לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד בלוג חופר בישרא =]


Avatarכינוי:  K_a_T_y_A

בת: 28

ICQ: 358419404 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

על היום כזה...


 

אוקי היום בבוקר השעון שלי מצלצל...אבל אני חושבת עוד 5 דקות אבל לא ,החתול שלי לא נותן לי מתחיל ללכת וליילל בכול החדר שלי,ועלות לי על השולחן ואחרי זה ליקפוץ על מיטה ולא נתן לי לישון עד שלא קמתי ונתני לו אוכל, איזה חוצפן!!! לא יכול לחכות קצת?? קיצר באי רצון קמתי והלכתי למיטבח נתתי אכול והלכתי להיתכונן.

 

אחרי שיצאתי מהבית הלכתי ובדרך אריתי את עדן,ואת בלה ושניהן נסעו באוטובוס אבל בלה לא הספיקה בסוף,אז היא הלכתה איתי =]

בבית ספר שעה ראשונה יש לנו ספורט - המורה ממציא משחקים שלא קיימים ביכלל!!!...

שעה שנייה יש לנו לשון, המורה רק נכנסת לכיתה ישר צורחת כיאלו לא יודעת מה סוף העולם בא!

ונוי ישבה לידי..המורה מדברת לה..ואני אומרת לנוי סתקלי אם מישהו חוץ משני ילדים מקשיב לה..והיא כזה מיסתקלת...אחד יושן,אחד מצייר ואחד סתם חולם בהקיץ ואני כזה צוחקת.

אחרי זה איזה ילד דיבר והמורה כולה בעצבים מיסתקלת עליו , מיתשבת על הכיסא בכיתה עוצמת עינים כיאלו עוד שנייה באה לבכות או להיתפוצץ מעצבים! אני כזה כותבת לנוי ..." עוד כמה שניות...בום" ודווקא כשכתבי בום היא מתחילה "אני לא רוצה לכעוס עליכם באמת שלא!! אבל אתם לא משעירים לי ברירה!!, וכול הזמן מופיים פה כוכבים חדשים!" [מה לעשות בסוף אנחנו ניהיה כיתה מאוד מופרסמת =]

 

אחרי זה הפסקה ...

הילדים מבארי באו לביקור..חח הם מזה מצחיקים כזה מיסתקלים לכול כינוון כיאלו מישהו עומד לירות בהם! חחח..

 

אוז יש לנו שיעור עם המחנכת , אני ודליה חושדות שהיא מאוהבת באיזה מורה למתמטיקה אחר!!! [היא כול הזמן איתו ,והיא כזה עושה תנועות לא במקום!]

וסתם היא דיברה על כול מיני דברים והיה סבבה קיבלתי בבוחן במתמטיה 94!!! יאיייי

 

ואז שעתיים מחשבים והביתה..ביגלל שאין לי עכשיון כוח לפרט מה קרה בדרך אז מחר אולי..ניראה טוב זזתי יייאללה ביי=]

נכתב על ידי K_a_T_y_A , 31/3/2008 19:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בעלי חיים || ושאלון ארוך...|| והפוסט עצמו ממש ארוך...


 

טוב, ככה קודם כל אני רוצה לספר שאני רוצה להיות צימחונית!! =] אבל יש לי בעיה מאוד גדולה...ההורים שלי לא ממש בעד זה...ואני לא יודעת,ניראה כבר.

 

אוקי והינה למה אני רוצה להיות צימחונית, כבר הרבה זמן שאני מתעסקת בכול הנושא הזה של ניסויים בחיות,הריגת חיות לבישביל בגדים וכ'ו....

אבל מתישהו זה ממש היתחיל להיכנס לי לראש ולא רק להגיד לעצמי אויי איזה מסכנים...כי אם אני יעשה משהו לטובת זה אחרי זה מישהו גם יחליט לעשות ככה וככה זה ישפיע!! נגיד אפשר לא לקנות מוצרים שעשו בהם ניסויים בחיות אלה להפך לקנות יותר את המוצרים שלא עשות ניסויים, או לא לקנות בגדים מעור\ פרווה של חיות!! [וזה משהו שמגיל קטן אני לא סובלת, כי לחשוב שפעם זה היה העור של חיות זה מגעיל אותי...].

 

ותחשבו שנייה מה חיות רוצות???

בסך הכול להיות עם אמא שלהם,לשחק עם החברים שלהם,להנות מהשמש,בקיצור להיות חופשים!!

