לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלאט. :]

כינוי: 

בת: 32

ICQ: 277132484 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2008

עדכון


אין לי כ"כ הרבה מה לעדכן. בעיקרון התחלתי שיעורי נהיגה וזה כיף :]

אני אמורה להיות עכשיו בחופש ובמקום זה אני רצה מהבית לבצפר ובחזרה כל שעתיים כי יש לנו השלמות [ולא ברצף].

טוב, לפחות מחר יתחיל החופש. את החג אני עושה עם המשפחה של אהובי 3> הולך להיות סופר דופר.

ממ.. אני דיי עייפה ודיי חם עכשיו וזה גורם לי להיות עוד יותר עייפה. גם קיבלתי את הציון של הבגרות במת' שעשיתי בחורף - 84 בבגרות ו92 סופי. אני עושה חוזר. מה שמבאס כי צריך להתכונן על מיקוד שונה. בלאט.

עוד שעה אני חוזרת לבצפר ללמוד היסטוריה שעתיים, אחרי זה חוזרת הבייתה, אחרי זה הולכת לברצי להכין עבודה בכימיה. ואם בכימיה עסקינן, אני צריכה להתחיל להתכונן לבוחן שיהיה, כי אני לא יודעת אם יהיה לי זמן לזה בחול המועד. בעע.

חם לי ואני מצוננת וזה מוזר. ואין לי כח לחזור לבצפר [הו וול, לפחות יש שם מזגן].

מה עוד? פיטרו אותי מהעבודה אם עוד לא אמרתי את זה, ואני מרגישה את ההתרוששות מתקרבת ובאה.

אני מאוד מאוד מתגעגעת לשחור שלי, מאוד מאוד 333>

ואין לי יותר מה לכתוב, שיהיה חופש נחמד לכולם :]

נכתב על ידי , 15/4/2008 11:06  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-28/4/2008 21:49
 



תמונות


אני מתחילה את הפוסט עכשיו, יום חמישי 20.03, ואני לא יודעת מתי אסיים אותו כי עוד 5 דק' אני זזה לטניס.

יש הרבה תמונות - מהסופ"ש האחרון באילת אצל המתוק שלי, מפורים, מהיום בלונה פארק, ואני אשתדל להעלות את הרוב. אבל בינתיים אני אספר כל מיני דברים.

אתמול היה פורים והיה לי חם! היה קצת יבש בבצפר, אלון דה לוקו וכאלה, אחרי זה החלפתי בגדים ונסענו למרכז כמה חברה, ראיתי שם מלא אנשים ואחרי זה לא ידעתי מה לעשות, אבל פגשתי את אמא ודודה של אביה אז הייתי איתן, ישבנו בקניון והלכנו קצת לשוק אחרי זה, והגעתי הבייתה באיזה 4.

היום נסענו ללונה פארק. למרות שסופרלנד זה פי אלף יותר כיף, דווקא היה נחמד. עלינו על כל מתקן פעם אחת והספקנו את כל המתקנים [הבני זונות הקציבו לנו 3 שעות =\ וזה איזה חצי שעה לעמוד בכל תור]. מה לא היה, צרחות, מכות, אבל היה כיף. וגם איבדתי את הקול שלי קצת.

עכשיו אני ממש ממש עייפה וכואב לי הראש ואני צריכה עוד לעשות כמה משחקים בטניס =\ אין לי כח.

טוב אז עכשיו אני אזוז ואני אמשיך מתישהו.

אוקיי, לקח לי דיי הרבה זמן להמשיך לכתוב. אני עכשיו ביום חמישי, ה-03.04, וממש אין לי כח להמשיך לספר מהנקודה שבה הפסקתי.

אני אספר בקצרה מה עבר עליי בזמן הזה - הספקתי להיות באילת שוב, והיה לי מן סופ"ש קרבי במיוחד D: ישנתי במיטה מברזל! חח

אחרי זה היו לי חמישה ימים שלמים עם אהובי!! והיה ממש נפלא :]

בינתיים הגיע לו לוח מבחנים חדש, וגיליתי שאני די מפוצצת במבחנים/בגרויות עד אמצע יולי. לפני פחות משבוע הודיעו לי שיש טיול שנתי ביום ראשון [כןכן, הקרוב], ובאותו שבוע בדיוק, כלומר היום, הספיקו להודיע שדוחים אותו.

היה טיול לירושלים, "בעקבות לוחמים". היה משעמם בטירוף, אבל היה בסוודר.

אתמול פוטרתי D: אבל זה חוסך לי המון זמן ומאמץ אז אני בסדר עם זה.

ועכשיו לתמונות. אני אתחיל מהסופ"ש הראשון באילת - [מודיעה מראש שיש המון תמונות אז יכול להיות שאני אחלק את זה לשני פוסטים]

 

29.02.08



 

זה בערך הדבר הכי נוח לנסוע בו לאילת

חח תמונה מצחיקה ^^

 

בשמירה:



 













 

19.03.08 - פורים

 

תנו כבוד - אני איפרתי

 

גם את זה אני איפרתי :]





 

דורה ובוץ

 

שלושת הקדמוניות עדי, זיו וטל

 

תנו כבוד לסבתא - היא תפרה, ורק בשבילה לבשתי את התחפושת הזאת וסבלתי את החום הזה! [ולא, לא מצאתי מגפיים לבנות]





אני ואלון

 

צימוק ואודי D: חלק מחבורת הקדמונים וזה.

 

שמוליק ולירן בארומה

אני ואליסה

בקניון

20.03.08 - לונה פארק [לא צילמנו הרבה כי היינו דיי במרוץ אחרי המתקנים]





 

עכשיו מהסופ"ש השני באילת [יש לי הרגשה שאני אצליח לדחוס את כל התמונות בפוסט הזה :] ].

21.03.08







22.03.08



וזיייייייייייהווווווווווו בהביי :]

נכתב על ידי , 3/4/2008 15:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של KiKuSh ב-4/4/2008 21:02
 





40,781

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKiKuSh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על KiKuSh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)