לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ספונצית דוט קום חעחעחע


על החיים שלי וכו'....פשוט כנסו

Avatarכינוי:  ספ!(צ*ת

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

שונאת את התקופה הזאת :(


כרגע אני בתקופה דיי מחורבנת

אני לומדת מלא ובקושי שיש זמן לנשום

למרות שיש הסגרים ברוב המקצועות

אבל הגעתי למצב שכבר אני ממש עייפה

וכואבות לי הרגליים והידיים מעייפות :(

נימאס לי כבר מהלימודים האלה

נישאר לי עוד 2 מבחנים רגילים (מתמטיקה ותנ"ך)

ועוד איזה מלא מועדי ב' :(

אבל אפשר להתנחם בזה אני מצליחה מאוד באנגלית השנה ואני ממש מאושרת מזה

בחיים לא היו לי ציונים כאלה

אני ואורטי עשינו השבוע את ההרצאה והיא לקחה לנו את הדפים אבל בכל

זאת קיבלנו ציון טוב :)

קיבלנו בכל הפרוייקט המעצבן הזה 88 וזה מעולה :)

אני ממש שמחה מאנגלית השנה :)

 

מקווה שאני יצליח בעוד מקצועות ככה :) תמיד יש תקווה

 



אוף אני כל כך שונאת את בית הספר שלי, כל כך

המורה שלי ממש זבל שזה לא יאמן

היא ממש אדישה והיא פשוט שונאת אותנו

אוף אני כל כך שונאת אותה

 

ובכלל הבצפר הזה אוףףףףףףףףףף

לא מספיק לא היה לנו שנה שעברה טיול שנתי אז השנה הם הורידו את זה ליום אחד

יאנו בלי לילה אוףףףףףףףףף

איזה מטומטמים נימאס כבר מהם

הדבר היחיד שחשוב להם זה הציונים המסריחים האלה :(

 

חרא בצפר

 



מזה משעמם לי כבר אין לי ריגושים

באמת כל היום רק לימודים אין לי זמן לצאת לבלות

אוף אני כל כך רוה שתסתיים כבר התקופה הזאת

ושנוכל לצאת כבר

 

:) כל כך מחכה לרגע הזה

 

אפילו לא סיפרתי לחברות שלי מה עובר עליי

(טוב עכשיו הם קוראות את זה אז הן יראו)

כל השבוע אולי הייתי שמחה וכל זה

אבל אתם יודעים כשעצובים ולא רוצים לספר אז לא מראים את זה

כלפי חוץ...עכשיו אני מספרת את זה כי המצב כבר יותר טוב

אבל עבר עליי שבוע נוראי

ביום חמישי כשאורטי הייתה אצלי אח שלי אמר לי שסבתא שלי בבית חולים

שאלתי למה והוא לא ידע

אז אני ואורטי המשכנו לעבוד על ההרצאה אבל בכל זאת הדבר היחידי שהייתי

עסוקה בו זה סבתא שלי

והתחלתי לחשוב על כל מיני דברים עצובים

ובלילה גם והיא עדיין חולה אבל המצב ניראה הרבה יותר טוב

אבל ממש עצוב לי אם כל זה

אני מאוד קשורה אליה

והיא הסבתא היחידה שלי והיא גם הכי אהובה עליי

שנה שעברה סבתא שלי מצד אבא ניפטרה והיה לי עצוב כי בכל זאת סבתא

אבל לא הייתי איתה אף פעם בקשר וכל זה

ואם סבתא שלי הזאת היא גידלה אותי

כל שבת אני אצלה

ומזה עצוב לי ואני מזה מקווה שהיא תבריא מהר

 

הלוואי והיא תחלים מהר

 

 

נכתב על ידי ספ!(צ*ת , 25/1/2008 23:09  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספ!(צ*ת ב-28/1/2008 23:05
 



סתם עוד פוסטי :)


סתם עוד עידכון קטנטן :)

 

עכשיו שאני בבצפר אין הרבה דברים מיוחדים ואין גם ממש

זמן לבלות כי יש מלא מלא מבחנים

בחיים לא השקעתי כל כך בלימודים בחיים שלי

תכלס אני ממש גאה בעצמי

אבל יש עוד הרבה דברים לשפר :(

ומזה מלחיץ כל התקופה הזאת מלא מבחנים ועבודות :( אוף נימאס לי

אני רוצה לחזור לזמן שהייתי תקועה כל היום מול המחשב והטלוויזיה חחח

 

