לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד בלוג חופר בישרא =]


Avatarכינוי:  K_a_T_y_A

בת: 28

ICQ: 358419404 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

מי צודקת?


אני מבינה את שתיהן,ואני לא יודעת מי יותר צודקת...או שאולי כן....

מצד אחד אני מבינה אותה,את ההתנהגות שלה את הסיבות לזה והכול, ומצד שני אני גם מבינה למה השנייה נעלבה עליה.

היכולת שלי להבין כול כך טוב שלפעמיים...אני לא יודעת מי צודק..

 

 

עוד יומיים יום הולדת לליאור =] מישהו?? רעיונות למתנות מקוריות בבקשה =].

 

 

 

 

נכתב על ידי K_a_T_y_A , 8/4/2008 16:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Demon slayer ב-10/4/2008 15:30
 



עידכון..


אוקי ככה... מהיום רביעי בערך לא עידכנתי...אממ...לא היה לי זמן וכוח ^^

אבל עכשיו יש לי זמן וכוח [וגלידה ביד חח..] אוקי ביום חמישי היה לנו מבחן ענק! במתמטיקה ...שיייאוווו כאב לי הראש אחרי המבחן! ובאותו יום גם פיספסתי את האימון שלי =[ אף פעם אני לא היתי מפספסת!!! [ניראה לי =\ ]

 

יום שישי...אממ..לא היה משהו כזה מיוחד...אהה בעצם כן!!!! באותו יום החדר שלי נהפך למשהו שדומה לחדר קצת..חח..

[כן זה הרגע בו אתם מבינים שלא הולך להיות פה שום דבר מעניין ואני רק עוד ילדה משועממת וחופרת =] ]

 

שבת...חצי מהיום ישנתי Z..z..Z...z ובדיוק באמצע החלום המתוק שהיה לי אני שומעת את החתול שלי הולך בבית ומיילל [רוצה לאכול!] ואת ההורים שלי אומרים אחד לשני שיקום וילך אלי אבל מה? אף אחד מהם לא קם ואני היתי צריכה לקום!!! בשבת בשעה שבע בבוקר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שמעתם על דבר כזה??0_ס ומאז לא היצלחתי להירדם, והיתחלתי לקרוא את הספר שאנחנו צריכים בישביל העבודה [לפחות משהו יצא מזה..] ועשיתי קצת מעבודת השורשים שיש לי עד יום חמישי [ככה חשבתי עד שהמורה אמרה שיש לנו את כול פסח ^^ יאי]

 

אחרי זה בערב אני ואמא שלי הלכנו לסבתא שלי ובחזור לסופרפארם [כבר פה זה לא נישמע טוב..] קנינו ב800 ש"ח והכי מוזר זה היו ממש קצת דברים =\ אבל זה לא ממש משנה! קנו לי איפור [כן..כן..אין לי אבל עכשיו יש! וזה מזה כייף]

וביגלל הסכום שבו קנינו קיבלנו מתנה [איך אני אוהבת את המילה הזאת..] ועוד היה שם עוד איפור! [שאותו כמובן אני לקחתי ..]

 

היום בבוקר קמתי והאוזן שלי כואבת!! אבל למי שדאג עכשיו כבר פחות, אממ..אהה בבוקר תכננתי לנסוע באוטובוס אבל אז חשבתי לא כזה חם וחוץ מזה ההליכה לא תזיק לי =] ואני ממש לא מיצטערת על זה!!!!!

אחרי זה היה לנו שעתיים אנגלית ,איזה מורה מצחיקה יש לנו! היא מבאסת את כולם ...והפרצופים שלה ביכלל ...

הפסקה...

והיסטוריה [אין לי כבר מילים לתאר את השינאה שלי למורה הזאת!]

שיעור חופשי =] חבל שאין כזה כול יום...

 

ושיוע ר עם המחנכת ה"מושלמת" שלי...וזהו זה מה שהיה כזה בבית ספר....

אממ...בבית...אח שלי שוב הלך לעבודה ואני שוב לבד =[ ואין היום שיעור שאני אוהבת במכון...

 

טוב זזתי לראות סרט =) יאללה שבוע טוב

נ.ב

עוד 4 ימים היום הולדת של ליאור =] מזל טוב וכמובן חופש פסח ^^

נכתב על ידי K_a_T_y_A , 6/4/2008 16:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-30/7/2008 16:23
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לK_a_T_y_A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על K_a_T_y_A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)