לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Blog about our friendship


חברים יש הרבה, אבל יש רק חבר אחד שהוא מיוחד :]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

פוסט תמונות :]


שלום D:

יאיי הפוסט הראשון שלי פה בבלוג שלי ושל אנקה ><"

לא שיש לי מה לכתוב >_<

אממ..

אוקיי אז אני קטיה D:

בת 12 וחצי מאשדוד כיתה ז' ^-^

חרמנית וטיפשה שכזאת O:

והנה תמונה :

 

^-^

לאנה: אני יודעת שהיא חשניקית קצת ><

אבל זאת הכי נורמלית שיש לי O:

 

קיצר D:

פתחתי בלוג עם אנקה כי היא ואני החברות הכי טובות D:

יו, אני עדיין לא זוכרת איך הכרנו o.o

נו שיהיה D:

 

בפוסט הבא שלי אני אספר לכם דברים שקרו במשך היום עם אנקה

או בלי ^-^

הרוב עם O:

 

טוב זהו D:


לא פייר ><

קטיה כתבה על עצמה פוסט ולי אסור?... O:

 

אז הינה :]

 

בת 13.5 כיתה ח' אשדוד

ג'ינג'ית

תמונה:

 

יצא קצת מוזר ומגעיל כזה,

אבל זה מה יש :]

לקטיה: חסר לך שאת לא מעדכנת את הבלוג שלנו, ועושה לך דברים בבלוג שלך.

טוב נו.. היום לא באתי לקטיה..

 

מסיבותייה האישיות ._. [חרטטנית]

אבל מחר אני כן באה עלייה ויהי מה!

 

 

נכתב על ידי Friendship xD , 15/9/2007 20:35  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נראה לי ההורים שלי לקחו את הקטע שכל המשפחה אוכלת

 ביחד קצת יותר מדי רחוק. ><

זאת אומרת..

מי נוסע הרחק הרחק הרחק מאשדוד לאיזה יער מעפן ומסכן

בשביל לאכול

איזה על האש ולהאכל על ידי זבובים ודבורים... [?!]

 

כ"כ קשה ללכת לגבעת יונה לשבת על הדשא הרך, ולא על

ספסל קשה T-T...

 

ולא חסר שגם היו שם עוד חברים של ההורים שלי, והילדים של חברים של ההורים שלי,

 והכלבה של הילד של חברים של ההורים שלי, והסבתות של החברים של ההורים שלי ו..

הבנתם את הרעיון כה?..

O.ס

 

הו, הכלבה.. הזנזונת הזאת הריצה אותי הלוך ושוב ..

לקחה לי את כל הפרגיות,

וזה לא הספיק לה!

היא לקחה לי את השרי

 

ניחאחחאח ..

אבל די, זה לא הכי גרוע..

הייתי עם אולסטאר יא קקות!

איזה כאבים!

אני חוזה את עתיד הרגליים שלי..

ואני רואה...

כאב..

 

חוץ מזה, אני הולכת לקטיה בקרוב :]

ואני חוזה מה שיקרה עם קטיה ...

ואני רואה..

כאב X.ס

 

-אנה-

 

נכתב על ידי Friendship xD , 15/9/2007 14:36  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גם לכל התחלה יש סוף D:


OMG OMG איזה כבוד D:

המשפט הראשון בפוסט הראשון בבלוג השני שלנו.

 

כבר היה לנו בלוג משותף אבל הוא לא, איך להגיד את, זה עבר לנו.

כל אחת כתבה על מה שמעניין אותה,

וזאת לא הייתה הכוונה שלנו ><"

בקיצור . לא יצא מזה כלום XD

 

הפעם נקח את זה קצת יותר רציני.

הבלוג יהיה על החברות שלנו,

שעברה די הרבה :] וגם על דברים אחרים ^^

 

כל יום שניצא החוצה נבלה או נריב, נכתוב כאן.

נכתוב גם על עצמנו [אבל את זה נעשה בפוסט אחר ><]

נכתוב על האנשים שאנחנו אוהבות, ועל האנשים שאנחנו פחות אוהבות.

[שמות ישארו בדויים ><]

ואתם יכולים להביא את דעתכם D:


שנה טוב ומתוקה לכוווווולם D: !

 

שתהיה לכם שנה כיפית ומתוקה עם הרבה

הרבה הרבה הצלחה ואהבה ועוד ועוד .. ><

 

3>

אנה וקטיה D:

 

נכתב על ידי Friendship xD , 14/9/2007 13:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  Friendship xD

בת: 30




116

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFriendship xD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Friendship xD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)