לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Wolf's Rain


Cause I confide in Wolves at Night... Well, have you seen my Baby Girl? She's lonely, Oh, so lonely


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013


השתנו כ"כ הרבה דברים מאז.


אני כבר לא במערכת יחסים עם ההוא,


אני במערכת יחסים איתו,


אני כבר לא חותכת,


אני כבר לא מרעיבה את עצמי,


אני לא הפסקתי את הטיפול למרות שהרבה פעמים נמאס לי,


אני כבר לא לוקחת ברזל וכבר לא לוקחת אותו דרך הוריד


סיימתי אנגלית, ספרות ואזרחות כשהם לא סיימו אף אחד מהם אבל כן סיימו היסטוריה- שאני עוד לא,


צבעתי את השיער לאדום פעמיים למראות שזה לא נשאר כמו שצריך,


הם כבר התחילו והסתבכו ומסיימים את העבודות גמר שלהם כשלי אין כלום,


קראתי את כל שיר של אש ושל קרח, קיבלתי ספר מהמתרגמת,


יש לי מזרן זוגי,


 


 


אבל בעצם הכול אותו דבר.


כי אני נתקעתי איפשהו מאחור, ולאנשים אחרים החיים התקדמו והשתנו מאז.


וכשפוגשים פתאום חבורה שלהם במקביל לחבורה של אנשים שהיו איתי בחטיבה (והקבוצה השנייה לא מבינה למה אני לא בפנימייה יותר),


מגיעה ההבנה הבלתי נסבלת


שלאף אחד לא אכפת.


 


 


 


ושאני לא יודעת אם אני אי פעם אצא מזה שאנשים שרק לראות אותם גורם לי לבכות כמו ילדה כבר התקדמו כ"כ רחוק שאין לי שום קשר אמיתי אליהם

נכתב על ידי , 24/1/2013 17:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רותמאירס. ב-26/1/2013 19:16




Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה




9,427
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHowIingWoIf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על HowIingWoIf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)