לוותר על זה, אין לי כוח לזה כבר

נכתב על ידי , 23/8/2012 12:11  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Jay . ב-23/8/2012 12:56




Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה




9,427
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHowIingWoIf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על HowIingWoIf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)