לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרו אנה


האתר לא בדיוק פרו אנה, הוא פשוט מתעד את היום- יום שלי. אם אתם הולכים להגיד לי את דופקת לעצמך את החיים וכאלה, אל תיכנסו!!!

כינוי:  Noa1210

בת: 56





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

קמתי מוקדם...


אין לי מושג למה, בזמן האחרון אני כל לא מתעוררת אחרי 7, לא משנה מתי אני הולכת לישון. אולי אני מרגילה את עצמי ללימודים...?

היום כולם בבית: אמא, אבא, אחותי, וכנראה שגם אח שלי בא לצהריים. אז אין ברירה- היום אני אחרוג ואוכל יותר. :-(

חוצמזה, עדיין לא סיימתי את העבודה במתמטיקה לחופש.. והיא ממש גדולה. ואני בקושי זזה, תפוסים לי כל השרירים ברגליים ((נראה לי שזה בגלל שקרעתי את עצמי בספורט)), אז היום אני אנוח, וילמד..

וזהו, סורי על החפירות- תגיבו..

נכתב על ידי Noa1210 , 31/8/2007 08:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,822
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoa1210 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Noa1210 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)