לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My storey


סתם כזה מקום ^_^

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

שלום לכל הקוראים. [:


הממ שלוום P:

קוראים לי שלי [ שם בדוי ] , אני בת 13 וחצי מהמרכז .

לומדת בפנימיה , ופשוט חיה את החיים [=

אני אוהבת לגלוש בסקייט ולפעמים גם בים .

יש לי אח אחד בן 11 XD

וכמו כל ילדה רגילה , חברה הכי טובה , וידיד ממש ממש טוב .

אני מאוהבת , ואין לי חבר. : \

אבל אני עובדת על זה. P:

 

בכל מקרה , פתחתי את הבלוג , כדי לשפר את צורת כתיבתי , הרבה אמרו לי שאני מאוד מעניינת ,

ואני כותבת נורא יפה , אז החלטתי לנסות , אני לא תמיד אעדכן , בגלל הפנימיה ,

אבל אני מבטיחה , בזמני הפנוי אני אבוא ואעדכן , אבל זה בתנאי שאראה שנכנסים לפה ו - מגיבים -

אני ממש רוצה לדעת מה אתם חושבים על הכתיבה שלי . זה נורא חשוב לי. : \

אז.. אני ניגשת לפרק הראשון ! D:

נכתב על ידי , 31/8/2007 10:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



106
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללהלהלה-חייכו!D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על להלהלה-חייכו!D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)