לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ג’וני בא, וזה משמח.



Avatarכינוי:  זאת מהרחוב

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

רווקה נואשת, כלומר- אני.


אז ניסיתי להתחיל עם הבחור מידי.

זה לא ממש הלך.

שלחתי לו אסמס כאילו בטעות.

''למה נראה לך שזה משנה?''

והוא ענה ''מה??''

''מה, מה? את יודעת למה אני מתכוונת''

''מי זו?''

''אוי רגע, חן זו לא את? אבל עשיתי ''השב'', איזה מוזר''

''  זו לא חן זה הבחור מידי''- כלומר הוא כתב את שמו

''אויי סליחה, דרך אגב אני אני''- כאן כתבתי את שמי.

''שבת שלום אני''

''שבת שלום הבחור מידי''.

זה לא ממש הלך.

זה היה נואש מידי.

עצוב שהגעתי לרמה כזו.

 

לפחות חברה שלי חזרה מאילת וקנתה לי כובע מדהים.

 

שבת שלום....

נכתב על ידי זאת מהרחוב , 28/12/2007 17:56   בקטגוריות אהבה, בדידות, חלומות, עצבים, אהבה ויחסים, פסימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכלא הצבאי.


היום לקחו את אחד הבנים מהבסיס שלי לכלא.

זה היה נורא מוזר ומפחיד.

הקטע עם החייל הזה זה שזה חייל שממש אכפת לי ממנו, אני מנסה להגיש אותו לפרוייקט בגרות ללוחמים למרות שהוא לא לוחם.

כאילו להגיש אותו על תקן חריג. ועכשיו אין בכלל שום סיכוי שהוא יקבל את זה. וזה חבל, וגם מעצבן.

וחוץ מזה היה לי עצוב נורא לראות אותו היום, היו לו מבט כזה, אולי המום וקצת מפוחד. וכמעט שבכיתי.

חוץ מזה שלאף אחד לא היה אכפת.

אני יודעת שהוא הכניס את עצמו לזה, אבל זה לא משנה את העובדה שעצוב לי בגלל זה.

אני לא יודעת מה הוא עושה עכשיו אבל מה שלא יהיה אני יודעת שבטח רע לו. וזה מציק לי.

 

יום טוב.

נכתב על ידי זאת מהרחוב , 25/11/2007 20:24   בקטגוריות צבא, פסימי, אקטואליה, עצבים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשהגוף משתף פעולה עם הרגש.


היה לי פשוט יום נוראי.

אני לא יכולה להצביע על שום דבר מסויים שגרם לזה. זה פשוט שילוב של כמה דברים.

הקורס הזה, זה ממש לא מה שחשבתי שיהיה, ואני יכולה לומר שממש דפקו אותי בקטע הזה. בהתחלה נאמר לי שזה יהיה שבועיים וחצי, בסוף זה רק 5 ימים, 4 לילות.

נאמר לי שאני אקבל שרוך, כמו שבטח כבר הבנתם הדבר העיקרי שבגללו רציתי כ''כ לצאת לקורס הזה זה השרוך.

בסוף אני לא מקבלת שרוך- למה? אה. כי הצבא זונות.

ובכלל עכשיו אני תקועה ביחידה הזו עד סוף השירות שלי, ואני רק חושבת על השנה שנותרה לי והעינים שלי מתמלאות דמעות.

אני ממש לא אוהבת את הצבא.

 

הקטע הוא שאני שם מבחירה, יכולתי לא ללכת לצבא, היה לי את הפטור הרפואי ביד! אבל למה שאני יהיה חכמה ואמשיך בחיי? אה? למה?

אני חייבת להיות כזו אידיאליסטית מטומטמת ולהתנדב.

כן.

ממש צעד חכם.

ממש.

 

הקטע הוא שלפעמים כשאני חושבת למה כ''כ רע לי בצבא, אני מגיעה למסכנה שאני רוצה לשנות שם דברים, בעצם שאני לא רוצה, אלה יכולה.

באמת, נכון שכרגע אף אחד לא משתף איתי פעולה, אבל זה רק בגלל שאני לא באמת מנסה, כלומר ברור שאני מנסה, אבל כשאני רואה שלא הולך לי אני עוזבת את זה. 

ברגעים כאלו אני חושבת אולי לצאת לקצונה. חבל שהרגעים האלו חולפים כ''כ מהר, והם כ''כ מעטים.


חוץ מזה אני יודעת למה הוא הפסיק לכתוב לי, הוא נכנס לדף שלי במקושרים, ופשוט הפסיק, בגלל שאני מכוערת.

אני ידעתי שזה מה שיקרה. זאת אומרת קיויתי שלא, אבל ידעתי.

אני לא מבינה את זה בכלל. אם אני אדבר עם מישהו ויהיה לי נעים וכיף לדבר איתו, לא יהיה אכפת לי אם הוא יפה או לא.

אולי אני תמימה מידי.

אבל למה להיות כ''כ מגעיל?

 

עכשיו אני עם לב שבור, 39 חום, ועינים שלא מפסיקות לדמוע.

 

 

ממש כיף להיות בת 19.

מרגישה כ''כ מטומטמת.

 

נכתב על ידי זאת מהרחוב , 31/10/2007 19:07   בקטגוריות אהבה, בדידות, יום הולדת, עצבים, אהבה ויחסים, צבא, פסימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תראי יש פה סוד ישן חדש.


אני שונאת את השחר הזה. ממש ממש שונאת אותו.

אני שונאת בנים בכלל.

 

היום יש לי יום הולדת ואני בת 19.

איזה כיף לי.

כן.

ממש כיף לי.

 

טוב האמת שאם לא הייתי כ''כ עצבנית בגלל האידיוט הזה הייתי יכולה להנות, הכנתי עוגיות לבסיס, לגמרי לבדי וכולם אהבו אותם.  -המתכון יגיע בפוסט הבא.

והרבה אנשים ציללו אלי לאחל לי מזל טוב. גם קיבלתי ד''ר מרטין, וכל מיני פציפקייס.

 

אבל אני לא שמחה בכלל.

זו גם שנה ראשונה שבכל לא היה אכפת לי.

לא הרגשתי חגיגי, וזה היה סתם יום, יום רגיל.

 

אמרו לי היום שאני יוצאת לקורס חינוך של שבוע, בשבוע הבא.

זה דיי מגניב.

וזה משהו שנורא רציתי, קורס שיש פעם בשנה בערך ויוצאים אליו רק 30 חיילים מכל הארץ. אז זה באמת מגניב.

אה וגם יהיה לי שרוך אחרי זה.

 

לא משנה.

 

לילה טוב.

מהזקנה.

נכתב על ידי זאת מהרחוב , 30/10/2007 22:00   בקטגוריות אהבה, בדידות, חלומות, עצבים, יום הולדת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשהכל מצפוצץ.


אולי בעצם אין דבר כזה ''בן אחר'' כל הבנים הם אותו זבל.

 

עצוב לי.

 

נכתב על ידי זאת מהרחוב , 28/10/2007 19:46   בקטגוריות אהבה, בדידות, חלומות, עצבים, אהבה ויחסים, פסימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
3,652
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת מהרחוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת מהרחוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)