לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גרגמל בפיתה


כינוי: 

מין: זכר

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009

בחיי שאני לא


לא אני לא.

בואי נשתה משהו. נדבר קצת.

עזבי אותי לשניה.

כן זה מאד נחמש אבל אני לא בקטע.

לא לא, אני חושב שאת מאד מושכת.

כן אבל אני רוצה לדבר קודם, לא ישר ככה. זה גורם לי להרגיש זול.

אז מה אם אני מדבר כמו כוסית, זה לא מזיז לי את הקצה של הזין.

אה. כן. טוב. זה מזיז קצת. אבל תפסיקי. כלומר, לא, אל תפסיקי.

אוף.

את עקשנית את.

אני בכלל לא מכיר אותך. מה שם המשפחה שלך בכלל?

כן אני יודע שהוא יפה, אני מטפח אותו בעצמי. אבל אם אפשר...אוף זה טוב.

כן את מוצצת לא רע.

כלומר לא גרוע. בכלל לא גרוע.

נו זה אומר שזה מאד נחמד מה שאת עושה.

לא. אני לא יכול לשקר. את בסדר גמור אבל לא הכי טובה.

כי בשביל הכי טוב אני צריך עוד משהו.

את אמנם מאד נחמדה וחמודה ונראית מעולה ללא החולצה.

גם עם החולצה את נראית נהדר אבל אני לא חושב שאחרי שתי בירות יחד...

כן טוב גם שני צייסרים.  עדיין אני לא חושב שיש פה רגש שיאפשר לי להרגיש את הכי טוב.

כי זה לא מרגיש לי בנוח אז הוא יורד.

אה...המממ... כן הוא חזר ככה. אם את פחות גוערת בי(ובו) אז הוא מתעורר.

האמת?

זה באמת מחרמן.

אפשר גם?

כי אני אוהב לראות.

הוא יפה מאד הכוס שלך.   אפשר לטעום?

מישהי כבר רטובה ביותר אני מגלה.

לא. לא הבאתי.

לך יש?

אז תביאי כבר.

אוי תסתמי כבר, לא משנה מה אני מכיר או לא. דחקת אותי לפינה והוא התעורר כבר ומתחיל לצעוק עלי.

אם אני לא נכנס עכשיו אני אגרום לך לשתות.

אווווחחח זה טוב.

כמה את צרה.

מפתיע משהו.

לא קראתי לך שרלילה נו די כבר.

סתם נחמד שיש מישהי ששומרת על עצמה.

גם שם.

שנתהפך?

.

.

.

כן גם לי היה מעולה.

תודה.

עכשיו לישון.

לא בא לי עוד. אני עייף.

בואי הנה.

אם כבר אני כאן איתך, לפחות תתקרבי. 

ככה יותר טוב.

יש לך ריח טוב.

עכשיו אפשר לישון.

לילה טוב מורן.

כלומר נופר. שיט.

נכתב על ידי , 26/2/2009 01:11   בקטגוריות בחורות, דייטים, טיפשי, זיון, מין, סטוץ, סקס, אהבה ויחסים  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גרגמל ב-10/3/2009 18:26



63,222
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגרגמל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגרגמל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)