 יש מאות מיליוני בעלי-חיים בארץ וכמאה מיליארד ברחבי העולם, בתעשיות הבשר,החלב,והביצים, שנרצחים מדי שנה, שלא זכו לחופש הזה, שכל אחד מאיתנו לוקח כמובן מאליו.

 

נגיד תעשיית הביצים, כאשר הביצים בוקעות בודקים מי זכר נקבה, את הזכרים זורקים לפח את הנקבות כולאים בכלובי מתכת צרים, שבהם אין הן יכולות אפילו למתוח את כנפיהן. ובגיל צעיר חותכים להם את המקור כדי שלא יוכלו לפגוע אחד בשני,הרי הם נימצאים בכלובים צרים ששם הן בקושי זזות!!!. תרנגולת רגילה מטילה כ-20 ביצים בשנה , התרנגולות שבתעשייה מטילות כ-300 בשנה! ואחרי שנתיים הורגים אותה.וכאשר היא מטילה לוקחים לה את הביצה ומחקר קבע שזה משפיע על התרנגולת מבחינה רגשית, זה כמו שאישה תלד ויקחו לה את הילד אבל מה לא יעשו את זה למה? אני לנו יש זכויות ולהם לא?? מי אמר...

נכון שיש את הביצי "חופש" והביצים ה"אורגניות" ויש כמה הבדלים:

 

1) התרנגולות אינן כלואות בתוך כלובים צרים שאינם מאפשרים להן יכולת תנועה מינימלית ויכולת לפרוש אפילו את כנפיהן, אלא הן כלואות בתוך ביתן עם יציאה לחצר מגודרת.

 

2) לתרנגולות יש מעט תאי הטלה המשותפים לכולן, בהן הן יכולות להטיל את הביצה "בפרטיות" בניגוד לכלובים הצפופים בהן ההטלה מתבצעת בתוך הכלוב עצמו ללא פרטיות כלל.

 

3) התרנגולות אינן עומדות על רצפת ברזל אלכסונית מחוררת, דבר הגורם לסבל קיצוני, אלא עומדות על רצפה חולית.

 

4) האלימות בין התרנגולות אינה מגיעה לרמה כה גבוהה כפי שקורה בכלובי הסוללה, שם התרנגולות אינן מסוגלות להתגונן בגלל הכליאה הצפופה.

 

5) לפי תקן החקלאות האורגנית אסורה שיטת ההרעבה של תרנגולות על מנת להאיץ את ההטלה שלהן.

לכאורה, במבט חטוף נראה שתעשייה זו אינה "נוראית כל-כך" - אין כלובים קטנים מדי, יש תאי הטלה, אין הרעבה, האלימות פחותה והתרנגולות "זוכות" למצע נוח יותר לדרוך עליו. אבל עדין יש דברים משותפים בין בביצים ה"רגילות" לבין "החופש"

 

1) רצח אפרוחים זכרים.

 

2) קיטום מקורם של התרנגולות.

 

3) תרנגולות שנוצרו מאותו זן מעוות גנטית הזהה לאחיותיהן בכלובי הסוללה - מה שאומר שאם תרנגולת מטילה 12-20 ביצים בשנה באופן טבעי, הרי שהיום היא תטיל מעל 300. בנוסף גם בלולים אלו ביצה שהתרנגולת מטילה גדולה מצינור ההטלה שלה, לכן כל הטלה מלווה בכאבי תופת ולחץ כבד על חלקים פנימיים מסביב לצינור ההטלה עד כדי כך שבשלב מסוים חלק מהאברים הפנימיים נופלים החוצה.

 

4) רצח התרנגולות עצמן כאשר הן אינן רווחיות מבחינת הלולנים.

 

5) מניעה מהתרנגולת לדגור על ביציה, מעשה שבפני עצמו הוא פסול משום שלתרנגולות ישנו אינסטינקט חזק לשמור בקנאות על ביציהן.

 

וכמובן שיש את תעשיית הבשר והחלב אבל פשוט זה פשוט כול כך מזעזע שאני לא יכולה לפרט על זה.

 

אבל נגיע לחלק של הלבוש. יש אנשים שמיתלהבים מזה שהם לובשים עור\פרווה משלמים על זה מלאה כסף אבל התשלום האמיתי למעיל פרווה אחד זה בין 8 בעלי חיים [אם מדובר בחיות גדולות] לבין 60 [אם מדובר בחיות קטנות].

