לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


חולשות

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2006

תמר


תמר (ללחוץ כאן לשמיעת השיר ואז על הלינק - tamar)

 

שירה ולחן - ליאור בן צבי (זיסמן) חבר אהוב ויקר

מילים - אני.

 

צבעונים פורחים בצד הדרך

מצליפים את בוהקם בעין

תפוזים זורקים ריחות כתומים,

משכרים עדיין.

אני נושם,

נושם,

נושם עוד זיכרון ישן

רושם שמות שאת בחרת

מלביש את הלבד

בגדי מלכות

כפי שתמיד רצית

תמר.

פזמון: ואת שם מתחת לשמיכה פוחדת

מהחלון פורצות צווחות החתולים - מאוהבים, מיוחמים,

את רועדת

לא יודעת לאן תלכי ומה תרצי מחר

תמר (תמר תמר).

 

תראי אותי, תמר

אני עוצר לבד בצד הדרך

מסתנוור מיופי הצבעים

מריח ריחות כתומים, משכרים,

נושם, נושם

עוד נשימה

אויר נקי מריח גוף אישה

הגשם מכה על גבי

לי זה לא אכפת

כי בסופה של סערה

השמש עוד תפציע

משבר בענן.

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 20/11/2006 10:50  
221 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 55

תמונה




21,108
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליהlia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליהlia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)