לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Wolf's Rain


Cause I confide in Wolves at Night... Well, have you seen my Baby Girl? She's lonely, Oh, so lonely


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

ספרים


ספרים, כל הזמן ספרים היא קונה

מה תעשי כשיקרעו לך המכנסיים לגמרי, תלבשי את הספרים במקום?

כי הרי את לא תופרת אותם, כמו שאת שבועות אומרת שתעשי, אז הם פשוט יהיו סמרטוטים בסוף ולא יהיה לך מה ללבוש יותר.

330 שקל בשבועיים, על ספרים. העיקר חפרת שאת רוצה שופינג ובגדים חדשים.

 

ועם לצפות בווקינג דד רצוף, עם המחשבה של "טוב, רק עוד פרק אחד, אני לא יכולה להפסיק כשזה נגמר ככה", רק כדי שהקליף האנגר הבא יהיה יותר גרוע מהקודם.. בחיים לא אסיים את העבודה להגשה במתמטיקה (31 תרגילים!) ובעיקר אם עוד לא באמת התחלתי..

 

אז אפיתי עוגיות כי רציתי שתאהב אותי, אבל אתה לא רוצה שאני אבוא אלייך ולך אין פנאי לבוא אליי, אז הן פשוט יתייבשו להן בקופסה.

אז אני אשב באנטיביוטיקה שלי, מיובשת ומטופשת בשמיכות שלי. לבד, עם כמה בובות פרווה.

 

 

 

 

 

כל כך הרבה דברים ברשימה של דברים שאני לא רוצה לעשות אבל חייבת אבל לא רוצה.

נכתב על ידי , 11/12/2012 23:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של OReeh ב-12/12/2012 00:27




Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה




9,427
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHowIingWoIf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על HowIingWoIf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)