לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

און-אוף


אם אתם רוצים בלוג שיעזור לכם לעצב ולבנות לסדר ולשנות והכל בבלוג או באתרכם האישי. הכל זה פה!

כינוי:  let's dance

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

הפוסט הראשון שלי-על הבלוג...


היי

טוב אז קודם כל היום חזרתי עם מצב רוח טוב מבית הספר לא היה שיעור אנגלית והכול הלך סבבה.

ואז באתי ובניתי את הבלוג הזה והנה לכם הפוסט הראשון:

הבלוג קודם כל:תעודת זהות:

שם הבלוג-און-אוף

מספר הבלוג-467372

מנהלת הבלוג:עמיתוש

כינוי:let's dance

תחביבים שלי:כמו שהבנתם-לרקוד...

מטרת הבלוג:להביר לכם הכל על בניית אתרים ובלוגים-אתרים יותר, העיצובים התוכן וכל מה שביניהם.

בקשות מיוחדות שלי:

בבקשה בבקשה תלמדו אותי איך לארגן את הבלוג עם הרשימות שבצד וקישורים וכל מיני כאלו. אני לא יודעת כלום על כלום!

פה באה בקשה לעזרה...

חח...

אז... לבינתיים אין פה כלום אבל בקרוב מאוד יהיה. אם אתם רוצים משהו פשוט תגיבו לעמוד.

בקרוב יהיה גם פורום

לאף יו אול

עמיתוש

so let's dancing

 

נכתב על ידי let's dance , 5/9/2007 16:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

258
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlet's dance אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על let's dance ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)