ציד של חיות בתעשיית הפרוות מתבצע בעיקר על-ידי מלכודות הנסגרות בחוזקה על הרגל. לעיתים קרובות מנסה החיה לכרסם את רגלה במאמץ להשתחרר. לרוב נותרת החיה לגסוס במלכודת במשך מספר ימים, עד שהצייד מגיע להרוג אותה ע"י מכות מוט או חניקה.

 

יש מקרים שלוקחים את העור של החייה אפילו בלי לבדוק אם היא עדין חיה, ויש כאלה שמגדלים חיות במיוחד בישביל העור שלהם, והם חיים בתנאים קשים.

 

וזה עוד אחד משרשרת ארוכה של תעשיות של חיות לטובתינו. אבל החיות אינן מוצר! החשיבה הזאת שאנחנו יכולים לעשות בהם מה שבא לנו ממש לא נכונה! גם להם יש את הזכות לחיות ולהיות חופשיים ולמות כשיגיע הזמן ולא כשאנחנו ניקבע אותו!!

 

אוקי נגיד [ונקווה] שיפסיקו להיתשמש בחיות בתעשייה אבל מה עם הניסויים??

כמיליון כלבים, חתולים, עכברים, קופים ובעלי-חיים רבים נוספים מתים בייסורים מדי שנה במהלך ניסויים במעבדות בישראל: החיות מורעבות, נחשפות למכות חשמל, לרעלים, לכוויות קשות, לשיתוק, לעיוורון ועוברות ניתוחים ללא הרדמה תוך כאבי תופת. במקרים רבים חותכים להם את מיתרי הקול וקולם אינו נשמע. כל זאת מאחורי דלתות סגורות.

החיות שנמצאות במעבדות,סובלות מדי יום,לא נותנים להם זריקה נגד הכאב הזה!!! לא עושים כלום נגד זה,מדי יום מתות שם החיות וכימעט לאף אחד זה לא ממש איכפת. וההיתחסות לחיות היא כעל "משהו" ולא "מישהו" שחיי, נושם ומרגיש בדיוק כמונו!!

רוב הפעמים שניסו תרופה חדשה על חייה זה לא אותה התוצאה כאשר ניסו על בני אדם.

יש גם את הרופאים המנתחים שמנסים קודם על חיות,אבל אמרו שזה רק מבלבל אותם עוד יותר כי יש הבדל בין גול של חיה לבין גוף של אדם.

 

נכון יש את האנשים שמצדיקים את ניסויים "אם צריך לבדוק תרופה מה אתה רוצה שיעשו אותה על בני אדם?" למה אנחנו כול כך פוחדים שיקרה משהו לנו ולבני משפחותינו ומה שקורה לחיות זה לא מזיז לאף אחד? כי החיות לא יכולות להגיד לא לפני שעושים בהם ניסוי? כי הם לא קשורים אלינו כי הם שונים מאיתנו? הם לא שונים בהרבה,אולי צורה,צבע והיתנהגות אבל בכול זאת הם עדין כמונו נושמים,חיים,מרגישים רוצים חופש...

 

בקשר לחיות יש לי עוד הרבה מה לומר , פשוט זה כבר דיי ארוך ואפילו לא אמרתי את כול הדברים שעושים לחיות, אמרתי רק חלק קטן מאוד.

אני מאוד מקווה שכול זה יפסק בקרוב....

 

 

**תעשו כיאלו יש פה מפריד**

 

טוב לא מזמן דליה ואני רבו כיאלו דיברנו אחת עם השנייה אבל לא יודעת איך להסביר את זה, לא יכולנו לדבר על ממש מה שהפריע לנו. אבל [למי שיהיה בלחץ] השלמנו ויש את המשפט הזה עם יש שתי חברות טובות שאף פעם לא רבו אז הם לא באמת חברות טובות, כי אז אחת כול הזמן מסכימה עם מה שהשניה אומרת ולא אומרת את הדעה שלה, אבל אני ולדיה תמיד אומרות את הדעה  שלנו =] ועכשיו אנחנו בסדר [ניראה לי...דליה מה את אומרת??]

 

וסתם היום היה מבחן באנגלית בעיקרון סבבה כזה חוץ מחלק אחד אבל אני אקבל לפחות 85!!!!

