לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ספונצית דוט קום חעחעחע


על החיים שלי וכו'....פשוט כנסו

Avatarכינוי:  ספ!(צ*ת

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

אחרי הרבה...זמן עידכון :]


וואי המון המון זמן לא כתבתי פה

טוב לא שהיה לי ממש זמן

כל הזמן היה את הלחץ של המבחנים אבל תודה לאל זה נגמר

לפחות למחצית הראשונה :)

 

אני מקווה שלא יהיה לי נכשלים בתעודה :\

אבל אם יהיה לי זה רק בהיסטוריה...כי אני לא יודעת כמה קיבלתי המועד ב'

אבל הלך ממש גרוע לא עשיתי חצי מבחן :(

 

לא נורא יהיה טוב....העיקר שהשתפרתי במלא מקצועות אחרים :)

וגם אורטי גאה בך מאמי שלי

כל כבוד לשתינו מגיעה לנו פרס :) חחח.........

איזה שופינגון קטנטן חחחח

 



עוד שבוע יש טיול שנתי אני מקווה שאני אלך

אפילו שזה טיול קצר אני דיי רוצה ללכת אבל לא בטוח שאני יוכל :(

מקווה שאני ילך :) ונעשה מלא תמונות וצחוקים :)

 

תכלס חוץ מהלימודים כל תקופה האחרונה הייתה ממש חרא

איך שהוא הלימודים הביאו קצת שמחה מישהו מה :)

אבל ככה זה ממש היה חרא

כל שניה אני רבה עם חן ( שוב אנחנו ברוגז) אני כבר לא יודעת מה לעשות

נימאס לי פשוט נימאס לי

ורבתי עם סיו אבל השלמנו כבר חחח....מצחיקולה שכזאת

וסבתא שלי שוב על הפנים

ואני שונאת מלא ילדים

ועוד כמה דברים שהכי כואבים ואני לא מתכוונת לספר אותם :\

 

קיצור ממש חרא אני מזה מקווה שהכל ישתפר

כל השמחה והאופטימיות שתמיד היה לי פשוט נעלמה

מכל מיני סיבות...ממש חרא

 



עוד מעט פורים

למה נתחפש?????????????

אוףףףףףף

כל כך הרבה רעיונות ושוב דבר לא מוצא חן בעיניים

או שהם יפים ואז מסובכים מדי :(

 

אם יש לכם רעיונות לתחפושות ל-3 בנות או שבעצם ל-4 בנות

אוף אני כבר לא יודעת

אבל אם יש לכם לאחת מאלה אז בבקשה תתנו לנו רעיונות :)

יפים

מדליקים

חמודים

מתוקים

הכל מתקבל......טנקס

 



נכתב על ידי ספ!(צ*ת , 18/2/2008 15:10  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספ!(צ*ת ב-26/2/2008 15:12
 



עוד פוסט לעידכון :)


השבוע שלי התחיל ממש מעולה היה לי ממש התחלה טובה של השבוע

קיבלתי 77 בספרות ובשבילי זה הציון הכי טוב בעולם :)

יש אנשים שיגידו שזה לא טוב כי הם רגילים לקבל מאיות אבל בשבילי

הציון הזה הוא פשוט מעולה :]

וקיבלתי בל"ס 81 :]

אין אדם יותר מאושר ממש

עד שציונה הזבל הייתה חייבת להרוס

לא נורא כבר עבר :\

 

מקווה שילך לי טוב במועדי ב' תאחלו לי הצלחה

 



אין משהו חדש

בגלל הבצפר אין זמן לכלום

בקושי נפגשים

ולא יוצאים כבר

אוף אני כל כך רוצה שתעבור התקופה הזאת כבר

נימאס מהלימודים האלה

 

קנו לי פלאפון חדש :)

כזה יפה ומגניב

נוקיה 6120 :)

 

דיברנו השבוע עם בני דודים שלי בארה"ב

ואולי הם באים בחופש הגדול

לישראל :) איזה כיף מזה שמחתי

וכשסיפרנו את זה לסבתא שלי היא בכלל הייתה מאושרת אז

זה עשה אותי עוד יותר מאושרת :)

 

אני מקווה שיהיה טוב ושהיא תרגיש טוב

בעזרת השם

 

כל כך באה לי שלג יואו

למה אצלנו לא יורד שלג כזה לא פר

אם היה יורד של אצלנו אז לא היינו הולכים לבצפר המסריח הזה

ממש באה לי גם אף פעם לא ירד עליי שלג :(

רק כשהייתי קטנה אבל מי זוכר :(

 



אוף כל הזמן אני רואה ילדים ביחד וכל זה

וגם אני רוצה חבר כל כך בא לי

זה כזה כיף אני גם רוצה

מתי שלי יגיע :0

 

עוד מעט יום האהבה ואין לי אם מי לחגוג

ולחברות שלי יש....לחלקן

 

מקווה שגם שלי יגיע בקרוב נימאס לחכות

 

עד כאן הפוסט שלי

תגיבו אנשושים :)



 

 

נכתב על ידי ספ!(צ*ת , 1/2/2008 23:14  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספ!(צ*ת ב-14/2/2008 22:32
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לספ!(צ*ת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ספ!(צ*ת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)