לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Wolf's Rain


Cause I confide in Wolves at Night... Well, have you seen my Baby Girl? She's lonely, Oh, so lonely


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

פוזה פה זה שם המשחק


אם חשבת שזה הכל נגמר

ואין לאן ללכת 
אם הכל מרגיש אותו דבר

ואת כבר לא צוחקת 

הריקנות דופקת בחלון

אותה תחושה חוזרת

 

 

 

 

 

 

 

אז בואי ונביא לך ת'פאנק..?

נכתב על ידי , 26/6/2012 23:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני שונאת לצאת החוצה


אז בבקשה תפסיקו להכריח אותי.

אני לא רוצה ללכת לפסיכולוגית, אני לא רוצה ללכת לקופת חולים.

 

אני רוצה לסוע לשרוץ בבנימינה שבועיים, אחרי שאסיים לעבוד, ואז אולי לברוח לאילת לישון באוהל כמה ימים.

זה קיץ, אני בת 17 ואני לא לוקחת יותר סמיםבמרשם. אני רוצה לשתות וויסקי און דה רוקס, לאכול אוכל אתני מוזר ולצבוע את השיער לבלונדיני פלטינה או לעשות מוהאק.

אני רוצה סוכר, אני רוצה בשר, אני רוצה פחמימות. אני רוצה שיהיה קר, שיהיה מחובק ונעים, אני רוצה להיות במיטה ענקית מלאה בבובות פרווה.

 

אני רוצה להפסיק לבכות.

 

אני רוצה השראה. לחזור לכתוב שירה בגרוש, סיפורים בגרוש. לצייר. יש לי שני קנבסים שמחכים לי..

 

אני רוצה לישון ולא להתעורר אף פעם..

 

אני רוצה זנב.

אני רוצה את זה: http://store.necomimi.com/

 

אני רוצה שקט. אפילו לשמוע את המוזיקה שלי באוזניות מעורר בי חרדה.

נכתב על ידי , 25/6/2012 16:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה




9,427
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHowIingWoIf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על HowIingWoIf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)