לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ג’וני בא, וזה משמח.



Avatarכינוי:  זאת מהרחוב

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

אני נכנסת לניתוח.


אז במוצאי שבת ה8.12 אני מתאשפזת.

אני הולכת להוציא גידול בגודל ראש מהצוואר, המילה גידול היא מפחידה מידי. זה לא סרטני.

תודה לאל.

אבל זה גוש ענק שנמצא במקום מעוד עדין, וצריך להוציא אותו.

אמרו לי היום שיכול להיות שאחרי זה יהיה לי עיוות בפה והוא כבר לא יהיה סמטרי, או יפה כמו שהוא עכשיו, מעציב נורא שהיום אמא קנתה לי לפגלוס וורוד עם נוצצים. אם יהיה לי עוות בפה אני יהיה יותר מכוערת ממה שאני עכשיו. וזה באמת יהיה נורא!!!

 או שאני אגמגם, או שאני לא יהיה יכולה להרים את היד...

כמובן שהכל בסבירות מאוד נמוכה, והיו חייבים להגיד לי את הדברים האלו למרות שאולי אף אחד מהם לא יקרה.

אבל זה יתכן וזה אפשרי.

וזה מלחיץ אותי מאוד.

אני מקווה שיהיה בסדר.

אבל אני פוחדת.:(

 

חוץ מזה הרופא שבדק אותי היום היה כ''כ יפה, היו לו עיניים כחולות מהממות באמת.

 

מחר אני הולכת בפעם הרשונה בחיי לעשות צבע בשיער.

אני מתלבטת בין שחור סיני, לחום עם גוונים אדומים  או חום עם גווני שמש. מה עדיף?

 

לילה טוב

ממני.

הבכיינית

הפחדנית.

נכתב על ידי זאת מהרחוב , 27/11/2007 19:11   בקטגוריות בריאות, אהבה, בדידות, צבא, פסימי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכלא הצבאי.


היום לקחו את אחד הבנים מהבסיס שלי לכלא.

זה היה נורא מוזר ומפחיד.

הקטע עם החייל הזה זה שזה חייל שממש אכפת לי ממנו, אני מנסה להגיש אותו לפרוייקט בגרות ללוחמים למרות שהוא לא לוחם.

כאילו להגיש אותו על תקן חריג. ועכשיו אין בכלל שום סיכוי שהוא יקבל את זה. וזה חבל, וגם מעצבן.

וחוץ מזה היה לי עצוב נורא לראות אותו היום, היו לו מבט כזה, אולי המום וקצת מפוחד. וכמעט שבכיתי.

חוץ מזה שלאף אחד לא היה אכפת.

אני יודעת שהוא הכניס את עצמו לזה, אבל זה לא משנה את העובדה שעצוב לי בגלל זה.

אני לא יודעת מה הוא עושה עכשיו אבל מה שלא יהיה אני יודעת שבטח רע לו. וזה מציק לי.

 

יום טוב.

נכתב על ידי זאת מהרחוב , 25/11/2007 20:24   בקטגוריות צבא, פסימי, אקטואליה, עצבים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבחור מידיי


לא יודעת מה לעשות.

הוא לא יוצא לי מהראש.

אמרו לי שכדאי לי לצלצל אליו. אבל מה אני כבר יכולה לומר לו?

גם כשהוא כבר בא לבסיס שלי אנחנו מדברים ממש קצת, ובשביל לצלצל אליו אני צריכה סיבה, ואין לי אחת כזו.

 

יום נפלא.

 

נ.ב- אם  למישהו יש פרו והוא מוכן להעניק לי אותו אני ממש אשמח וממש רוצה:)

נכתב על ידי זאת מהרחוב , 24/11/2007 09:38   בקטגוריות אהבה, בדידות, חלומות, אהבה ויחסים, אופטימי, צבא, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



''וואו את ממש מאוהבת''


זה מה שאורן אמר לי היום לגי ה''בחור מידיי'' מהפוסט הלפני קודם.

אני מאוהבת?

נכתב על ידי זאת מהרחוב , 21/11/2007 21:18   בקטגוריות אהבה, חלומות, אהבה ויחסים, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביקורות וברוזים ביקרו אותי


שם הבלוג: ג'וני בא, וזה משמח. למה, מי זה ג'וני? הוא טיפוס מדליק?

תיאור: אין.

 

הערה לסדר היום: אני שומע עכשיו בפעם הראשונה החוקית את WBC. שמונים שקל. דיסק סנטר, ארורים תהיו.

 

העיצוב:

שחור לגמרי וכתב סגול כזה ובתמונת הכותרת מישהו ומישהי בג'ינס [פרסומת סמויה] והם מתנשקים ויש לה חזייה. מה זאת התועבה הזאת? אני נראה כמו זונה?

 

הרשימות:

את חברה בטבעת מארון פייב. אם לא הייתי שומע עכשיו את הוטל יורבה הייתי כועס.

אני: את מחיפה? ההימור שלי הוא שאת גרה בבת גלים, לאור הרשימות וזה. עדיין מאמינה באהבה. הכול מלא באהבה, בובה, למה שתפסיקי להאמין בה?

עושה לי את זה: ממשיכים עם מארון פייב האלה? ואריק ברמן?

אוהבת אותם: מדליק, קישור אלינו. לא עוזר לך.

 

התוכן:

אני לא יודע מה להגיד כל כך, כי את פשוט כותבת בלוג אישי בו את פורקת את מה שאת מוצאת לנכון לפרוק, אבל זה פשוט לא טוב מבחינה אובייקטיבית. ז"א, לא לא טוב, פשוט ממוצע לגמרי וללא שום פלפל. קשה לי להגיד אמת כזאת בפרצוף כי אני נורא נחמד ודואג לרגשות שלך, אבל זה פשוט לא זה. לא הייתי חוזר לקרוא שם, אני לא חושב שסיפקת לי סיבה לחזור לקרוא שם, אין שם שום דבר מיוחד ואין משהו מעבר לכל בלוג סטנדרטי אחר. אני חושב שזה מעולה שיש לך מקום לכתוב בו את הגיגייך, אבל מבחינה של מבקר כזה סופר חשוב שדורש מבלוגים איכות או עניין כלשהו, זה לא זה. ממוצע לגמרי, ללא מעוף. סתם עוד בלוג.

 

לסיכום: ממוצע.

הציון: 2.5 [מתוך 5] .

 

 

טוב זה לא ממש גרוע.

אחד אני אוהבת אותך.

נכתב על ידי זאת מהרחוב , 18/11/2007 20:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,652
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת מהרחוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת מהרחוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)