לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

winteR


אם נאמין נוכל להמריא רחוק,תן לי כוח לא להשתנות

Avatarכינוי:  JuSt|YaArA:D

בת: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

מבצע+עדכון


סורי על האיחור..

לא היה לי ממש מה לכתוב..

הנה מבצע:

1.תפוס2.3.תפוס 4.5.תפוס

הנרשמים:

1.מיה מבלוג 482555

2.פנוי

3.heart key מבלוג 461714

4.פנוי fulling fuck מבלוג 403274

5.יולי מבלוג 449916

הפרסים:במקום הראשון:

חתימה וכפתור לינקוק

מקום שני:

2 כפתורי לינקוק

מקום שלישי ומטה:

לינקוק בפוסט הפרסים בגודל 24.

עריכה:

ווינטר גירל..

יש לך בעיה??

לא בא לי..

תתנדפי מפה..

את סתם עושה פו לא טוב....

אני גם יקלקל לך ת'בלוג....

יערה

img132/5166/36038147ga9.png

נכתב על ידי JuSt|YaArA:D , 15/10/2007 17:43  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 4


חכיתם הרבה הא??

אז הנה הוא מגיע..

 img505/1650/14652478cn6.png

היא אמרה:"חובה עליך לומר אם אתה לפחות מחבב את קרן"

הוא אמר:"כן"

שמעתם???

כ-ן!!!!

סובבנו את הבקבוק

ויצא שים שואל את לירון

הוא שאל:"אמת או חובה??"

לירון בחרה בחובה..

ים אמר:"נשקי את מי שאת הכי אוהבת.."

היא נישקה את ..

והוא הסמיק..

פתאום הרגשתי מוזר..

לירון שאלה את ים:"רוצה שנהיה חברים???"

ים אמר לה כן!!!!

הסתכלתי ללירון בעינים וירדה לי דמעה..

התחלתי להוריד דמעות..

ים בא לנגב לי את הדמעות אבל הלכתי ממנו..

אמרתי:"יש לך אותה..."

ראיתי את כולם אומרים:"נשיקה,נשיקה"

וראיתי אותם מתנשקים

שאלתי את יולי אם היא רוצה לשיון אצלי והיא אמרה כן..

מילא אין פו מה לעשות..

וכול העיפרון שלי מרוח..

הדלקתי את הפאלפון והתקשרתי לאמא שתבוא לקחת אותי...

פתאום הרגשתי סחרחורת..

ו..

פקחתי עיניים בבית חולים.

התעלפתי..

בדקו אותי ואמרו שאין לי כלום..

אז חזרתי הביתה..

חזרתי והיתה לי הודעה מים..

ולא עניתי לו..

אני ויולי הגענו לבית שלי והלכנו לישון..

למחרת קמנו בבוקר והלכנו לבצפר..

נכנסתי למקלחת ושתפתי פנים..

פתאום לא יודעת איך..

סובבתי קצת את היד..

והוא נפתח..

סובבתי לצד השני..

והוא נסגר..

אחר כך הסכלתי על האמבטיה כשרציתי לפתוח את

הברז ולהתקלח..

וגליתי שהוא נפתח לבד...

אחר כך לקחתי את ידי והרמתי גבוהה..

והמים עלו יחד איתה...

אני לא מאמינה..

יש לי כוח..

מיוחד!!!!!

 img505/1650/14652478cn6.png

שליבתי דמיוני ומציאותי ביחד...

זהו לעכשיו..

יערה=)

img132/5166/36038147ga9.png

נכתב על ידי JuSt|YaArA:D , 14/10/2007 17:06  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חיי הקשים בב"ס


נממממ..

מה ניש???

בבצפר???
שיעמום..

חבל שגם לנו אין שביתה..זה היה נחמד...

היום היה סבבה חוץ ממבחן באנגלית

שנראה לךי שקיבלתי פחות מ-80.

ושבשעה האחרונה החליף את המנהלת

הסגן שלה שמלמד גרוע לדעתי..

זהו..

עכשיו אני מעלה את פרק 4..

הוא ממש יפה ולא צפוי...

טוב..

3>

img132/5166/36038147ga9.png

  setImgWidth();

נכתב על ידי JuSt|YaArA:D , 10/10/2007 17:33  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

1,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJuSt|YaArA:D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JuSt|YaArA:D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)