לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עדיין מחפשת


התהילה לא מגיעה למי שלא נופל, אלא למי שנפל והצליח להרים את עצמו משם..

Avatarכינוי:  זו שכותבת

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

"אצלי הכל בסדר, השבוע כבר מצאתי לי חדר.."


האמת, שתכלס - הכל בסדר.
כלומר..
מעטים הרגעים שבו אדם בחייו יכול להגיד שהוא באמת מאושר, רגוע, שליו ומנותק מכל דבר קטן שעלול להטריד. אז לא, לא זו הסיטואציה. אני פשוט מרגישה משהו טוב באוויר.
אני עובדת בקניון קטן באיזור שאני גרה בו, בגלידריה, וממש לידה יש בית קפה. כבר כמה חודשים שאני מפלרטטת עם מישהו שעובד שם אבל לא הרגשתי שזה מתקדם לשום מקום.
כמו שמי שנמצא פה מספיק זמן מכיר אותי (או אני מקווה לפחות שמכיר :) אני לא משלימה עם אדישות והתעלמות כלפי (במיוחד אם אני מזהה פוטנציאל לקטע טוב ביני לבין הקורבן :), ואני ישר ניגשת לעבודה. לפני כמה שבועות הצעתי לו לצאת מתישהו והוא הסכים בחיוך והיה מקסים כרגיל, גם כשהצעתי וגם בדייט עצמו. תוך כמה שעות מצאתי את עצמי במקום הכי בטוח והכי כיפי בעולם, איתו. רגועה, צוחקת כמו תמיד, באמת בקטע טוב ולא מביך והכי זורם בעולם.
אז אנחנו יוצאים כבר כמה שבועות, והוא באמת בחור מקסים. אני לא אדבר עליו, עליי או על הקשר הזה במילים גדולות, כי אם יש משהו שלמדתי בתקופות האחרונות - זה שאפשר לחשוב שאתה מכיר בן אדם תוך כל כך מעט זמן, ולרוב אתה תתאכזב ממנו קשות ותגלה דברים שלא העלית על דעתך מעולם. תדרש תקופה ארוכה, אם לא שנים - כדי באמת להכיר את האדם שעומד מולך.
אז אנחנו יוצאים, והוא לגמרי עושה אותי מאושרת. כיף להרגיש שלוקחים קשר כל כך ברגוע, בניגוד לקשר הקודם שהיה לי עם המפקד שלי, שהרגשתי כל הזמן לחוצה מהעובדה שמישהו עלול לעלות על זה.

ואגב המפקד, המצב איתו כרגיל, מתוח ולא נוח. מקווה שאני לא אגיע למצב שבגללו אעזוב את המחלקה. אני לא רוצה לעזוב, אבל זה מהדברים שפשוט מוציאים לך את החשק להשאר בסביבת עבודה שלא נעימה לך.

בכל אופן, השבת מגיעה, אז לא נדבר על דברים לא נעימים אלא רק על דברים טובים!
שתהיה שבת מצויינת לכולם, לי תהיה(:
אוהבת.
נכתב על ידי זו שכותבת , 12/3/2010 07:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאור ב-28/3/2010 01:00
 





35,592
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזו שכותבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זו שכותבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)