לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוקי, קיבלתי במה. מה עכשיו? - סיפור בהמשכים.


סיפור בהמשכים+מפעל הזמנות. פשוט שלמות לא? חח... ועכשיו למשפט שהמצאתי- אם לא תיכנסו-איך תתאהבו?! :P

כינוי:  Lola XD

בת: 29

ICQ: 384778408 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

הקדמה! ( .) (. )


בוקר. ליתר דיוק, לפנות בוקר. יותר נכון, חמש בבוקר! מי שמע על מבחן במה בשש בבוקר?! חשבתי בעודי פונה פניה חדה במכונית העלובה שלי. אני מתחילה להריח עשן. המכונית! אוח, איזה יום מעולה! יצאתי מהמכונית באמצע הכביש הראשי המוליך לצ'יינטאון. למזלי, לא היה איש באיזור ובטח לא שוטר שייתן לי דוח בשממה הנטושה ההיא. פתחתי את מכסה המנוע ועשן שחור כיסה את פניי. השתעלתי בחוזקה בעודי מנקה את הליכלוך שהצטבר על פני. כל האיפור נמרח. נהדר. הוצאתי את טלפון-הנייד מכיסי והתקשרתי למספר הכה מוכר של... תחנת המוניות. "מוניות צ'ארלס שלום" שמעתי את קולה של המזכירה המשועממת. ריחמתי עליה. זה בטח נורא לעבוד כל הלילה. למה בטח?! לי יש ניסיון רב בזה...

"שלום, אני רוצה להזמין מונית" התהלכתי לאורך הכביש עד שמצאתי סלע גדול דיו שאוכל לשבת עליו וניסיתי למסור את הפרטים המדויקים ביותר שיכולתי לגבי מיקומי. עשרים וחמישה דקות לאחר שהשיחה הסתיימה, שמעתי צפירה רועשת שהפיגה את הדממה הנעימה של חמש וחצי בבוקר. קמתי ממקומי וניגשתי לחלון המונית. הנהג פתח לאט את חלונו. "הטרנטה שוב עושה חיים קשים הא?" שמעתי את קולו של צ'ארלס. "אין לך אפילו מושג" אמרתי ונכנסתי אל המונית.

"מה הפעם?" שאל "הצגה, סרט או תוכנית טלויזיה?" צחקתי.

"אני? בסרט!? המקסימום תפקיד שקיבלתי איי פעם זה המשרתת של ג'וליה שבאה להודיע שרומיאו מתחת לחלון" עצרתי לרגע ולקחתי נשימה עמוקה "וגם זה היה בטקס אומלל בתיכון שהקהל היחידי שהגיע אליו היה הורים, וגם זה בקושי" צ'ארס חייך. "אז אני מבין ששוב לתיאטרון רנו" הנהנתי בראשי לחיוב, צ'ארס התניע ויצאנו לדרך.

נכתב על ידי Lola XD , 30/8/2007 19:24  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



262
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLola XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lola XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)