לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ג’וני בא, וזה משמח.



Avatarכינוי:  זאת מהרחוב

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

אז בסוף אני לא בבית חולים.


בטלו לי את הניתוח

עד להודעה חדשה.

טוב לא ממש ביטלו פשוט דחו אתו.

הכל בגלל האלרגיה שמתסבר שיש לי לחומר חמצון לשיערות.

אוי נו באמת. איזו מטומטמת אני שחשבתי כמה יהיה מגניב לצבוע את השיער לפני שאני נכנסת לבית חולים.

חחח טוב וגם כדי לעשות עניים למתלמד עם העניים הכחולות.

אוי אני כזו גאון לפעמים.

עכשיו כשאני כבר פחות נפוחה, ולא יוצא לי דבק מהקרקפת, השיערות הפסיקו לנשור ושום דבר לא כואב לי, אני יכולה לצחוק על זה.

אבל עד אתמול הייתי ממש נפוחה ולמרות שהיה לי את הספר הארי פוטר ביד! עוד 4 ספרים מהמבצע אבא ב100 בצומת ספרים וספר מהמבצע בסתימצקי, לא יכולתי לקרוא כלום.

מובן שהיום בבוקר ישר התחלתי לקרוא את הארי פוטר.

אוקיי אנשים בלי לחשוף יותר מידי מידע, זה ספר ענק, אני פשוט מרוגשת כולי:).

סתם.

פשוט אני נהנת שש לי כ''כ הרבה ספרים ושבוע מנוחה. מצחיק שהשבוע הזה הוא באמת מנוחה, כי הכדורים נגד האלרגיה שאני מקבלת הם גם מרדימים אז אני ישנה המון.- לא שזה כזה משנה כי אני תמיד ישנה המון.

סתם עובדה.

כן.

עניים למתלמד עם העניים הכחולות.

חחח זה מה שרציתי לעשות.

ממש:).

חחחח.

 

אבל אמרו לי שזה בטח לטובה.

כל עקבה לטובה.

כשאני חושבת על זה אילו הייתי בניתוח הייתי מפספסת את השחרור של הבחור מידי.

וזו הפעם האחרונה לבטח שאני אפגוש אותו איי פעם.

עכשיו אני חוזרת לבסיס יום לפני.

זה נחמד:).

 

יום טוב לכולם.

ממני.

נכתב על ידי זאת מהרחוב , 10/12/2007 18:41   בקטגוריות אהבה, ארוטיקה, חלומות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,652
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת מהרחוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת מהרחוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)