 

היום החזור הביתה אני כזה הולכת ...לה..לה.לה...[כמובן שלא באמת עשיתי את זה!] ופיתאום בלה מיתקשרת אומרת לי לבדוק עם אחותה ליד השער של הבית ספר שלה ולהגיד לה שהיא מיתעכבת ועוד מעט תבוא, אמרתי לה ונישארתי איתה כי אני זוכרת כשאני היתי קטנה ואח שלי היה אמור לקחת אותי והוא יהיה מיעכב היתי לבד וממש לא היה לי כייף ולא יודעת תחושה כזאת מוזרה =\

אז נישארתי איתה לחכות לבלה והיא מזה חמודה ^^ 

 

**תעשו כיאלו יש פה עוד מפריד**

 

שאלון ארוך וחופר ...

 

 

1.שם מלא:שם מלאה...אוו...זה מאוד ארוך...וגם אני לא ממש רוצה שיזהו אותי...

 2. תאריך לידה: את זה אני אוהבת =] 25.5.95 יום חמישי ובשעה חמש XD אני מתה תאריך הילדה שלי..

 3. כתובת:נתניה, בלך לבוא לביקור?

 4. איפה עוד גרת?באוקראינה וברחוב הזה נוו..מעל הסופר הזה..שחכתי... 

5. בית ספר: עגנון

6. מזל:תאומים ^^

 7. מידת נעליים:38

 8. גובה:165

 9. מוצא:אוקראינה

 10. חיות מחמד: חתול חמוד מאוד [כשהוא לא שורט אותי..]

 11. אחים:יש אחד כזה מעצבן..

 13. צבע שיער:שטני

 14. אורך שיער:אממ...ארוך אבל לא עד התחת!

 15. צבעת פעם את השיער?לא ולא ממש בא לי ..אולי רק פסים

 16. באיזה צבע?אמרתי שלא צבעתי

 17. כיתה:כתבתי את הבית ספר אז אני לא כותבת כיתה...

 18. מצליח בבית ספר? יאפ

 19. תחביבים: לרקוד,לעצבן את החתול שלי,לעצבן את החברות שלי,וסתם להצחיק =]

 20. ריח אהוב:יש מלאה!! בעיקר אלוורה

 21. איזה שפות אתה מדבר?עיברית,רוסית,וקצת אנגלית

 22. אוהב ספורט?מאוד

 23. איפה נולדת?באוקראינה..

 24. אתה בן אדם של לילה או של יום? זה תלוי מתי...

 25. רגיש לדיגדוגים?מאוד!!

 26. מאמין באלוהים?כשאני צריכה טובות? מאוד..חח סתם בעיקרון כה

 27. יש לך כינויים נוספים באינטרנט?ניראה לי...

 28. מה הם? קטיוש,קטיה,K_A_T_Y_A,וכול מיני בסיגנון..

29. יש לך גשר?לא

 30. יש לך משקפיים\עדשות מגע?גם לא..

 31. מה תרצה להיות כשתהיה גדול?לא יודעת...שחקנית אולי ניראה כבר..

 32. איזה יום היה הכי גרוע בחיים שלך?רק אחד צריך?? אז זה קשה...

 33. מה הדבר הכי מביך שקרה לך?הרבה דברים אבל לא מזמן המשפחה שלי לא ממש רגילה לשמוע אותי מקללת, והיה פעם אחת שאני הולכת עם חברות וצעקתי פאק!! ואח שלי עובר מולי...רציתי שהאדמה תיבלע אותי באותו רגע!!

 34. איזה יום היה הכי טוב בחיים שלך?היום למחרת...

 35. מה הדבר הכי חשוב לך? החברות,משפחה,והחתול שלי =]

36. יש חבר\חברה\קראש? לא

37. ממה אתה הכי פוחד?לא יודעת בזמן האחרון אני מנסה שלא לפחד הרבה....אבל ניראה לי ממוות...

 38. אם היה לך עוד זוג עיניים איפה היית שם אותם?על הידיים ^^

 39. על מה אתה חושב בדרך כלל לפני שאתה הולך לישון?על...כול מה שעבר עלי..

 40. למה אתה הכי מתנגד?לניסויים בבעלי חיים,לרצח חיות ולבגדים מעור ופרווה!!!

 41. אם היית יכול להיות מישהו אחר,מי היית? אני =)

 

~דברים אהובים:~

48. המקום האהוב לחופשה:החדר שלי

 49. טעם גלידה אהוב:כול הטעמים עם השוקולד..

 50. פרי אהוב:תפוח

 51. ממתק:כולם

 52. מכונית:אממ...בוא נגיד ככה שאני גרועה בשמות של מכוניות...

 53. שיעור:פוטושופ!!!

 54. חג:פסח הכי הרבה חופש...