יש לי עוד מבחן גדול בל"ס....מקווה שילך טוב אני חייבת

ומבחן בהיסטוריה אמאלה :(

הרצאה באנגלית עם אורטי תאחלו לנו בהצלחה

ועוד מלא דברים, כל מורה חושב שהוא היחידי שמלמד ושאין עוד מקצועות :\

 

שיהיה לי בהצלחה




לנושא אחר...אפילו לא הספקתי לכתוב פה שרבתי עם חנצ'וק ומיק

אבל השלמנו ועכשיו הכל הרבה הרבה יותר טוב :)

 

אני לא יכולה לריב איתם אפילו לא שניה :)

 

ואורטי חזרה והיה לה קצת משונה חחח........

אתמול עבדנו אצלי על ההרצאה ואנחנו מנסות לקרוא

וכל שניה צוחקות חחח........

יואו איך נעשה את ההרצאה המסריחה הזאת



בשביל דניאלוש'

 

דני מאמי שלי את לא מבינה כמה שאני מתגעגעת אלייך

לא ראיתי אותך אולי איזה 3 חודשים ואני כבר מתה לראות אותך

סורי שאני לא יכולה :(

 

באסה שבסוף לא הייתי בקניון ככה לפחות היינו נפגשות קצת :)

לא נורא עוד שבועיים וחצי משהו כזה

כבר כל המבחנים המסריחים יסתיימו ואז ניפגש

 

אוהבת אותך מאוד ומתגעגעת

עוד קצת וזהו 3>

 



 

נכתב על ידי ספ!(צ*ת , 18/1/2008 22:59  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספ!(צ*ת ב-25/1/2008 23:09
 



מרגישה התקדמות :]




התחילה עונת המבחנים :(

עד העכשיו היו לנו מבחנים במתמטיקה, גאוגרפיה וספרות היום (סוף סוף

סיימתי את המבחן החופר הזה יואו לקח לי שנה ) היה ממש זיבל (זבל חחח....)

נקווה לטוב

אוף האלון הזה לא מחזיר לנו את המבחנים כמה זמן כולם כבר קיבלו את התוצאות :(

אני מקגישה שהשנה מזה השתפרתי בלימודים

שנה שעברה הייתי מזה גרועה חבל על הזמן

בייחוד באנגלית

אבל השתפרתי מאוד :)

בבוחן באנגלית (אנסין) קיבלתי 100 :)

בוחן בגאוגרפיה קיבלתי 90 :)

עבודת הגשה בל"ס קיבלתי 88 :)

והכי הכי הכי חשוב

73 מתוך 80 בעבודת חקר באנגלית :):):):):)

 

גאה בעצמי :]

 

טוב אבל עד עכשיו אלה היו רק בחנים ניראה מה יהיה במבחנים :\

נקווה לטוב :)

 

אוף אנחנו צריכים לעשות הרצאה באנגלית 3 דקות בעל פה כל אחד ואחר כך

היא שואלת שאלות וצריך לענות עליהם מול כל הכיתה :(

אוףףףףףףף

 

בהצלחה!!!



אורטי נסע היום ל-3 ימים לאילת איזה כיף לה :)

אני מתגעגעת מאודדדדדדד.....חסרה לי

למי אני ירביץ חחח........סתם

 

שתהנה המון המון ותכיר בנים חמודים ותביא את המס' פלא שלהם ;)

 







מרגישה שהתרחקנו בזמן האחרון

כבר לא כמו פעם...שהיו לנו שיחות אחרות ולא עליה

כבר נימאס לי באמת

נימאס לי שהיא מדרדרת אותה

נימאס לי שהיא הורסת אותה

היא ניהייתה מישהי אחרת

ולא עוזר מה שאני אומרת היא ממשיכה

אפיול שזה מגעיל ולא היא

היא בכל זאת ממשיכה

גם אם אחרים אומרים לה

יכול להיות שאני קצת מקנאה אבל זה פחות קשור

זה יותר הקטע של הגועל

של איך שהיא מתנהגת

שכל שיחה זה עליה

באמת שכבר נימאס

היא פשוט השתנתה לי

זה קשה :(

 

(המבינה מבינה)

פריקה

 





נכתב על ידי ספ!(צ*ת , 10/1/2008 15:06  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שילתי ב-16/1/2008 16:13
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לספ!(צ*ת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ספ!(צ*ת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)