לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

winteR


אם נאמין נוכל להמריא רחוק,תן לי כוח לא להשתנות

Avatarכינוי:  JuSt|YaArA:D

בת: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

כן,גם כאן היא קשה,הפרידה.....


אוקי..

איך אני אומר את זה..

אני סוגרת את הבלוג..

אני פותחת אחד חדש..

הדברים שממשיכים הם:

-סיפור בהמשכים

זהו...

יערה=)

בקרוב תפורסם כאן כתובת הבלוג החדשה שלי..

אז בבי ביי ווינטר...

הנה הבלוג החדש שלי:

Aifel

נכתב על ידי JuSt|YaArA:D , 27/10/2007 20:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון=סיכום שבועי..


עכשיו??

כשאני מסתכלת על העיצוב הזה??

הוא לא נראה לי משהו..

בפעם הבאה אני אעשה משהו יותר טוב..

...............................

-יום חמישי-

ההיתי בבצפר עד 2:30

חזרתי הביתה והכנתי שיעורים..

ב-6:00 סיימתי ש"ב..

התקלחתי והתארגנתי למסיבה של חן..

ב-7:00 אמא שלי הסיעה אותי ואת אחותי לשם..

בהתחלה היה כייף..

אז ככה:

בהתחלה רקדנו ..

אח"כ שיחקנו נשיקה סתירה..

עכשיו הקדמה לפני:

אהבות:

אני-תום

גלי-ים

 

חן בחרה את הזוג סיטאר וים..

יצא לים לנשק את סיטאר 3 פעמים..

הוצאתי את גלי איתי החוצה ואמרתי:

"אל תראי את זה ,את רק תסבלי.."

אח"כ המשכנו לרקוד והיה נחמד..

היה סלואו אחד..הוא נגמד..

רקדנו ואז היה הסלואו השני והשלישי..

ההיתי בחוץ ודיברתי אם מישהי..

פתאום נכנסתי..

ואני רואה את חן...

רוקדת עם תום סלואו!!!

לקחתי את נועה ובכיתי..

דיברתי עם גלי גם..

בקיצור הערב הזה היו לי

יותר מידי דרמות!!!!!

הערב שלי ושל גלי היה בפח..

בכול זאת עשיתי עצמי

נהנת וזה..

כי לא רציתי להעליב את חן..

אבל אני לא מאשימה אותה..

כי היא אפילו לא יודעת..

אסס...

לא משנה..

לא יודעת מה הלב שלי מרגיש..

(אפשר תגובות עידוד??)

...................

-יום שישי(היום)-

היום ישבתי ליד אור..

היה כייף..

עזרתי לה בהנדסה כי היה לה קשה..

כי היא היית שיעור הנדסה קודם

(יש לנו שני שיעורי הנדסה ברצף)

בדוברי אנגלית..

גם הסתבבנו בהפסקה ביחד..

זהו..

נגמר..

לאב3>

יערה

שלא ממש יודעת מה לעשות עם עצמה...

 img147/3384/60789589cy1.png

נכתב על ידי JuSt|YaArA:D , 26/10/2007 15:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון על עצמי


דבר ראשון:

קרדיט למדהימה הזאת=)

 

9 מאכלים שאני אוהבת לאכול:

1.גלידההה

2.פנקייק

3.פופקורן

4.רביולי

5.פסטה

6.ספגטי בולנוז

7.פיצה

8.חטיפי אנרג'י

9.תפו"א בתנור

 

8 דברים שרצים לי בראש כרגע:

1.למה רק לתיכונים שביתה??למה גם לא ליסודי?

2.אני רעבה ^_^

3.משועממת

4.מתי אמא תחזור הביתה???

5.למה אחותי לא כאן??

6.אוף צריך לבוא לצופים עם חאקי חגיגי..

7.ווינטר האנונמית הזאת מעצבת בטירוף..

למה היא לא מתנדפת מפה כבר???

8.מתי יהיו לי 1,000 כניסות????

 

7 דברים שאני נוגעת בהם כול יום:

מיטה

תיק בצפר

ארון

שולחן

עיפרון

כסא

בוילונות שלי

 

6 דברים שאני עושה כול יום:

מנסה לחשוב למה אני אוהבת אותו..

מחשב

אוכל ושתיה

ש"ב

חושבת על החברות

מקלחת

מדברת עם מיכי

(כינוי למיכל) בטלפון

 

5 דברים שאני רוצה להספיק לפני מותי העצוב:

לטוס ללוס אנג'לס

להגיד ביי ביי לכולם

לשמור על קשר עם מיכל

להתקין איסיקיו

להנות מהחיים

 

4 דברים שאני אף פעם לא אעשה:

לתת לסיטאר מעלה ל-3 טיפים איך להיות מקובלת..

להגיד למישהו:"אני אוהבת אותך"

לצייר דברים סוטים..

לעשן סיגריה

 

3 דברים שאני חושבת כשאני מתועררת:

לעשות ת'עצמי חולה או לא??

מה השעה??

רק שהיום יום שלישי...

 

2 דברים אהובים עלי:

1.ג'ינס

2.להפגש עם חברות בבית/בקניון/בפיצריה

 

דבר אחד שאני אוהבת יותר מכול דבר אחר בעולם:

אמא,אבא,אחי ושני אחיותי.

זהו..

 

נממממ....

זזהוו...

יערה=))

נכתב על ידי JuSt|YaArA:D , 23/10/2007 12:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJuSt|YaArA:D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JuSt|YaArA:D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)