 55. היום הכי אהוב בשבוע:חמישי..סוף שבוע

 56. צבע:ירוק וכחול

 57. מגזין:אין

 58. שם לבת:קטיה XD

 59. שם לבן:דניאל..אני מתה על השם הזה!!1

 60. קבוצת ספורט אהובה:אין

 61: חודש אהוב:מאי ^^

 62. ספורטאי אהוב:אין

 63. ספורטאית אהובה:אין

 64. שחקנית אהובה:אני!! אם כול ההצגות מול המורה המחליפה אני צריכה לקבל אוסקר!! [דליה זוכרת?]

 65. שחקן אהוב:אוו..החמוד הזה...

 66. תוכנית אהובה בטלוויזיה:לא יודעת היו פעם עכשיו אני כבר לא רואה הרבה טלוויזיה..

 67. אתר אהוב:ישרא??!

 68. חיה אהובה:נמר לבן [וגם חתולים,אריות,נמרים וכ'ו]

 69. חבר לאימייל:אין

 70. בדיחה:יש הרבה מאוד...או שזאתי "רץ ארנב כולו בדם,שואל אותו העורב למה אתה בדם? הוא: פילה מנסה לאנוס אותי.. וממשיך לרוץ באה פילה כולה בדם, שואל אותה העורב למה את בדם? היא: אני במחזור והטמפון שלי בורח.." XD

 71. אומר הרבה:טוב..

 72. מילה אהובה:פאק,בליאט,שיט =] חח סתם פשוט אני מישתמשת הבם הרבה..

 73. נעליים:אולסטאר

 74. תחנת רדיו:אין

 75. חדר בבית:שלי

 76. ההופעה הכי טובה שראית:כולם גרועות..

 77.דיסק אהוב:אין

 78. נשיא:אני אמורה לאהוב מישהו זקן ומטומטם שאין לו מושג בפוליטיקה?

 79. סלט:עם חסה

 80. בשר:אממ...אני רוצה להיות צמחונית...

 81.תוספת לפיצה:פטריות!

 82. ארץ:ישראל ..חח..כן..בטח לא יודעת אין ממש

 83. עיר:נתניה =]

 84. אגם:0_ס

 85. ים:חוף ים ^^

 86. מקום אהוב:ספא

 87. מסעדה:אכול כפי יכולתך

 88. רעש:של אח שלי צורח...

 89. טעם:שוקולד

 90. רגש:ניצחון...כשאני צודקת

 91. אוניברסיטה:מה?

 92. מספר:5

 93. ספר:לא יודעת ממש..

 95. סבתא:שלי

 96. סבא:לא ראיתי את הסבים שלי..=[

 97. דגנים:הכדורים בטעם שוקולד!!

 

~דברים פחות אהובים: ~

 98. אוטו:אמרתי אני גרועה בשמות

 99. צבע:ורוד חזק

 100. מורה:המורה ל..: מתמטיקה,היסטוריה,לשון,רוסית

 101. שעור:היסטוריה

 102. יום בשבוע:ראשון

 103. חג:אין

 104. עונה:גם אין

 105. חודש:ספטמבר

 106. ספורט:אין

 107. קבוצת ספורט:אני גם לא אוהבת שום קבוצת ספורט אז אני אמורה לשנוא אחת??

 110. סרט:מכושפת -סרט דוחה

 111. שחקנית:אין

 112. שחקן:אין

 113. תוכנית:לא יודעת...

 114. אתר:משהו שהוא לא ישרא??

 115.אוכל:בשר

 116. שתיה:תה

 117. להקה:אין

 118. זמר:כול האלה ששרים מיזרחית\דיכאון

 119. זמרת :שרית חדד,נינט טייב,וכול שאר הישראיליות..

 120. חיה:החיות שבכיתה שלי =]

 121. חנות: החנות שאין לי מספיק כסף לשלם בה..

 122. חנות להשכרת וידאו:אני לא משכירה ויידאו

 123. חבר אימייל:אין

 124. בדיחה:אין

 125. אמרה:אין

 126. מילה:כפרה,נשמה שלי,חיים שלי וכל שאר המילים שהערסים אומרים..

 130. הופעה שהיית בה:כולם

 131. דיסק:אין

 133. סלט:אין

 136. ארץ:ישארל [והפעם לא בצחוק]

 137. עיר:אין

 140. מקום להיות בו:המטבח

 141. ריח:חרא

 142. רעש:תינוקות

 141. רגש:שנאה

 145. אות:ז'

 146. תאריך:1.9

 147. ספר:אין

 148. מקום חופשה:ישראל

 151. דגנים:אין

 

~ב24 שעות האחרונות... ~

 152. היתה לך שיחה רצינית: ככה עם דליה

 153. חיבקת מישהו:יאפ

 154. רבת עם חבר:יאפ

 155. בכית:לא

 156. צחקת:אהה

 157. גרמת למישהו לצחוק:כה=]

 158. קנית משהו?:לא =[

 159. הסתפרת?לא!!

 160. הרגשת טיפש?אני מתמיד מרגישה ככה

 161. דיברת עם מישהו שאתה אוהב:כן

 162. התגעגעת למישהו?לסבתא שלי ..

 

~האם אי פעם... ~

 163.השתמשת בסמים?לא ואף פעם לא!

 164.אכלת קופסא שלמה של אוריאו?מזה?

 165.נזרקת על ידי מישהו?אפשר לומר ניראה לי..

 166.משהו בגד בך?כה

 167.נשארת בבית ביום שישי בערב סתם כי התחשק לך?כה

 168.היית מאוהב?לצערי כן

 169.ראית את הבית הלבן?בתמונות כן =]

 170.ראית את מגדל אייפל?כנ"ל

 171.עישנת?לא

 172.שתית אלכוהול?כהה

 173.עישנת מריחואנה?לא

 174.שיחקת מונופול?אני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל כן אני מודה שיחקתי מונופול...

 175.ראית טיטאניק?כה..=[

 176.נישקת מישהו?חתול נחשב??

 177.התנשקת צרפתית?לא

 178.הזדיינת (שכבת, הזדווגת וכו`....)?אני בת 12!!!!!!

 179.ניסית דיאטה?אהה

 180.ביקרת בארץ אחרת?פרט באוקראינה נולדתי שם וטסתי לבקר את המישפחה שלי שם..

 181.צבעת בספר צביעה?אהה

 182.עשית אמבטית קצף? כה זה מזה כיף ^^

 183.טסת?כה...איך כואבות האוזניים...

 184.שטת?לא

 185.נסעת ברכבת?כה

 186.היתה לך תאונת דרכים? לצערי לא..חח סתם למזלי..

 187.רכבת על פיל?ולמה לי??

 188.הכנת אתר אינטרנט?יאפ

 189.שיחקת בברביות?אני מודה כן..

 190.נשארת ער כל הלילה?כןןן

 191.דחפת דברים מתחת למיטה כדי לגרום לחדר שלך להראות יותר נקי? זה תמיד ככה

 192.שברת עצם?לא

 193.ראית ג`רי ספרינגר?0_ס

 194.דיברת בשיעור?מי לא?

 195.פחדת מהחושך?אני עדין פוחדת..

 196.היית בבית חולים (לא לביקור)?כהה עשו לי ניתוח

 197.עשו לך תפרים?לא

 198.זרקת מישהו והתחרטת על זה?לא

 199.יצאת עם יותר מבנאדם אחד באותו זמן?לא אבל ממש בא לי זה יהיה מזה מצחיק!! =]

 200.שיקרת?לא..טוב לפעמים...

 201.נעצרת על ידי המשטרה?לא ולמה להם לעצור אותי?

 202.נרדמת בשיעור?לא נירדמתי השלמתי שעות שינה!

 203.השתמשת באוכל לצרכים אחרים מאכילה?מלחמת אוכל?

 204.פגשת סלבריטי?אח שלי..

 205.עברת על החוק?לא

 206.אהבת מישהו כל כך שזה גרם לך לבכות?את החתול שלי...

 207.שנאת את עצמך?לא

 208.נשבר לך הלב?לא

 209.שברת למישהו את הלב?אולי..

 210.רצית להרוג מישהו?למה מישהו אחד? זה את כול העולם..

 211.נפלת מכיסא?כהה

 212.נתת למישהו לאפ דאנס?אה?

 213.הלכת מכות?כההההההההה

 214. מסר לאומה?תישנו הרבה!!!

 215. היד שלך כואבת?לא ממש ושלך?

 216. ואחרון - מישהו באמת יקרא את זה?לא ניראה לי כי הפוסט ממש ארוך..ולא ניראה לי שלמישהו יהיה כוח..

  טוב זהו סופו של פוסט ארוך ממש טוב יאללה ביי =]

אגב יהיה  נחמד אם תגיבו =] אם כבר הגעתם עד לפה..

נכתב על ידי K_a_T_y_A , 30/3/2008 14:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דליה DD: ב-30/3/2008 21:40
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לK_a_T_y_A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על K_a_T_y_A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)